Luisterdag Breda 2018 Zondag 10 Juni

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
Geenius
ZA-sponsor: Humble Homemade Hifi
Berichten: 1810
Lid geworden op: vr 04 mar 2005, 11:00
Contacteer:

Re: Luisterdag Breda 2018 Zondag 10 Juni

Bericht door Geenius »

Walt schreef:
......cavia praat ten zeerste verboden, maar wat zie ik daar op de foto’s bij Tony zijn set...
Ze hebben de hele dag niets gezegd. :wink:
cavias.jpg
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Luisterdag Breda 2018 Zondag 10 Juni

Bericht door Shadow »

Walter je bijdrage dit jaar is weer bijzonder constructief :lol:
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Luisterdag Breda 2018 Zondag 10 Juni

Bericht door hannesie »

Shadow schreef:
Walter je bijdrage dit jaar is weer bijzonder constructief :lol:

Ik dacht aan wat andere woorden :twisted: :hide: :think:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Luisterdag Breda 2018 Zondag 10 Juni

Bericht door ray5150 »

Ik vraag me af waar ik dan dat verbod zou moeten kunnen terugvinden...
Gebruikersavatar
knuisje
Berichten: 3690
Lid geworden op: zo 15 apr 2007, 0:07
Locatie: Julianadorp

Re: Luisterdag Breda 2018 Zondag 10 Juni

Bericht door knuisje »

Tony, heb je misschien (ergens) een lijstje van de CD's die je hebt gedraaid? Ik vond het hele fijne opnames.
Gebruikersavatar
Thomox
Berichten: 972
Lid geworden op: za 19 mar 2011, 18:53

Re: Luisterdag Breda 2018 Zondag 10 Juni

Bericht door Thomox »

Ik haak op Peter in... @Hans B, wat was de band/artiest van de mooi speelse lage altsax?
Gebruikersavatar
Geenius
ZA-sponsor: Humble Homemade Hifi
Berichten: 1810
Lid geworden op: vr 04 mar 2005, 11:00
Contacteer:

Re: Luisterdag Breda 2018 Zondag 10 Juni

Bericht door Geenius »

Thomox schreef:
Ik haak op Peter in... @Hans B, wat was de band/artiest van de mooi speelse lage altsax?
Volgens mij was het een bariton sax, maar het gaat om deze cd denk ik, een VPRO opname uit 1996:

https://www.discogs.com/Big-Band-Of-The ... se/9753817
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: Luisterdag Breda 2018 Zondag 10 Juni

Bericht door Wowly »

Jup dat is hem, erg mooie opname en muziek.

Heb overigens zeer genoten van de dag, kan er niet echt een set uitnemen die me meer bijbleef dan de andere. Ik verbaas me iedere keer weer dat het steeds weer anders is dan de vorige keer! Deze keer vond ik het wat statisch,m veel sets bleven staan waar ze stonden, geen echte uitwisseling behalve de magnetostaat die op de set van Tony ging spelen. Die magnetostaten hadden overigens een mooie klankkleur voor een magnetostaat. Maar de sets van Bert, Joram, patrick en nog meer klonken allemaal heerlijk! Leuke muziek opgedaan, zoals die duke ellington versie van Tony en de tip van Joram van " carbon based lifeforms" zijn yummi!!!

Overigens was het weer echt onbesnut goed alweer...... Pizza ook trouwens :)

Als laatste:
ik wil alle deelnemers en in het bijzonder degene welke de moeite hebben genomen om gear mee te nemen heel hartelijk bedanken!!! Ik weet uit ervaring hoe ongelofelijk veel energie en moeite hierin gaat zitten. DANK JULLIE WEL voor deze mooie dag!!!!
Gebruikersavatar
knuisje
Berichten: 3690
Lid geworden op: zo 15 apr 2007, 0:07
Locatie: Julianadorp

Re: Luisterdag Breda 2018 Zondag 10 Juni

Bericht door knuisje »

Bedankt Tony. :goedzo:
Gebruikersavatar
GerardJ
Berichten: 301
Lid geworden op: do 30 mar 2006, 15:51

Re: Luisterdag Breda 2018 Zondag 10 Juni

Bericht door GerardJ »

Ik heb weer (weet niet eens meer de hoeveelste keer) enorm genoten van deze Bredase ZBA-dag. Het leuke is als je op zo'n dag weer iets op pikt om ook eens te gaan uitproberen, zoals het etsen van aluminium op mylar zoals WrineX dit doet. Dit is ook interessant voor zelfbouw AMT's.

