Ze hebben de hele dag niets gezegd.Walt schreef:......cavia praat ten zeerste verboden, maar wat zie ik daar op de foto’s bij Tony zijn set...
Luisterdag Breda 2018 Zondag 10 Juni
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- Geenius
- ZA-sponsor: Humble Homemade Hifi
- Berichten: 1810
- Lid geworden op: vr 04 mar 2005, 11:00
- Contacteer:
Re: Luisterdag Breda 2018 Zondag 10 Juni
Re: Luisterdag Breda 2018 Zondag 10 Juni
Walter je bijdrage dit jaar is weer bijzonder constructief 
Re: Luisterdag Breda 2018 Zondag 10 Juni
Shadow schreef:Walter je bijdrage dit jaar is weer bijzonder constructief
Ik dacht aan wat andere woorden
Re: Luisterdag Breda 2018 Zondag 10 Juni
Ik vraag me af waar ik dan dat verbod zou moeten kunnen terugvinden...
Re: Luisterdag Breda 2018 Zondag 10 Juni
Tony, heb je misschien (ergens) een lijstje van de CD's die je hebt gedraaid? Ik vond het hele fijne opnames.
Re: Luisterdag Breda 2018 Zondag 10 Juni
Ik haak op Peter in... @Hans B, wat was de band/artiest van de mooi speelse lage altsax?
- Geenius
- ZA-sponsor: Humble Homemade Hifi
- Berichten: 1810
- Lid geworden op: vr 04 mar 2005, 11:00
- Contacteer:
Re: Luisterdag Breda 2018 Zondag 10 Juni
Gedurende de dag heb ik nummers gedraaid van de volgende cd's:knuisje schreef:Tony, heb je misschien (ergens) een lijstje van de CD's die je hebt gedraaid? Ik vond het hele fijne opnames.
https://www.actmusic.com/Kuenstler/Juli ... idnight-CD
https://www.actmusic.com/Kuenstler/Wolf ... f-Spain-CD
https://www.actmusic.com/Kuenstler/Mich ... lo/Oslo-CD
https://www.actmusic.com/Kuenstler/Youn ... o/Lento-CD
https://itunes.apple.com/us/album/black ... /689529209
http://garywillis.com/project/retro/
https://www.oliviatrummer.de/english/mu ... yknows.htm
https://stevejansen.bandcamp.com/album/slope
https://www.bol.com/nl/p/prometheus/1000004012318642/
https://www.challengerecords.com/products/1196864872306
https://eliasstringquartet.com/recordin ... hall-live/
https://itunes.apple.com/us/album/illusions/299835413
http://elianeelias.com/discography/dreamer/
https://en.wikipedia.org/wiki/Man-Child
https://www.classicstoday.com/review/review-11829/
https://www.thespecials.com/music
https://www.bol.com/nl/p/random-access- ... 012127350/
Een deel ervan (en vergelijkbare muziek) staat ook op mijn website: http://www.humblehomemadehifi.com/music_NL.html
- Geenius
- ZA-sponsor: Humble Homemade Hifi
- Berichten: 1810
- Lid geworden op: vr 04 mar 2005, 11:00
- Contacteer:
Re: Luisterdag Breda 2018 Zondag 10 Juni
Volgens mij was het een bariton sax, maar het gaat om deze cd denk ik, een VPRO opname uit 1996:Thomox schreef:Ik haak op Peter in... @Hans B, wat was de band/artiest van de mooi speelse lage altsax?
https://www.discogs.com/Big-Band-Of-The ... se/9753817
Re: Luisterdag Breda 2018 Zondag 10 Juni
Jup dat is hem, erg mooie opname en muziek.
Heb overigens zeer genoten van de dag, kan er niet echt een set uitnemen die me meer bijbleef dan de andere. Ik verbaas me iedere keer weer dat het steeds weer anders is dan de vorige keer! Deze keer vond ik het wat statisch,m veel sets bleven staan waar ze stonden, geen echte uitwisseling behalve de magnetostaat die op de set van Tony ging spelen. Die magnetostaten hadden overigens een mooie klankkleur voor een magnetostaat. Maar de sets van Bert, Joram, patrick en nog meer klonken allemaal heerlijk! Leuke muziek opgedaan, zoals die duke ellington versie van Tony en de tip van Joram van " carbon based lifeforms" zijn yummi!!!
