ZBA CA versterkers bouwen
Moderator: Beheerdersteam
Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje, 1 CA eindversterker klaar
Voorpaneel van CA nr1 heb ik zelf aangeboord en gravering laten doen, bij deze doet Freeskees het display infrezen. Aan/uit knop aanboren doe ik zelf en graveren front en achterpaneel doet Rob Roose / Casteleijn ijzerwaren in Terneuzen weer voor me.
Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje + 1 CA zonder Afdac
Zo besteld bij Reichelt, gelijk nog wat van die Molex contactjes mee besteld en een zekering houder, nu ik die iec entree niet gebruik moet er een aparte zekeringhouder in natuurlijkknuisje schreef:Beter wel coaxkabel, bijvoorbeeld zoiets.Shadow schreef:mag ik voor de coaxial in/outputs gewoon afgeschermde signaaldraad pakken of moet dit coaxkabel zijn? Stukjes die bij de Afdac
zaten zijn te kort
Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje, 1 CA eindversterker klaar
Crisis, kreeg net al PB van Kees dat ie klaar was met het front 
Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje, 1 CA eindversterker klaar
Mooi man kan je binnen een paar dagen verder 
Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje, 1 CA eindversterker klaar
Mja paar gaten boren, hypex softstart/kaku erin en dan door naar de graveur.
Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje, 1 CA eindversterker klaar
Ok dacht dat kees dat deed Wie is die graveur JoramShadow schreef:Mja paar gaten boren, hypex softstart/kaku erin en dan door naar de graveur.
Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje, 1 CA eindversterker klaar
Bert61 schreef:Ok dacht dat kees dat deed Wie is die graveur JoramShadow schreef:Mja paar gaten boren, hypex softstart/kaku erin en dan door naar de graveur.
Shadow schreef:Voorpaneel van CA nr1 heb ik zelf aangeboord en gravering laten doen, bij deze doet Freeskees het display infrezen. Aan/uit knop aanboren doe ik zelf en graveren front en achterpaneel doet Rob Roose / Casteleijn ijzerwaren in Terneuzen weer voor me.
Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje, 1 CA eindversterker klaar
Zo die is terug;
Klein hoera-tje voor Audiomaniacs aka Freeskees mag hier wel dacht ik
Klein hoera-tje voor Audiomaniacs aka Freeskees mag hier wel dacht ik
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje, 1 CA eindversterker klaar
de achterkant is mooier, technisch gesproken dan..
Kees
Kees
Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje, 1 CA eindversterker klaar
Ja de achterkant willen we ook zien net als bij printplaten 
Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje, 1 CA eindversterker klaar
Nou vooruit
euhh achteruit
Afstandsbusjes op maat gelaserd door Kees, printplaat hangt nog iets door omdat ik nog een dikkere afstandsring tussen de encoder en het front moet leggen.
Afstandsbusjes op maat gelaserd door Kees, printplaat hangt nog iets door omdat ik nog een dikkere afstandsring tussen de encoder en het front moet leggen.
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje, 1 CA eindversterker klaar
En zonder het printje... De glaasjes zitten er al in..
Kees
Kees
Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje, 1 CA eindversterker klaar
Zo even geprobeerd voor de boel weer uit elkaar gaat;

Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje, 1 CA eindversterker klaar
Net de voeding van de Afdac terug aan de andere kant gezet - geen plek vlak achter het display helaas - nu heb ik ook geen plek voor de hypex softstart / kaku dus wil ik er zelf een in elkaar draaien - op basis van Ray's 555 ontwerp, is dit nog te bouwen;
Want dan laat ik er in China een stapel printjes voor maken...als ik eruit kom hoe dat moet
Want dan laat ik er in China een stapel printjes voor maken...als ik eruit kom hoe dat moet
Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje, 1 CA eindversterker klaar
Nou daar kwam ik uit en we zullen zien wat ze van de zipfile vinden, heb een stapel besteld 
Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje, 1 CA eindversterker klaar
Dat lijkt 'r niet erg op
Anne
Anne
Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje, 1 CA eindversterker klaar
We gaan het zien Anne, ik neem aan dat Ray die niet voor niks in de bibliotheek gezet heeft?
Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje, 1 CA eindversterker klaar
Dat zien we morgen dan wel weerShadow schreef:We gaan het zien Anne, ik neem aan dat Ray die niet voor niks in de bibliotheek gezet heeft?
Anne
Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje, 1 CA eindversterker klaar
En anders heeft Barry via PB al een reddingsboei toegeworpen, kan ik die stapel printjes mooi ophangen aan de muur op de spijker naast m’n Aleph-X printen 
Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje, 1 CA eindversterker klaar
Zo, dat is al een oude layout. nu zou ik dat toch wel anders en compacter opzetten, al doende leert men
Ik geloof niet dat ik deze layout ooit in deze opzet in de praktijk gebruikt hebt. kan best wel een foutje inzitten.
Het mag duidelijk zijn dat gebruik op eigen risico is. ik zal nog wel eens iets dergelijk erbij zetten.
Ik geloof niet dat ik deze layout ooit in deze opzet in de praktijk gebruikt hebt. kan best wel een foutje inzitten.
Het mag duidelijk zijn dat gebruik op eigen risico is. ik zal nog wel eens iets dergelijk erbij zetten.
Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje, 1 CA eindversterker klaar
#gaat Barry nog eens pb-en over een kaku#
Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje, 1 CA eindversterker klaar
Krijg net mail van Itead dat de Gerbers geweigerd zijn, heb nu een bestelling open staan van 5x10cm printen dubbellaags zonder Gerbers
Eens zoeken of er iets in die bieb zit wat wel te bestellen is
Als iemand nog wat heeft hoor ik dat ook graag btw.
Eens zoeken of er iets in die bieb zit wat wel te bestellen is
Als iemand nog wat heeft hoor ik dat ook graag btw.
