inventarisatie kost ruimte en drinken
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: inventarisatie kost ruimte en drinken
Tja is misschien een idee een marktkraam erbij te doen
waarop goederen komen waarvan de opbrengst voor een deel naar de organisatie gaat
waarop goederen komen waarvan de opbrengst voor een deel naar de organisatie gaat
Re: inventarisatie kost ruimte en drinken
Nou dat wou ik niet zo zeer opperen, maar het komt wel goed bedoel ik 
Re: inventarisatie kost ruimte en drinken
Eerst maar eens een locatie en een datum...
Re: inventarisatie kost ruimte en drinken
Yup, vandaag langsgereden vanuit het budelse. Ruimtes zijn akoestisch de beste die ik ooit heb gezien/gehoord voor een luisterdag.
Er zijn 4 ruimtes:
1) grote toneelzaal: 8 x 25 meter (ongeveer): loodrechte flutter echo aanwezig, verder akoestische plafond, dansvloer (soort rubberen vloer), muren en ramen met gordijnen. 45 man zittend?
2) midden stilteruimte 8 x 12: perfecte akoestiek, geen flutter, akoestische plafond, muren en ramen met gordijnen. 25 man.
3 en 4) 2 kleinere ruimtes (4 x 4 meter): akoestiek, geen flutter, akoestische plafond, geschikte voor maximaal 5 a 6 man
Heel mooi pleintje waar ruimte is om evt pizza te kunnen eten.
Parkeerruimte voldoende voor 100 man in de wijk, echter niet vlakbij om uit te laden, je moet een breed paadje door van zo'n 50 meter lang: voor grotere systemen is een steekwagentje echt noodzakelijk.
Er zijn 80 klapstoeltjes aanwezig, zitplaatsen in de gang met allerlei moderne zitstoelen.
En vandaag rook het heerlijk naar een soort wierookachtig/bloemig luchtje.
Zeer vriendelijke verhuurders. Hebben een oud kleuterschooltje helemaal omgebouwd.
Ik denk dat het echt wat is. Hier kunnen we evt groeien vanwege de mogelijk prima akoestiek tot een bezoekersaantal van 80 man. Inschrijven wordt weer een verplichting. ik vermoed dat hier systemen echt kunnen presteren. De akoestiek is er tenminste beter dan bij mij thuis (helaas haha).
Ga straks even bellen hoe een en ander financieel mogelijk wordt.
Er zijn 4 ruimtes:
1) grote toneelzaal: 8 x 25 meter (ongeveer): loodrechte flutter echo aanwezig, verder akoestische plafond, dansvloer (soort rubberen vloer), muren en ramen met gordijnen. 45 man zittend?
2) midden stilteruimte 8 x 12: perfecte akoestiek, geen flutter, akoestische plafond, muren en ramen met gordijnen. 25 man.
3 en 4) 2 kleinere ruimtes (4 x 4 meter): akoestiek, geen flutter, akoestische plafond, geschikte voor maximaal 5 a 6 man
Heel mooi pleintje waar ruimte is om evt pizza te kunnen eten.
Parkeerruimte voldoende voor 100 man in de wijk, echter niet vlakbij om uit te laden, je moet een breed paadje door van zo'n 50 meter lang: voor grotere systemen is een steekwagentje echt noodzakelijk.
Er zijn 80 klapstoeltjes aanwezig, zitplaatsen in de gang met allerlei moderne zitstoelen.
En vandaag rook het heerlijk naar een soort wierookachtig/bloemig luchtje.
Zeer vriendelijke verhuurders. Hebben een oud kleuterschooltje helemaal omgebouwd.
Ik denk dat het echt wat is. Hier kunnen we evt groeien vanwege de mogelijk prima akoestiek tot een bezoekersaantal van 80 man. Inschrijven wordt weer een verplichting. ik vermoed dat hier systemen echt kunnen presteren. De akoestiek is er tenminste beter dan bij mij thuis (helaas haha).
Ga straks even bellen hoe een en ander financieel mogelijk wordt.
Re: inventarisatie kost ruimte en drinken
Klinkt goed!
groet,
Aat
groet,
Aat
Re: inventarisatie kost ruimte en drinken
Mooi Jan! Belooft wat.
Komt vast door de wierook. Dat komt hier niet door het spamfilter heen 
Jij bent paranormaal...AatV schreef:Klinkt goed!![]()
groet,
Aat
Laatst gewijzigd door Pjotr op vr 28 apr 2017, 20:07, 1 keer totaal gewijzigd.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: inventarisatie kost ruimte en drinken
Klinkt zeker goed! Erg benieuwd, kom graag langs als de datum schikt in de planning.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: inventarisatie kost ruimte en drinken
Als we allemaal wat stokjes wierrook meenemen dan moet de huur toch wel richting nul gaan..... 
