Eerder schreef ik dat ik voornemens was om een stil Inimini's luidsprekers als monitoren na te bouwen.
Dat voornemen staat nog steeds, maar door omstandigheden kan dat nog wel even duren.
Omdat ik de originelen ook niet eeuwig hier kan houden besloot ik eens rond te kijken voor een setje goedkope boekenplank luidsprekers.
Ik deed wat velen hier doen, rondneuzen op Marktplaats/audio/luidsprekers.
Was in 10 minuten gepiept.nu heb ik een setje Yamaha NX-E200 voor het enorme bedrag van 10 hele euro's.
Lijkt me geen goedkope rommel. de afwerking is met pianolak gedaan, er zitten nette en degelijke aansluitingen aan de achterzijde.
Ze zijn best wel zwaar ook, kilo of 4 het stuk.
Ik heb er zelfs een filterschema van kunnen vinden.
Nee, ik heb ze nog niet beluisterd, momenteel met die Saoedische temperaturen boven is het niet prettig daar.