Twee uurdemocles schreef:Printjes gefabriekt,twee uur in de etsbak.
Dat is toch normaal in 15-30 minuten bij 40-50 graden Celsius Demo ?
Twee uur
Moderator: Beheerdersteam
Twee uurdemocles schreef:Printjes gefabriekt,twee uur in de etsbak.
Redelijk koud en na jaren gebruik wat uitgewerkt denk ik,maar het werkt nog.Twee uuris je Etsmiddel koud of uit gewerkt ?
Dat is toch normaal in 15-30 minuten bij 40-50 graden Celsius Demo ?
Twee uur
Wel stroom,maar mijn etsbak kan ook maatje A4 aan en dan duurt het even voordat dat aquarium verwarminkje het ijs heeft ontdooidOh geen stroom in je knutsel hok
Als de aanduidingen in het schema kloppen hoef je daar niet veel aan te doen.Zou maar 1W verstoken.democles schreef:Even de rest er ook op gezet,behalve de 1000v fet,s met de lange naam.
Weet nog niet hoe ik die ga koelen dus die komen er later wel op.![]()
P1 op de grootste weestand zetten, is de spanning op de buis 't laagst = kleinste stroom.democles schreef:Bedankt Anne,dus daar hoeft niet veel ijzer aan voor de koeling.
Zit er alleen een beetje mee hoe ik dit alles ga opstarten![]()
De voeding kom ik wel uit,maar zorgen dat die BF862 niet meer dan 10mA (max 25mA) te verwerken krijgt?
Is waarschijnlijk het toetje, moet nog komenmolekuul schreef:Begint ergens op te lijken, maar ik mis de gelijkrichting van de hoogspanning???
Zet er een 100k in, is samen weer 50k en voorkomt dat het rooster nergens aanzit als de loper van de pot 's geen (slecht) kontakt maakt.democles schreef:Had nog een vraagje:
In het schema staat over de ingang een weerstand van 47K,nu gebruik ik op de ingang een 100K potmeter,is die weerstand dan nog nodig?