Re: inventarisatie kost ruimte en drinken
Nu ook al in Hengelo te horen? Jongens we hoeven straks niet meer op pad 
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: inventarisatie kost ruimte en drinken
Je vindt het zelf wel grappig blijkbaar?
Re: inventarisatie kost ruimte en drinken
Ik vind van mijzelf niks. Maar een aantal hier zijn wel erge droogkloten geworden. Zo op afstand heeft dit Breda gebeuren weer een hoog soapgehalte. Niks mis mee trouwens...Barry2001 schreef:Je vindt het zelf wel grappig blijkbaar?
Re: inventarisatie kost ruimte en drinken
Wowly schreef:Yup, vandaag langsgereden vanuit het budelse. Ruimtes zijn akoestisch de beste die ik ooit heb gezien/gehoord voor een luisterdag.
Er zijn 4 ruimtes:
1) grote toneelzaal: 8 x 25 meter (ongeveer): loodrechte flutter echo aanwezig, verder akoestische plafond, dansvloer (soort rubberen vloer), muren en ramen met gordijnen. 45 man zittend?
2) midden stilteruimte 8 x 12: perfecte akoestiek, geen flutter, akoestische plafond, muren en ramen met gordijnen. 25 man.
3 en 4) 2 kleinere ruimtes (4 x 4 meter): akoestiek, geen flutter, akoestische plafond, geschikte voor maximaal 5 a 6 man
Heel mooi pleintje waar ruimte is om evt pizza te kunnen eten.
Parkeerruimte voldoende voor 100 man in de wijk, echter niet vlakbij om uit te laden, je moet een breed paadje door van zo'n 50 meter lang: voor grotere systemen is een steekwagentje echt noodzakelijk.
Er zijn 80 klapstoeltjes aanwezig, zitplaatsen in de gang met allerlei moderne zitstoelen.
En vandaag rook het heerlijk naar een soort wierookachtig/bloemig luchtje.
Zeer vriendelijke verhuurders. Hebben een oud kleuterschooltje helemaal omgebouwd.
Ik denk dat het echt wat is. Hier kunnen we evt groeien vanwege de mogelijk prima akoestiek tot een bezoekersaantal van 80 man. Inschrijven wordt weer een verplichting. ik vermoed dat hier systemen echt kunnen presteren. De akoestiek is er tenminste beter dan bij mij thuis (helaas haha).
Ga straks even bellen hoe een en ander financieel mogelijk wordt.
Re: inventarisatie kost ruimte en drinken
Goed nieuws jongens, ik heb beslist: HET GAAT DOOR!!! mochten er te weinig mensen komen dan sta ik garant voor de kosten. 50 mensen is een beetje het break even point zullen we maar zeggen dus ik heb er wel vertrouwen in dat dat gaat lukken
Een paar veranderingen. Dit jaar houden we het (als het aan mij ligt) op ZONDAG 28 MEI!!!!!!!
Beginnen smorgens en we mogen blijven tot 7 uur savonds: dan moet het dicht en gaan ze alles schoonmaken omdat de dag erna er weer huurders zijn. We mogen daar de pizza eten, maar ze willen dit niet opruimen en dergelijke. Nou deden we dat allemaal zelf altijd al maar je snapt hun zorgen: ze hadden geen behoefte om als een halve cateraar voor ons een avondmaaltijd te verzorgen, en ik snap dat.
Ik vind dat ze zeer schappelijk zijn geweest met de prijs: we hebben nu het hele pand voor onszelf.
Waarom op zondag: op zaterdagen was er blijkbaar nog een groep in de grote toneelzaal, oeps! Maar nu hebben we het hele gebouw voor onszelf, YEAH!
Het is dan wel duurder dan voorheen, maar alles bij elkaar is het wel ook beter nu.
prijs is als volgt:
6 euro pp voor de zaalhuur altijd te betalen vast bedrag
4 euro pp per dagdeel voor het drinken (koffie, thee (verschillende soorten), water (blijkbaar ook verschillende soorten, en sapjes zelfs?, we gaan omhoog in de wereld jongens!).
Dus als je alleen de ochtend komt: 10 euro totaal (6 plus 4 euro) en als je de ochtend en middag komt 14 euro (6 +4 +4 euro).
Zeer fijne mensen om mee te praten! Denken fijn mee en zij hoopt dat we een fijne dag zullen hebben. Ze zijn oorspronkelijk gestart als facilitators voor toneelgezelschappen, en zijn eigenlijk op de bedrijfs-weg moeten gaan om de boel financieel houdbaar te houden. Waar onze vorige lokatie echt rudimentair was, is deze duidelijk zachter, prettiger. Zoals ik zei, een stap omhoog! Het zou me niet verbazen als de meesten die dit jaar komen enthousiast zullen zijn.
