knuisje schreef:Ik neem nog mijn GU50 SE buizenbak mee.
mooi, wat extra versterkers maakt het altijd makkelijker in te delen.Shadow schreef:Mijn CA komt dus ook mee![]()
een paar extra CD spelers zou ook geen kwaad kunnen denk ik
Moderator: Beheerdersteam
knuisje schreef:Ik neem nog mijn GU50 SE buizenbak mee.
mooi, wat extra versterkers maakt het altijd makkelijker in te delen.Shadow schreef:Mijn CA komt dus ook mee![]()
zouden jou speakers ook gebruikt mogen worden icm met wat mooie zelfbouw amps?Geenius schreef:Ik neem mee de "Twenty Five" luidsprekers aangestuurd door een Marantz PM-6006 met als bron de Marantz CD-6005.
Twenty-Five_26.jpg
neem je die mee? of wil je in combi met iemands anders set?WrineX schreef:Oh ik neem nog 2 maten mee en daarvan neemt 1 misschien nog een heel klein setje hybride planars mee , mits we die af krijgen voor die tijd
versterking + bron ook meenemen neem ik aan als je speakers mee neemt ?.... beetje gekke vraag misschien
Ook geen probleemHenkjan schreef:zouden jou speakers ook gebruikt mogen worden icm met wat mooie zelfbouw amps?Geenius schreef:Ik neem mee de "Twenty Five" luidsprekers aangestuurd door een Marantz PM-6006 met als bron de Marantz CD-6005.
Twenty-Five_26.jpg
zo ja, zijn ze vriendelijk voor buizen?
Geenius schreef:Ook geen probleemHenkjan schreef:zouden jou speakers ook gebruikt mogen worden icm met wat mooie zelfbouw amps?Geenius schreef:Ik neem mee de "Twenty Five" luidsprekers aangestuurd door een Marantz PM-6006 met als bron de Marantz CD-6005.
Twenty-Five_26.jpg
zo ja, zijn ze vriendelijk voor buizen?![]()
Het rendement is crica 91dB / 2,83 volt:
Twenty-Five_SPL.jpg
De impedantie is vrij versterker vriendelijk. Ik kan wel een LCR netwerkje maken om de piek bij 1800Hz vlak te trekken:
Twenty-Five_IMP.jpg
Mwah zo'n piek in het midden zou hem op een gemiddelde buizenversterker toch wel een steviger mid-hoog geven en wat meer forward doen klinken. Het is juist met dit soort sprongen dat de ZBA-CA geen krimp geeft.Geenius schreef:Ook geen probleemHenkjan schreef:zouden jou speakers ook gebruikt mogen worden icm met wat mooie zelfbouw amps?Geenius schreef:Ik neem mee de "Twenty Five" luidsprekers aangestuurd door een Marantz PM-6006 met als bron de Marantz CD-6005.
Twenty-Five_26.jpg
zo ja, zijn ze vriendelijk voor buizen?![]()
Het rendement is crica 91dB / 2,83 volt:
Twenty-Five_SPL.jpg
De impedantie is vrij versterker vriendelijk. Ik kan wel een LCR netwerkje maken om de piek bij 1800Hz vlak te trekken:
Twenty-Five_IMP.jpg
Vandaar het voorstel om een LCR netwerkje maken om de piek bij 1800Hz vlak te trekken.Pjotr schreef:Mwah zo'n piek in het midden zou hem op een gemiddelde buizenversterker toch wel een steviger mid-hoog geven en wat meer forward doen klinken. Het is juist met dit soort sprongen dat de ZBA-CA geen krimp geeft.
Wil ik best mee nemen maar is er iemand die een DT mee heeft waar deze aan gehangen kan worden?Barry2001 schreef:JAGeorge heeft zich al aangemeld voor de luisterdag, wellicht wil hij z'n full blown Pearl meenemen
Gervenja heeft een Gerrard 401 meeKappa7 schreef:Wil ik best mee nemen maar is er iemand die een DT mee heeft waar deze aan gehangen kan worden?Barry2001 schreef:JAGeorge heeft zich al aangemeld voor de luisterdag, wellicht wil hij z'n full blown Pearl meenemen
Ik wil wel een Shanling CD-S100MK2 meenemen.een paar extra CD spelers zou ook geen kwaad kunnen denk ik
Ik heb nog een sony PS-LX100 (met origineel element)Kappa7 schreef:Wil ik best mee nemen maar is er iemand die een DT mee heeft waar deze aan gehangen kan worden?Barry2001 schreef:JAGeorge heeft zich al aangemeld voor de luisterdag, wellicht wil hij z'n full blown Pearl meenemen
Ik heb nog een Sony 77ES CDHenkjan schreef:een paar extra CD spelers zou ook geen kwaad kunnen denk ik
Ik heb er wel een mc element in zitten maar ik neem ook een trafo mee. Zou dus op de parel moeten werken.Henkjan schreef:Gervenja heeft een Gerrard 401 meeKappa7 schreef:Wil ik best mee nemen maar is er iemand die een DT mee heeft waar deze aan gehangen kan worden?Barry2001 schreef:JAGeorge heeft zich al aangemeld voor de luisterdag, wellicht wil hij z'n full blown Pearl meenemen
Ik heb een TPlink M7350, zal het ook wel mee gaan toch?ds23man schreef:Ik heb mijn eigen internet bij me:
https://www.bol.com/nl/p/tp-link-archer ... _role%3Din
Werkt als een trein met Roon en Tidal, 10 keer sneller dan mijn adsl lijn.
gervenja schreef:Ik heb er wel een mc element in zitten maar ik neem ook een trafo mee. Zou dus op de parel moeten werken.Henkjan schreef:Gervenja heeft een Gerrard 401 meeKappa7 schreef:Wil ik best mee nemen maar is er iemand die een DT mee heeft waar deze aan gehangen kan worden?