Nou zo,
Twee blokjes gemaakt,draad in getapt en op het subframe vast geschroefd
Weer een probleempje minder
Moderator: Beheerdersteam
Voor een vlaming leest dat wat eigenaardig,democles schreef:Nu alleen nog een centraal massapunt maken en de brug voor de kastaarde plaatsen dan is het tweede kistje aan de beurt.
Ja Russische teflon dingen, passen net tussen de voorbuizenWat een knoepers van condensators voor 47nF trouwens
dat je geen extra gaatjes boren moet vind ik ook een puntdemocles schreef:Ja ruimte.
Er is zo meer ruimte en er hoeven geen extra gaten in de bovenplaat.
Een gedeelte van de strip wordt ook gebruikt voor de verbindingen met de tweede voorbuis,zou de strip op de blokjes zitten dan is de ruimte weg.
Dit komt beter uit wijst zich later wel................
Nu alleen nog een centraal massapunt maken en de brug voor de kastaarde plaatsen dan is het tweede kistje aan de beurt.
En nu komt de kant met het (min)streepje aan de plusdemocles schreef:Bij de teflon koppelcondensatoren heb ik met een scope de buitenkant folie bepaald en gemerkt met een streepje
De buitenkant folie gaat naar de Anode en de binnenkant folie gaat naar het rooster van de volgende buis,geeft de minste storing en dat is ook duidelijk te zien op de scope
Pootje nr.1 is aan beide kanten gemerkt met een streepje.Ah!buis schreef:En nu komt de kant met het (min)streepje aan de plusdemocles schreef:Bij de teflon koppelcondensatoren heb ik met een scope de buitenkant folie bepaald en gemerkt met een streepje
De buitenkant folie gaat naar de Anode en de binnenkant folie gaat naar het rooster van de volgende buis,geeft de minste storing en dat is ook duidelijk te zien op de scope![]()
![]()
Over merktekens, zou je ook niet weer de aansluitingen van de GU50 van tekst voorzien ?
Een vergissing is zo gemaakt![]()
Anne
hannesie schreef:Kun je voor die schroeven op de bovenzijde ook wel zwarte gebruiken?
Lijkt mij net effe meer de kers op de taart effect.