Overigens was het weer echt onbesnut goed alweer...... Pizza ook trouwens
Als laatste:
ik wil alle deelnemers en in het bijzonder degene welke de moeite hebben genomen om gear mee te nemen heel hartelijk bedanken!!! Ik weet uit ervaring hoe ongelofelijk veel energie en moeite hierin gaat zitten. DANK JULLIE WEL voor deze mooie dag!!!!
Heb overigens zeer genoten van de dag, kan er niet echt een set uitnemen die me meer bijbleef dan de andere. Ik verbaas me iedere keer weer dat het steeds weer anders is dan de vorige keer! Deze keer vond ik het wat statisch,m veel sets bleven staan waar ze stonden, geen echte uitwisseling behalve de magnetostaat die op de set van Tony ging spelen. Die magnetostaten hadden overigens een mooie klankkleur voor een magnetostaat. Maar de sets van Bert, Joram, patrick en nog meer klonken allemaal heerlijk! Leuke muziek opgedaan, zoals die duke ellington versie van Tony en de tip van Joram van " carbon based lifeforms" zijn yummi!!!
Overigens was het weer echt onbesnut goed alweer...... Pizza ook trouwens
Als laatste:
ik wil alle deelnemers en in het bijzonder degene welke de moeite hebben genomen om gear mee te nemen heel hartelijk bedanken!!! Ik weet uit ervaring hoe ongelofelijk veel energie en moeite hierin gaat zitten. DANK JULLIE WEL voor deze mooie dag!!!!
Re: Luisterdag Breda 2018 Zondag 10 Juni
Bedankt Tony. 
Re: Luisterdag Breda 2018 Zondag 10 Juni
Ik heb weer (weet niet eens meer de hoeveelste keer) enorm genoten van deze Bredase ZBA-dag. Het leuke is als je op zo'n dag weer iets op pikt om ook eens te gaan uitproberen, zoals het etsen van aluminium op mylar zoals WrineX dit doet. Dit is ook interessant voor zelfbouw AMT's.
Jan, voor jouw weer grote complimenten voor het organiseren van deze dag.
Jan, voor jouw weer grote complimenten voor het organiseren van deze dag.
Re: Luisterdag Breda 2018 Zondag 10 Juni
Was weer een leuke dag en heb weer genoten.
Gervenja Bedankt dat ik de dac op jou set kon laten horen.
Je hebt een erg fijne set die erg lekker muziek maakt.
Heb zelf helaas niet veel kunnen luisteren naar andere systemen maar wat ik gehoord heb was weer van hoog niveau.
Gervenja Bedankt dat ik de dac op jou set kon laten horen.
Je hebt een erg fijne set die erg lekker muziek maakt.
Heb zelf helaas niet veel kunnen luisteren naar andere systemen maar wat ik gehoord heb was weer van hoog niveau.
Re: Luisterdag Breda 2018 Zondag 10 Juni
GerardJ schreef:Ik heb weer (weet niet eens meer de hoeveelste keer) enorm genoten van deze Bredase ZBA-dag. Het leuke is als je op zo'n dag weer iets op pikt om ook eens te gaan uitproberen, zoals het etsen van aluminium op mylar zoals WrineX dit doet. Dit is ook interessant voor zelfbouw AMT's.
Jan, voor jouw weer grote complimenten voor het organiseren van deze dag.
met name voor amts
Re: Luisterdag Breda 2018 Zondag 10 Juni
Vrijgezel zeker ?Kappa7 schreef:Was weer een leuke dag en heb weer genoten.
Gervenja Bedankt dat ik de dac op jou set kon laten horen.
Je hebt een erg fijne set die erg lekker muziek maakt.
Heb zelf helaas niet veel kunnen luisteren naar andere systemen maar wat ik gehoord heb was weer van hoog niveau.
