Hallo forummers,
Ik heb net de laatste hand gelegd aan de MarKath speakers, en het resultaat is nu al verbluffend te noemen. Meer presence, de stemmen zijn meer zuiver en een gecontroleerd laag van de 12 inch woofer.
Nu was het laag al behoorlijk goed in grip, het gaat hier om een fractie maar het is nog veel te vroeg om hierover een oordeel te geven omdat e.e.a. nog moet inspelen.
Wat ik eerder al gemeld heb dat het aardig laid back klinkt, is nu wat meer naar voren gekomen maar niet storend, ook hier nog afwachten tot het geheel ingespeeld is.
Enige minpuntje is dat ik te weinig Neotech OCC kabel had om het mee aan te sluiten. Ik dacht aan 6 meter genoeg te hebben voor 2 luidsprekers maar helaas, er moet nog 4 meter bij dus moeten de kasten toch nog een keer open om dit te monteren. Tevens kan ik dan het resterende OCC hardwire (2 meter) mee bestellen omdat ik die in de aansluiting ook te kort kwam en dit met een stukje installatiedraad heb opgelost maar dat gaat nu dus ook goed komen.
Het geheel dient natuurlijk nog in te spelen maar dat kan alleen nog maar beter worden dus.
Groeten,
Marcel