Jan, voor jouw weer grote complimenten voor het organiseren van deze dag.
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8108
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: Luisterdag Breda 2018 Zondag 10 Juni

Bericht door Kappa7 »

Was weer een leuke dag en heb weer genoten.
Gervenja Bedankt dat ik de dac op jou set kon laten horen.
Je hebt een erg fijne set die erg lekker muziek maakt.
Heb zelf helaas niet veel kunnen luisteren naar andere systemen maar wat ik gehoord heb was weer van hoog niveau.
IMG_20180610_160312243.jpg
Gebruikersavatar
WrineX
Berichten: 1166
Lid geworden op: za 14 jan 2017, 0:17
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Luisterdag Breda 2018 Zondag 10 Juni

Bericht door WrineX »

GerardJ schreef:
Ik heb weer (weet niet eens meer de hoeveelste keer) enorm genoten van deze Bredase ZBA-dag. Het leuke is als je op zo'n dag weer iets op pikt om ook eens te gaan uitproberen, zoals het etsen van aluminium op mylar zoals WrineX dit doet. Dit is ook interessant voor zelfbouw AMT's.

Jan, voor jouw weer grote complimenten voor het organiseren van deze dag.

met name voor amts :) btw voor de planars ets ik niets :) maar mocht je interesse hebben in alumnium folie/polyesther laminates om te etsen. ik heb het een en ander liggen. :)
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Luisterdag Breda 2018 Zondag 10 Juni

Bericht door OpaBert »

Kappa7 schreef:
Was weer een leuke dag en heb weer genoten.
Gervenja Bedankt dat ik de dac op jou set kon laten horen.
Je hebt een erg fijne set die erg lekker muziek maakt.
Heb zelf helaas niet veel kunnen luisteren naar andere systemen maar wat ik gehoord heb was weer van hoog niveau.
IMG_20180610_160312243.jpg
Vrijgezel zeker ?
Of tijdelijk daar weg gezet ? mn lief zou me vriendelijk doch dringend verzoeken om dat als de wiederweerga op te ruimen :mrgreen:
Gebruikersavatar
WrineX
Berichten: 1166
Lid geworden op: za 14 jan 2017, 0:17
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Luisterdag Breda 2018 Zondag 10 Juni

Bericht door WrineX »

Bert61 schreef:
Kappa7 schreef:
Was weer een leuke dag en heb weer genoten.
Gervenja Bedankt dat ik de dac op jou set kon laten horen.
Je hebt een erg fijne set die erg lekker muziek maakt.
Heb zelf helaas niet veel kunnen luisteren naar andere systemen maar wat ik gehoord heb was weer van hoog niveau.
IMG_20180610_160312243.jpg
Vrijgezel zeker ?
Of tijdelijk daar weg gezet ? mn lief zou me vriendelijk doch dringend verzoeken om dat als de wiederweerga op te ruimen :mrgreen:

wat zie jij dan ? ik zie niets. gewoon spullen :) geen rommel ofzo. kan je wel een foto sturen van wat echt niet zou kunnen .... hihi ik vind dit schappelijk :)
Gebruikersavatar
motoindo
Berichten: 902
Lid geworden op: di 30 apr 2013, 12:26
Contacteer:

Re: Luisterdag Breda 2018 Zondag 10 Juni

Bericht door motoindo »

Naast 3D geprinte baffles spreken deze reflex poorten ook wel tot de verbeelding, via de Facebook extreme diy groep....
FB_IMG_1529079413170.jpg
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Luisterdag Breda 2018 Zondag 10 Juni

