is mijn scoop aan het overlijden??
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Re: is mijn scoop aan het overlijden??
Uiteindelijk nooit meer de spullen besteld maar een andere scoop gekocht.
De oude mag gratis weg naar een liefhebber die daar verder mee wil.
De oude mag gratis weg naar een liefhebber die daar verder mee wil.
Re: is mijn scoop aan het overlijden??
Tenzij iemand echt van wanten weet zou ik die repairfred van Ray even bellen: http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 0#p1810270
Altijd handig voor zo iemand om wat moeilijke reparatie onderdelen bij de hand te hebben, zoals b.v. een HS-trafo.
Altijd handig voor zo iemand om wat moeilijke reparatie onderdelen bij de hand te hebben, zoals b.v. een HS-trafo.
Re: is mijn scoop aan het overlijden??
Heb ik toen contact mee gehad maar de kosten voor de reparatie wegen niet op voor een vervangend exemplaar.
Re: is mijn scoop aan het overlijden??
Oh, wilde hij de jouwe niet eens hebben?Kappa7 schreef:Heb ik toen contact mee gehad maar de kosten voor de reparatie wegen niet op voor een vervangend exemplaar.
Re: is mijn scoop aan het overlijden??
Ik heb hem niet aangeboden maar gevraagd wat de kosten waren om te repareren.
Hij gaf aan dat dergelijke scoops dus danig vaak worden aangeboden dat zelfs de onderzoekskosten hoger uit zouden gaan vallen dan een vervangend exemplaar.
Echter zou het best nog in het stukje kunnen zitten waar in ik aan het zoeken was maar heb daar nu geen zin meer in om verder uit te zoeken.
Kan me wel voorstellen dat iemand anders dit wel wil proberen en zo er toch een leuke scoop aan over houd.
Hij mag in elk geval zo weg. hij is gratis af te halen.
Hij gaf aan dat dergelijke scoops dus danig vaak worden aangeboden dat zelfs de onderzoekskosten hoger uit zouden gaan vallen dan een vervangend exemplaar.
Echter zou het best nog in het stukje kunnen zitten waar in ik aan het zoeken was maar heb daar nu geen zin meer in om verder uit te zoeken.
Kan me wel voorstellen dat iemand anders dit wel wil proberen en zo er toch een leuke scoop aan over houd.
Hij mag in elk geval zo weg. hij is gratis af te halen.
Re: is mijn scoop aan het overlijden??
En de oude scoop staat mij in de weg dus deze mag naar een nieuw baasje die er tijd in wil stoppen om hem weer goed te krijgen.
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 21&t=25208
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 21&t=25208
