Hypex Fusion Plate amps
Moderator: Beheerdersteam
Re: Hypex Fusion Plate amps
@ds23man: ik zie in de HFD inderdaad maar 2 kanalen terwijl de FA123 is aangesloten. Overigens werken die filters op de FA123 wel. Alleen het derde kanaal van de FA123 is niet bereikbaar. Ik heb Hypex-technical support een mail gestuurd.
Oh, ja, en de daisy chain via de SPDIF (left out, right in) werkt ook niet. De slave rechts blijft stug op LED p1/left staan, net als het andere kanaal, terwijl rechts juist Right & SPDIF via de Device Settings is ingesteld. Het is handig als apparatuur werkt, anders heeft het geen nut 
Ik heb het zelfde probleem, geforceerd RCA of auto maakt niet uit. Hij gaat niet in slaap.dwijtsma schreef:Mijn FA501 gaat ook niet meer automatisch in standby. Nog niet de moeite genomen om weer aan te sluiten op laptop. Auto detect werkt niet lekker. Heb hem geforceerd op RCA.
Voorlopig even met xlr verloop aangesloten en dan gaat de sub (fa 501) wel netjes in slaap.
De verschillende daisy chain-uitgangen (SPDIF, AES, XLR) doen enkel copy/paste van de ingangWieger61 schreef:Oh, ja, en de daisy chain via de SPDIF (left out, right in) werkt ook niet. De slave rechts blijft stug op LED p1/left staan, net als het andere kanaal, terwijl rechts juist Right & SPDIF via de Device Settings is ingesteld. Het is handig als apparatuur werkt, anders heeft het geen nut
Op de FuisonAmp kun je bij de ingangen ook Blue Tooth kiezen. Hoe werkt dat? De handleiding zegt er niets over.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Dat is voor een eventuele toekomstige optie, nu niet functioneel.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Het is extra gereserveerde ingang op de sample rate converter, niets meer en niet minder.
- Leeuwarden
Afhankelijk van de gebruikte versterker lijkt mij.Leeuwarden schreef:Omdat passief mid/hoog beter klinkt...
Haha, dat was ook het enige dat ik kon bedenkends23man schreef:Volgens mij past de drieweg niet in het kastje.....
Super-audiofiele reden.
Dat ontwerp is al wat ouder en omdat hij uitgegaan is van de voorgangers zal het niet gepast hebben zeker?ds23man schreef:Volgens mij past de drieweg niet in het kastje.....
-
Shutdown98
Toen hij de speaker maakte waren de specs van de fusion amps er al wel.
Met een beetje moeite/freeswerk zou hij van de 33cm ruimte best 33,6 hebben kunnen maken zodat het wel zou passen...
Mischien doet ie nog wel eens een geheel actief systeem,
Hij heeft de hypex amps altijd alleen voor bas versterking gebruikt, nu ook voor mid-tweeter.
Met een beetje moeite/freeswerk zou hij van de 33cm ruimte best 33,6 hebben kunnen maken zodat het wel zou passen...
Mischien doet ie nog wel eens een geheel actief systeem,
Hij heeft de hypex amps altijd alleen voor bas versterking gebruikt, nu ook voor mid-tweeter.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Dit is een bestaand ontwerp waarbij hij de oude 2weg plate heeft vervangen.
- Leeuwarden
R.A.M. schreef:Afhankelijk van de gebruikte versterker lijkt mij.Leeuwarden schreef:Omdat passief mid/hoog beter klinkt...
Niet echt...
De vraag was zo te lezen
Zo bedoelde ik het.
Antwoord wasCool, maar waarom gebruikt hij geen 3-weg Fusion Amp?
Als dus niet de 3-weg fusion gebruikt en dan dus je passief gaat filteren gebruik je toch een andere versterker?Omdat passief mid/hoog beter klinkt...
Zo bedoelde ik het.
Je neemt een 2-weg fusion amp. 1 voor het laag en 2e kanaal voor mid en hoog weergever. Daar moet dan dus een passief filter voor.