Mijn tweede poging was de stekker uit de eigenlijke 'muziekbron' (bovenste kastje) te halen en mijn telefoon hier op aan te sluiten via een verleng stukje zodat het ook 3.5mm was... ook geen succes. Het bleef stil.
Nou vroeg ik mij af of ik mijn telefoon simpelweg niet aan kan sluiten? Is deze niet 'krachtig' genoeg om op deze versterker aangesloten te worden?
Via de selector wel gezorgd dat ik de juiste muziekingang geselecteerd had en voor de zekerheid de andere ook gecontroleerd op geluid.
Mocht ik ergens niet duidelijk over zijn in mijn verhaal, vraag gerust om verduidelijking!
Handleiding versterker: http://resource.boschsecurity.com/docum ... 014603.pdf

