Heb dit nog niet eerder bij de hand gehad dus wil beslagen ten ijs komen op 4 Februari in Hengelo
Stefan
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Yep, die had ik nog 'gebookmarked'. Is er een voorkeur voor een kast bij onze italiaanse vrienden? Zijn er nog zaken waar ik op moet letten of is t allemaal 'recht-to-recht-aan'?knuisje schreef:Zie: klik voor de frontpanel/Schaeffer bestanden
Okay. Ik heb mijn eindtrap in een dissipante gebouwd: Mijn dwangneurose zegt me dat ik eenzelfde kast moet hebben, maar deze is alleen in 2U te krijgen en dat pas dan weer niet in mn meubel. Voordeel is wel dat ik nog plek genoeg heb dan om andere zaken in te bouwen mocht dat ooit nodig blijken.Muug schreef:ik zou eens moeten kijken naar het kastje dat ik bij hifi2000 besteld heb. Dat was hetzelfde als wat knuisje had. Iets van grofweg 20cm breed en 6-7cm hoog. Daar past alles nét in.
De Schaeffer bestanden waren ook perfect goed. Ik heb bepaalde componenten één mm moeten verplaatsen omdat ze te dicht tegen de rand van de voorplaat kwamen.
Verder gewoon alles er in gooien en spelen maar !
Welke volume-knop past er bij de AFDAC-LB? Ik wil gelijk alles even goed bestellen. Even uitdokteren hoe ik dat allemaal doe op die site van hifi2000. Dit soort dingen gaan bij mij altijd hopeloos misMuug schreef:update : ik zelf even achter m'n eigen posts gezocht in deze topic en alles staat er in eigenlijk. Dit is het kastje dat ik besteld heb, en dat is exact hetzelfde als die van knuisje: GX247
Dus die schaeffer-bestanden slaan op dat frontje met die afmetingen.
Ene Salautom zegt trouwens dat ie zelf een kastje met frontplaat van 10mm heeft. Dus misschien die even contacteren.
Dus ik ga vanavond geen foto's posten dan.
+1 en vaak nog gratis verzenden ook.ray5150 schreef:Op Ebay vind je ook een uitgebreide collectie knoppen :
http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R4 ... r&_sacat=0
+1 en net twee stuks besteldOp Ebay vind je ook een uitgebreide collectie knoppen :
http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R4 ... r&_sacat=0
Tsja, dat is toch iets dat je jezelf aandoet...Muug schreef:ik speel 'm nog steeds zonder mooi knop![]()
ik had een mooie op het oog, maar de verzendkosten waren ongeveer 15 euro, drie keer zoveel als de knop ging kosten. Moest ik effe van kotsen.
Ah, zonder knop gaat het ook.
Maar het is natuurlijk mooier mét.
Zeker! Ik ben even met de italianen aan t overleggen of ze deze kunnen gebruiken om op een 45cm breed frontpanel te frezen. Ik wil de afdac graag in een breder chassis, staat netjes met mn amp.ray5150 schreef:Knuisje had destijds toch een mapje met kan en klare frees bestanden op Google Docs aangemaakt ?
Ach, daar krijgen we dan wel iets moois voor terug. En op de rekening levert t ook niets op tegenwoordig. De AFDAC is t dubbel en dwars waardknuisje schreef:Je kunt de oppervlakte van de controllerprint inderdaad 7mm laten uitfrezen. Kost wel een paar centen.