is mijn scoop aan het overlijden??

De rest......
(streaming-/computeraudio graag in de daarvoor aangewezen forumgroep)

Moderators: Barry2001, Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8108
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: is mijn scoop aan het overlijden??

Bericht door Kappa7 »

Dan ga ik beide maar bestellen bij ome Dick
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8108
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: is mijn scoop aan het overlijden??

Bericht door Kappa7 »

Uiteindelijk nooit meer de spullen besteld maar een andere scoop gekocht.
De oude mag gratis weg naar een liefhebber die daar verder mee wil.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36741
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: is mijn scoop aan het overlijden??

Bericht door Pjotr »

Tenzij iemand echt van wanten weet zou ik die repairfred van Ray even bellen: http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 0#p1810270

Altijd handig voor zo iemand om wat moeilijke reparatie onderdelen bij de hand te hebben, zoals b.v. een HS-trafo.
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8108
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: is mijn scoop aan het overlijden??

Bericht door Kappa7 »

Heb ik toen contact mee gehad maar de kosten voor de reparatie wegen niet op voor een vervangend exemplaar.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36741
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: is mijn scoop aan het overlijden??

Bericht door Pjotr »

Kappa7 schreef:
Heb ik toen contact mee gehad maar de kosten voor de reparatie wegen niet op voor een vervangend exemplaar.
Oh, wilde hij de jouwe niet eens hebben? :shock: Op de TU stond in de kelder altijd een berg van dit kapotte spul voor moeilijke reserve onderdelen.
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8108
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: is mijn scoop aan het overlijden??

Bericht door Kappa7 »

Ik heb hem niet aangeboden maar gevraagd wat de kosten waren om te repareren.
Hij gaf aan dat dergelijke scoops dus danig vaak worden aangeboden dat zelfs de onderzoekskosten hoger uit zouden gaan vallen dan een vervangend exemplaar.
Echter zou het best nog in het stukje kunnen zitten waar in ik aan het zoeken was maar heb daar nu geen zin meer in om verder uit te zoeken.
Kan me wel voorstellen dat iemand anders dit wel wil proberen en zo er toch een leuke scoop aan over houd.
Hij mag in elk geval zo weg. hij is gratis af te halen.
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8108
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: is mijn scoop aan het overlijden??

Bericht door Kappa7 »

En de oude scoop staat mij in de weg dus deze mag naar een nieuw baasje die er tijd in wil stoppen om hem weer goed te krijgen.
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 21&t=25208
Plaats reactie

Terug naar “Overige Audio-elektronica”