Ik ga nu ff aandacht aan de kids geven, morgen ga ik de beginpagina en de inschrijvingen regelen is dat goed? Kei kapot van de drukke dag al geeft dit me wel een boel positieve energie! Ik hoop echt dat jullie weer een fijne dag hebben straks
Een paar veranderingen. Dit jaar houden we het (als het aan mij ligt) op ZONDAG 28 MEI!!!!!!!
Beginnen smorgens en we mogen blijven tot 7 uur savonds: dan moet het dicht en gaan ze alles schoonmaken omdat de dag erna er weer huurders zijn. We mogen daar de pizza eten, maar ze willen dit niet opruimen en dergelijke. Nou deden we dat allemaal zelf altijd al maar je snapt hun zorgen: ze hadden geen behoefte om als een halve cateraar voor ons een avondmaaltijd te verzorgen, en ik snap dat.
Ik vind dat ze zeer schappelijk zijn geweest met de prijs: we hebben nu het hele pand voor onszelf.
Waarom op zondag: op zaterdagen was er blijkbaar nog een groep in de grote toneelzaal, oeps! Maar nu hebben we het hele gebouw voor onszelf, YEAH!
Het is dan wel duurder dan voorheen, maar alles bij elkaar is het wel ook beter nu.
prijs is als volgt:
6 euro pp voor de zaalhuur altijd te betalen vast bedrag
4 euro pp per dagdeel voor het drinken (koffie, thee (verschillende soorten), water (blijkbaar ook verschillende soorten, en sapjes zelfs?, we gaan omhoog in de wereld jongens!).
Dus als je alleen de ochtend komt: 10 euro totaal (6 plus 4 euro) en als je de ochtend en middag komt 14 euro (6 +4 +4 euro).
Zeer fijne mensen om mee te praten! Denken fijn mee en zij hoopt dat we een fijne dag zullen hebben. Ze zijn oorspronkelijk gestart als facilitators voor toneelgezelschappen, en zijn eigenlijk op de bedrijfs-weg moeten gaan om de boel financieel houdbaar te houden. Waar onze vorige lokatie echt rudimentair was, is deze duidelijk zachter, prettiger. Zoals ik zei, een stap omhoog! Het zou me niet verbazen als de meesten die dit jaar komen enthousiast zullen zijn.
Ik ga nu ff aandacht aan de kids geven, morgen ga ik de beginpagina en de inschrijvingen regelen is dat goed? Kei kapot van de drukke dag al geeft dit me wel een boel positieve energie! Ik hoop echt dat jullie weer een fijne dag hebben straks
Re: inventarisatie kost ruimte en drinken
Helemaal TOP Jan
Dat belooft een erg mooie dag te worden! Prijs is erg netjes zo. Ook geen gedoe met afzonderlijk afrekenen van de consumpties.
Re: inventarisatie kost ruimte en drinken
Niets ten nadele van de "Beemdentil" hoor!Wowly schreef:Waar onze vorige lokatie echt rudimentair was, is deze duidelijk zachter, prettiger.
Veel goede herinneringen.
groet,
Aat
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
Re: inventarisatie kost ruimte en drinken
Ik zeg aplaus voor wowly
Ik heb er nu al zin in.
Ik heb er nu al zin in.
Re: inventarisatie kost ruimte en drinken
Alvast Kudos, het gezeik komt naderhand wel.

- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: inventarisatie kost ruimte en drinken
Goed nieuws.zeg.
Het aftellen kan beginnen
Het aftellen kan beginnen
Re: inventarisatie kost ruimte en drinken
Das top Jan , zal van de partij zijn voor heel de dag .
- pvanlingen
- Berichten: 1587
- Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
- Locatie: Dronten
Re: inventarisatie kost ruimte en drinken
@Wowly.
Bedankt voor al je moeite Jan.
Zodra het mogelijk is zal ik me inschrijven.
Paul.
Bedankt voor al je moeite Jan.
Zodra het mogelijk is zal ik me inschrijven.
Paul.
-
rdv300b833
- Berichten: 317
- Lid geworden op: zo 26 nov 2006, 16:06
- Locatie: Elst
Re: inventarisatie kost ruimte en drinken
Goedemorgen Wowly,
nogmaals dank voor al het voor-geregel.
En nu afwachtend op de inschrijving.....ben heel benieuwd hoeveel mede-audioten op komen duiken.
Ik kijk er echt naar uit.
Met muzikale groet,
Reinout
nogmaals dank voor al het voor-geregel.
En nu afwachtend op de inschrijving.....ben heel benieuwd hoeveel mede-audioten op komen duiken.
Ik kijk er echt naar uit.
Met muzikale groet,
Reinout