IMG_20180610_160312243.jpg
Of tijdelijk daar weg gezet ? mn lief zou me vriendelijk doch dringend verzoeken om dat als de wiederweerga op te ruimen
Re: Luisterdag Breda 2018 Zondag 10 Juni
Bert61 schreef:Vrijgezel zeker ?Kappa7 schreef:Was weer een leuke dag en heb weer genoten.
Gervenja Bedankt dat ik de dac op jou set kon laten horen.
Je hebt een erg fijne set die erg lekker muziek maakt.
Heb zelf helaas niet veel kunnen luisteren naar andere systemen maar wat ik gehoord heb was weer van hoog niveau.
IMG_20180610_160312243.jpg
Of tijdelijk daar weg gezet ? mn lief zou me vriendelijk doch dringend verzoeken om dat als de wiederweerga op te ruimen
wat zie jij dan ? ik zie niets. gewoon spullen
Re: Luisterdag Breda 2018 Zondag 10 Juni
Naast 3D geprinte baffles spreken deze reflex poorten ook wel tot de verbeelding, via de Facebook extreme diy groep....
Re: Luisterdag Breda 2018 Zondag 10 Juni
Origineel. Doet mij een beetje terugdenken aan de Mission 776-777 pre/power amplifier combo.
Re: Luisterdag Breda 2018 Zondag 10 Juni
Vind ik ook mooi spullenWrineX schreef:Bert61 schreef:Vrijgezel zeker ?Kappa7 schreef:Was weer een leuke dag en heb weer genoten.
Gervenja Bedankt dat ik de dac op jou set kon laten horen.
Je hebt een erg fijne set die erg lekker muziek maakt.
Heb zelf helaas niet veel kunnen luisteren naar andere systemen maar wat ik gehoord heb was weer van hoog niveau.
IMG_20180610_160312243.jpg
Of tijdelijk daar weg gezet ? mn lief zou me vriendelijk doch dringend verzoeken om dat als de wiederweerga op te ruimen
wat zie jij dan ? ik zie niets. gewoon spullengeen rommel ofzo. kan je wel een foto sturen van wat echt niet zou kunnen .... hihi ik vind dit schappelijk
Re: Luisterdag Breda 2018 Zondag 10 Juni
haha zag ze ookmotoindo schreef:Naast 3D geprinte baffles spreken deze reflex poorten ook wel tot de verbeelding, via de Facebook extreme diy groep....
FB_IMG_1529079413170.jpg
Re: Luisterdag Breda 2018 Zondag 10 Juni
Grapjas, misschien is deze ruimte je ontgaan in Breda????Bert61 schreef:Vind ik ook mooi spullenWrineX schreef:Bert61 schreef:
Vrijgezel zeker ?
Of tijdelijk daar weg gezet ? mn lief zou me vriendelijk doch dringend verzoeken om dat als de wiederweerga op te ruimen
wat zie jij dan ? ik zie niets. gewoon spullengeen rommel ofzo. kan je wel een foto sturen van wat echt niet zou kunnen .... hihi ik vind dit schappelijk
Maar ik ben niet de baas in eigen huis
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Luisterdag Breda 2018 Zondag 10 Juni
Wat een zijsprong Bert. Gelukkig zeggen de berichttitels dat het nog over Breda gaat.Bert61 schreef:Maar ik ben niet de baas in eigen huis
Re: Luisterdag Breda 2018 Zondag 10 Juni
Het lijkt erop dat het weer een zeer fijne en geslaagde luisterdag!
Hopelijk kan ik er volgend jaar weer bij zijn, door vakantie deze aangename dag moeten laten schieten..
Hopelijk kan ik er volgend jaar weer bij zijn, door vakantie deze aangename dag moeten laten schieten..
Re: Luisterdag Breda 2018 Zondag 10 Juni
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Re: Luisterdag Breda 2018 Zondag 10 Juni
wat was ik er graag bij geweest, maar die dag kon voor mij echt niet!
Volgend jaar dan maar weer.
Volgend jaar dan maar weer.
Re: Luisterdag Breda 2018 Zondag 10 Juni
asterduc schreef:wat was ik er graag bij geweest, maar die dag kon voor mij echt niet!
Volgend jaar dan maar weer.