Bericht door Pjotr »

Origineel. Doet mij een beetje terugdenken aan de Mission 776-777 pre/power amplifier combo.
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Luisterdag Breda 2018 Zondag 10 Juni

Bericht door OpaBert »

WrineX schreef:
Bert61 schreef:
Kappa7 schreef:
Was weer een leuke dag en heb weer genoten.
Gervenja Bedankt dat ik de dac op jou set kon laten horen.
Je hebt een erg fijne set die erg lekker muziek maakt.
Heb zelf helaas niet veel kunnen luisteren naar andere systemen maar wat ik gehoord heb was weer van hoog niveau.
IMG_20180610_160312243.jpg
Vrijgezel zeker ?
Of tijdelijk daar weg gezet ? mn lief zou me vriendelijk doch dringend verzoeken om dat als de wiederweerga op te ruimen :mrgreen:

wat zie jij dan ? ik zie niets. gewoon spullen :) geen rommel ofzo. kan je wel een foto sturen van wat echt niet zou kunnen .... hihi ik vind dit schappelijk :)
Vind ik ook mooi spullen \:D/ Maar ik ben niet de baas in eigen huis [-X
Gebruikersavatar
WrineX
Berichten: 1166
Lid geworden op: za 14 jan 2017, 0:17
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Luisterdag Breda 2018 Zondag 10 Juni

Bericht door WrineX »

motoindo schreef:
Naast 3D geprinte baffles spreken deze reflex poorten ook wel tot de verbeelding, via de Facebook extreme diy groep....

FB_IMG_1529079413170.jpg
haha zag ze ook :) wel mooi en uniek maar lijkt me overigens niet zon heel goed idee. , buiten dat zou ik nooit meer dan 30 minuten willen besteden aan een poort :) laat staan 8 uur :) hihi
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8108
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: Luisterdag Breda 2018 Zondag 10 Juni

Bericht door Kappa7 »

Bert61 schreef:
WrineX schreef:
Bert61 schreef:

Vrijgezel zeker ?
Of tijdelijk daar weg gezet ? mn lief zou me vriendelijk doch dringend verzoeken om dat als de wiederweerga op te ruimen :mrgreen:

wat zie jij dan ? ik zie niets. gewoon spullen :) geen rommel ofzo. kan je wel een foto sturen van wat echt niet zou kunnen .... hihi ik vind dit schappelijk :)
Vind ik ook mooi spullen \:D/ Maar ik ben niet de baas in eigen huis [-X
Grapjas, misschien is deze ruimte je ontgaan in Breda????
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Luisterdag Breda 2018 Zondag 10 Juni

Bericht door Marp »

    • :roll:
Bert61 schreef:
Maar ik ben niet de baas in eigen huis [-X
Wat een zijsprong Bert. Gelukkig zeggen de berichttitels dat het nog over Breda gaat. :)
Gebruikersavatar
BertDB
Berichten: 1978
Lid geworden op: zo 07 sep 2008, 17:39
Locatie: Mechelen (BE)

Re: Luisterdag Breda 2018 Zondag 10 Juni

Bericht door BertDB »

Het lijkt erop dat het weer een zeer fijne en geslaagde luisterdag!
Hopelijk kan ik er volgend jaar weer bij zijn, door vakantie deze aangename dag moeten laten schieten..
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Luisterdag Breda 2018 Zondag 10 Juni

Bericht door hannesie »

:sure: We hebben je gemist..!!
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Re: Luisterdag Breda 2018 Zondag 10 Juni

Bericht door asterduc »

wat was ik er graag bij geweest, maar die dag kon voor mij echt niet!
Volgend jaar dan maar weer.
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Luisterdag Breda 2018 Zondag 10 Juni

Bericht door hannesie »

asterduc schreef:
wat was ik er graag bij geweest, maar die dag kon voor mij echt niet!
Volgend jaar dan maar weer.
:sure: We hebben je gemist..!! :sure: :mrgreen:
Gesloten

Terug naar “DIY Events door leden”