En met welke software gebeurt dat?Zweitse schreef:Het probleem is dat Spotify telkens stopt na het afspelen van een nummer via connect. Ik moet dan eerst op de spatie balk drukken voor het afspelen van het volgende nummer.
Welke distributie van ?
Moderator: Beheerdersteam
En met welke software gebeurt dat?Zweitse schreef:Het probleem is dat Spotify telkens stopt na het afspelen van een nummer via connect. Ik moet dan eerst op de spatie balk drukken voor het afspelen van het volgende nummer.
Dat begrijp ik, ik bedoelde het meer als algemeen iets bij Zweitse. Ik vraag me af of de interface niet traag is met een 1GHz enkelcore vs een quadcore 1.2 GHz.hannesie schreef:Even voor de helderheid, het zal niet de ouderdom van de hardware zijn......
rjmulder schreef:Soms kunnen dingen zo simpel zijn![]()
Roon server opnieuw opgestart en RoPieee ook en hij doet het weer
Zover ik weet wel, wil dat nl op de luisterdag doen, ga dat een van deze dagen even testen.Henkjan schreef:zomaar een brain-fart: stel je hebt een Rpi (of vergelijkbaar) met zowel de server als client die er op draaien (bv Squeezebox), kan je dan als je je telefoon als hotspot instelt die RPi met je telefoon verbinden en vanaf je telefoon de streamer bedienen? dat je dus onafhankelijk bent van een al dan niet aanwezige netwerk infra?
ja, zo kan ook natuurlijk. maar ik bedoelde omgekeerd eigenlijk (de telefoon als hotspot), dan kan je ook nog spotify enzotoetertje schreef:De rpi maakt een hotspot, waar ik dan met wifi op de phone, op inlog.