Groet,
Pim
Hier een stuk schema waar ook de muting-schakelaar staat afgebeeld ook met stippellijn.
Moderator: Beheerdersteam
Na wat grondiger bekijken, die laatste twee doen idd niksPimDriessen schreef:Dat is goed opgemerkt Anne, of de stippellijn doet hier vermoeden dat het om 1 moedercontact gaat, want anders is het raar om die lijnen naar de schakelaar te tekenen.![]()
Groet,
Pim
Hier een stuk schema waar ook de muting-schakelaar staat afgebeeld ook met stippellijn.
Staat in berichtje 10 , bijdrage ShadowPimDriessen schreef:Hoi Anne,
Heb jij het hele schema ?
Groet,
Pim
Dat zwart kan ook nog zilveroxide zijn.PimDriessen schreef:Hoi Shadow,
De contacten waar de draden aan vast zitten zijn ook behoorlijk zwart uitgeslagen.
Maar kan de schakelaar in wasbenzine worden gedompeld?
Groet,
Pim
Had hem al gemeten, maar de schakelaar past niet in het front van de tuner, anders zou ik deze er inzetten.Ah!buis schreef:Zo'n schakelaar werkt zo, Sch.jpg zijn toch geen relais bij nodig ?![]()
Anne
Even voor alle duidelijkheid ik had hem doorgemeten, en een aantal schakel standen gevonden, maar niet zoals jij hem schakelde het is weer subliem gevonden.Ah!buis schreef:Zo'n schakelaar werkt zo, Sch.jpg zijn toch geen relais bij nodig ?![]()
Anne
Hoi Anne,Ah!buis schreef:Aha, vandaar de relais![]()
Alle vier oorspronkelijke schakeldelen parallel zetten, is er dan altijd wel een die kontakt maakten er mee relais bedienen.
Anne
Over al die benamingen weet ik niet veel.Voor mij, een meerstanden schuifschakelaar.PimDriessen schreef:Hoe heet z`n schakelaar en waar haal jij de info over deze schakelaar vandaan, want met een platte metalen voorkant ben ik uit de brand.
Nee, je hebt in de middenstand een kontakt nodig, met dit ding zit er dan nergens iets aan.PimDriessen schreef:Hoi Anne,
Was op jou zoekterm nog even aan het zoeken, en dan kom je wel eens iets tegen.
Zou dit kunnen werken?
Zou best kunnen.Er zijn vier afdelingen waarvan twee niet dienen.Twee per twee parallel, goeie kans dat er altijd wel een kontakt maaktray5150 schreef:Ik zou eerst eens kijken of de huidige schakelaar nog te redden is, voor ik mij met allemaal alternatieven ga uitleven.
Maar goed, dat ben ik...
Ja +1 we zijn 46 posts onderweg en in die tijd had ie dat ding er allang uit kunnen hebbenray5150 schreef:Ik zou eerst eens kijken of de huidige schakelaar nog te redden is, voor ik mij met allemaal alternatieven ga uitleven.
Maar goed, dat ben ik...
Goed gesproken Lorettads23man schreef:Het lijkt hier wel de Margriet of de Viva, eerst 3 dagen lullen over een probleem voor dat je de koe bij de hoorns vat en het probleem in 5 minuten oplost. Stelletje wijven!![]()