Maar tussendoor ben ik een printje aan het ontwerpen voor dit schema.
Vraag me alleen af welke wattage aan weerstanden te gebruiken voor het schema?
Iemand een idee?
Moderator: Beheerdersteam
Dat is de bedoeling. Dit is scherm als anode.Dit schema klopt niet. De anode hangt aan de kathode. Das nie goed nie.
Op R7 na..maakt het niet zo veel uit...1/2 watt prima.Vraag me alleen af welke wattage aan weerstanden te gebruiken voor het schema?
Wat is daar het voordeel van?Bas Horneman schreef:Dat is de bedoeling. Dit is scherm als anode.Dit schema klopt niet. De anode hangt aan de kathode. Das nie goed nie.
Zal best, er worden vaker gekke dingen gedaanBas Horneman schreef:Dat is de bedoeling. Dit is scherm als anode.Dit schema klopt niet. De anode hangt aan de kathode. Das nie goed nie.
Foutje waarschijnlijk...overblijfsel van zijn eerdere schema.Maar hoe komt er dan 126V op de anode
Ja, had ik ook op de foto,s gezien maar wilde het zeker weten i.v.m de printafmeting.R7 is liefst 2 Watt of groter te zien aan foto's.
Als je 't mij vraagtBas Horneman schreef:Foutje waarschijnlijk...overblijfsel van zijn eerdere schema.Maar hoe komt er dan 126V op de anode
Zijn maar stopweerstanden, hebben niks te verstoken.Sommige willen er wel graag koolstofweerstanden voor gebruiken.democles schreef:Anne,
Die 1K weerstanden is 1/4 wat voldoende?
Ja, 't is me wat, met zo'n klein knaagdier als dessertBert61 schreef:Wordt steeds gekker
Printen in een buizen versterker![]()
En ook nog SMD
Buig je de pootjes even omdemocles schreef:Zag alleen dat ik nog een fout gemaakt heb met die SMD Fet![]()
Deze komt aan de onderzijde van de print,dan kloppen de aansluitingen niet.