inventarisatie kost ruimte en drinken
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
inventarisatie kost ruimte en drinken
De Poll betreft de vraag wat jullie willen uitgeven aan huur voor een ruimte inclusief koffie/thee/water.
Dit vanwege een optie op een lokatie met meerdere ruimtes welke van goede afmetingen zijn (grote woonkamer zoals ik het zie) en akoestisch behandeld zijn (volgens hen, ik moet nog gaan kijken)
Dit vanwege een optie op een lokatie met meerdere ruimtes welke van goede afmetingen zijn (grote woonkamer zoals ik het zie) en akoestisch behandeld zijn (volgens hen, ik moet nog gaan kijken)
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: inventarisatie kost ruimte en drinken
koffie nee dank je.
Thee mie nee.
Water uit de sloot.
Als ik €14,- betaal mag ik uiteraard drinken wat ik wil (wat ik zelf mee neem).
Thee mie nee.
Water uit de sloot.
Als ik €14,- betaal mag ik uiteraard drinken wat ik wil (wat ik zelf mee neem).
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4781
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: inventarisatie kost ruimte en drinken
14 euro voor zaalhuur en koffie/thee/water, dan kan ik nog makkelijk doneren aan het forum zelfs!
Re: inventarisatie kost ruimte en drinken
Een lekkere Latte macchiato op zijn tijd gat er best wel in... 
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: inventarisatie kost ruimte en drinken
Maak nu geen illusies.ray5150 schreef:Een lekkere Latte macchiato op zijn tijd gat er best wel in...
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: inventarisatie kost ruimte en drinken
Hoe zijn de wc's met al die zeikers?
Re: inventarisatie kost ruimte en drinken
Dat is toch die koffie voor mensen die eigenlijk geen koffie lusten?ray5150 schreef:Een lekkere Latte macchiato op zijn tijd gat er best wel in...
groet,
Aat
Re: inventarisatie kost ruimte en drinken
Ik lust alleen koffie als je het stevig verdund met water en melk en een flinke eetlepel suiker Hm twee mag ook
Anders is die zooi niet te zuipen
Het moet wat op thee met melk lijken , dan is het wel drinkbaar
Schottelwater zeeen ze hier
Anders is die zooi niet te zuipen
Het moet wat op thee met melk lijken , dan is het wel drinkbaar
Schottelwater zeeen ze hier
Re: inventarisatie kost ruimte en drinken
Doe ik ook niet, maar het is best wel eens leuk om verrast te worden in plaats van wit plastic ribbelbekertje.bas focal m180 schreef:Maak nu geen illusies.ray5150 schreef:Een lekkere Latte macchiato op zijn tijd gat er best wel in...
Aangepaste versie van wat wij hier Koffie Verkeerd noemen...AatV schreef:Dat is toch die koffie voor mensen die eigenlijk geen koffie lusten?ray5150 schreef:Een lekkere Latte macchiato op zijn tijd gat er best wel in...![]()
Re: inventarisatie kost ruimte en drinken
En we krijgen dan geen reiskosten er bij?..........
Vlakbij het het station, lijkt prima.
Vlakbij het het station, lijkt prima.
Re: inventarisatie kost ruimte en drinken
Geen probleem als er zelfs aandacht aan de akoestiek besteed is! 
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: inventarisatie kost ruimte en drinken
Dat lijkt me ook een duidelijk pluspunt!Shadow schreef:Geen probleem als er zelfs aandacht aan de akoestiek besteed is!
En wat betreft de kosten van de ruimte, afgezet tegen de reiskosten (die in ieder geval voor mij nogal hoog zijn) maakt het me weinig uit of die eerste nou wat meer of minder zijn.
Re: inventarisatie kost ruimte en drinken
Ik merk wel dat dit een geschikte prijsstelling is voor deze ruimte. Even afwachten wat de andere lokatie doet en dan eens afreizen om te kijken hoe het is gesteld met de ruimtes/akoestiek/parkeerruimte etc.
En wat ze van de pizza avond vinden
En wat ze van de pizza avond vinden
Re: inventarisatie kost ruimte en drinken
Misschien kun je beter vragen wat wij van de Pizzaavond vinden? Vorig jaar kon je meen ik eentje van €5, €7,50 en €10 bestellen. De geleverde dozen waren ook van verschillend formaat maar wat er in zat was allemaal maatje €5.
Het lijkt mij geen prioriteit te hebben, ergens gaan eten vind ikzelf ook geen probleem.
Het lijkt mij geen prioriteit te hebben, ergens gaan eten vind ikzelf ook geen probleem.
Re: inventarisatie kost ruimte en drinken
In Breda op de grote markt kan je voor een heel schappelijk bedrag eten bij de Griek
Breda heeft een van de gezelligste uitgaans centra van Nederland
En er zijn daar ook andere eet tentjes zonder acoustic.
Acoustic tenten zonder eten voor als erg veel dorst hebt
Breda heeft een van de gezelligste uitgaans centra van Nederland
En er zijn daar ook andere eet tentjes zonder acoustic.
Acoustic tenten zonder eten voor als erg veel dorst hebt
Re: inventarisatie kost ruimte en drinken
Ik denk dat Jan in Tilburg zit te zoeken.
Re: inventarisatie kost ruimte en drinken
Ik denk dat jan de weg kwijt is. 
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: inventarisatie kost ruimte en drinken
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: inventarisatie kost ruimte en drinken
Daarom wonen er zoveel Jannen in Friesland, zijn gewoon de weg kwijt naar Groningen. 
Re: inventarisatie kost ruimte en drinken
Tilburg valt af, ruimtes niet geschikt. Deze week naar Breda toe om te kijken en te bespreken. Ook hoe we het financieel gaan doen, als er bijvoorbeeld maar 30 man komen. Of juist als er 75 man komen.
Misschien dat een sponsor iets kan doen..... eens denken.
Ik houd jullie in ieder geval op de hoogte.
PS: ik verplicht overigens niemand om een pizza af te nemen (ook nooit gedaan), eenieder is vrij om in het centrum te gaan eten.
Misschien dat een sponsor iets kan doen..... eens denken.
Ik houd jullie in ieder geval op de hoogte.
PS: ik verplicht overigens niemand om een pizza af te nemen (ook nooit gedaan), eenieder is vrij om in het centrum te gaan eten.
Re: inventarisatie kost ruimte en drinken
Dat is erg lief van je JanWowly schreef:PS: ik verplicht overigens niemand om een pizza af te nemen (ook nooit gedaan), eenieder is vrij om in het centrum te gaan eten.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: inventarisatie kost ruimte en drinken
Ik neem altijd wat kadetjes met kaas mee......
Re: inventarisatie kost ruimte en drinken
het bedrag (als het wat realistisch is uiteraard) is van ondergeschikt belang voor mij, zolang de sfeer goed zit es het allemaal prima!
Ik heb de voorbije 4 jaar aan een ander project moeten besteden (een huis) en dan is er niet veel tijd meer voor de hobby. Naar een dag als deze kijk ik dan dubbel uit...
bedankt voor de moeite en de organisatie Jan !
Ik heb de voorbije 4 jaar aan een ander project moeten besteden (een huis) en dan is er niet veel tijd meer voor de hobby. Naar een dag als deze kijk ik dan dubbel uit...
bedankt voor de moeite en de organisatie Jan !
Re: inventarisatie kost ruimte en drinken
Ik vraag ook altijd of er uit de kosten gedraaid is, bij Barry ook gedaan! Ik probeer altijd wat handel mee te nemen om uit de reis-kosten te komen, als er dan veel verkocht wordt kan ik ook nog bijdragen.
