ZBA CA versterkers bouwen

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20400
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje, 1 CA eindversterker klaar

Bericht door Shadow »

Voorpaneel van CA nr1 heb ik zelf aangeboord en gravering laten doen, bij deze doet Freeskees het display infrezen. Aan/uit knop aanboren doe ik zelf en graveren front en achterpaneel doet Rob Roose / Casteleijn ijzerwaren in Terneuzen weer voor me.
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20400
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje + 1 CA zonder Afdac

Bericht door Shadow »

knuisje schreef:
Shadow schreef:
mag ik voor de coaxial in/outputs gewoon afgeschermde signaaldraad pakken of moet dit coaxkabel zijn? Stukjes die bij de Afdac
zaten zijn te kort :(
Beter wel coaxkabel, bijvoorbeeld zoiets.
Zo besteld bij Reichelt, gelijk nog wat van die Molex contactjes mee besteld en een zekering houder, nu ik die iec entree niet gebruik moet er een aparte zekeringhouder in natuurlijk #-o
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20400
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje, 1 CA eindversterker klaar

Bericht door Shadow »

Crisis, kreeg net al PB van Kees dat ie klaar was met het front :rock:
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje, 1 CA eindversterker klaar

Bericht door OpaBert »

Mooi man kan je binnen een paar dagen verder :goedzo:
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20400
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje, 1 CA eindversterker klaar

Bericht door Shadow »

Mja paar gaten boren, hypex softstart/kaku erin en dan door naar de graveur.
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje, 1 CA eindversterker klaar

Bericht door OpaBert »

Shadow schreef:
Mja paar gaten boren, hypex softstart/kaku erin en dan door naar de graveur.
Ok dacht dat kees dat deed Wie is die graveur Joram :?:
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje, 1 CA eindversterker klaar

Bericht door FR_Aad »

Bert61 schreef:
Shadow schreef:
Mja paar gaten boren, hypex softstart/kaku erin en dan door naar de graveur.
Ok dacht dat kees dat deed Wie is die graveur Joram :?:
Shadow schreef:
Voorpaneel van CA nr1 heb ik zelf aangeboord en gravering laten doen, bij deze doet Freeskees het display infrezen. Aan/uit knop aanboren doe ik zelf en graveren front en achterpaneel doet Rob Roose / Casteleijn ijzerwaren in Terneuzen weer voor me.
:mrgreen:
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20400
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje, 1 CA eindversterker klaar

Bericht door Shadow »

Dank u Aad :goeie:
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20400
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje, 1 CA eindversterker klaar

Bericht door Shadow »

Zo die is terug;
A3C687E5-5204-4583-8A8B-F8ED8E154286.jpeg
Klein hoera-tje voor Audiomaniacs aka Freeskees mag hier wel dacht ik :goeie:
Gebruikersavatar
audiomanics
Berichten: 4575
Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
Locatie: Appelscha
Contacteer:

Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje, 1 CA eindversterker klaar

Bericht door audiomanics »

de achterkant is mooier, technisch gesproken dan..

Kees
Gebruikersavatar
rjmulder
Berichten: 1187
Lid geworden op: wo 04 apr 2012, 22:47
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje, 1 CA eindversterker klaar

Bericht door rjmulder »

Ja de achterkant willen we ook zien net als bij printplaten :mrgreen:
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20400
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje, 1 CA eindversterker klaar

Bericht door Shadow »

Nou vooruit :lol: euhh achteruit \:D/
DA696E97-203B-4BB1-B9F9-B71D5BBB67C8.jpeg
877DC85C-B696-47CF-BC26-CC714996ECB8.jpeg
Afstandsbusjes op maat gelaserd door Kees, printplaat hangt nog iets door omdat ik nog een dikkere afstandsring tussen de encoder en het front moet leggen.
Gebruikersavatar
audiomanics
Berichten: 4575
Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
Locatie: Appelscha
Contacteer:

Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje, 1 CA eindversterker klaar

Bericht door audiomanics »

FrontjeShadow.JPG
En zonder het printje... De glaasjes zitten er al in..

Kees
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje, 1 CA eindversterker klaar

Bericht door hannesie »

Fraai!!
Gebruikersavatar
rjmulder
Berichten: 1187
Lid geworden op: wo 04 apr 2012, 22:47
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje, 1 CA eindversterker klaar

Bericht door rjmulder »

Inderdaad erg netjes.
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20400
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje, 1 CA eindversterker klaar

Bericht door Shadow »

Zo even geprobeerd voor de boel weer uit elkaar gaat;
83DA4C75-A4D5-4B7B-A7CE-C6F9CD0C512A.jpeg
\:D/
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20400
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje, 1 CA eindversterker klaar

Bericht door Shadow »

Net de voeding van de Afdac terug aan de andere kant gezet - geen plek vlak achter het display helaas - nu heb ik ook geen plek voor de hypex softstart / kaku dus wil ik er zelf een in elkaar draaien - op basis van Ray's 555 ontwerp, is dit nog te bouwen;
Klik.png
Want dan laat ik er in China een stapel printjes voor maken...als ik eruit kom hoe dat moet :relax:
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20400
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje, 1 CA eindversterker klaar

Bericht door Shadow »

Nou daar kwam ik uit en we zullen zien wat ze van de zipfile vinden, heb een stapel besteld :rock:
Gebruikersavatar
Ah!buis
Berichten: 16682
Lid geworden op: ma 15 nov 2010, 22:36
Locatie: Overijse

Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje, 1 CA eindversterker klaar

Bericht door Ah!buis »

Dat lijkt 'r niet erg op :shock: :(
Anne
Bijlagen
Klak.png
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20400
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje, 1 CA eindversterker klaar

Bericht door Shadow »

We gaan het zien Anne, ik neem aan dat Ray die niet voor niks in de bibliotheek gezet heeft?
Gebruikersavatar
Ah!buis
Berichten: 16682
Lid geworden op: ma 15 nov 2010, 22:36
Locatie: Overijse

Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje, 1 CA eindversterker klaar

Bericht door Ah!buis »

Shadow schreef:
We gaan het zien Anne, ik neem aan dat Ray die niet voor niks in de bibliotheek gezet heeft?
Dat zien we morgen dan wel weer :lol:
Anne
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20400
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje, 1 CA eindversterker klaar

Bericht door Shadow »

En anders heeft Barry via PB al een reddingsboei toegeworpen, kan ik die stapel printjes mooi ophangen aan de muur op de spijker naast m’n Aleph-X printen :rofl:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje, 1 CA eindversterker klaar

Bericht door ray5150 »

Zo, dat is al een oude layout. nu zou ik dat toch wel anders en compacter opzetten, al doende leert men
Ik geloof niet dat ik deze layout ooit in deze opzet in de praktijk gebruikt hebt. kan best wel een foutje inzitten.
Het mag duidelijk zijn dat gebruik op eigen risico is. ik zal nog wel eens iets dergelijk erbij zetten.
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20400
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje, 1 CA eindversterker klaar

Bericht door Shadow »

#gaat Barry nog eens pb-en over een kaku#
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20400
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje, 1 CA eindversterker klaar

Bericht door Shadow »

Krijg net mail van Itead dat de Gerbers geweigerd zijn, heb nu een bestelling open staan van 5x10cm printen dubbellaags zonder Gerbers :rofl:
Eens zoeken of er iets in die bieb zit wat wel te bestellen is :roll:
Als iemand nog wat heeft hoor ik dat ook graag btw.
Plaats reactie