inventarisatie kost ruimte en drinken

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.

Wat heb ik financieel over voor een ruimte voor de luisterdag

minder dan 5 euro
0
Geen stemmen
zoals voorheen; 7,50 euro exclusief drinken is voor mij de limit, ik drink niet veel op zo'n dag
1
3%
14 euro voor zaalhuur en koffie/thee/water is me net teveel
0
Geen stemmen
14 euro voor zaalhuur en koffie/thee/water is het me net waard
1
3%
14 euro voor zaalhuur en koffie/thee/water is prima!!
23
62%
14 euro voor zaalhuur en koffie/thee/water, dan kan ik nog makkelijk doneren aan het forum zelfs!
8
22%
ik wil gewoon wat te zeiken hebben (dus 14 euro inclusief veel koffie/thee en water komt dan prijstechnisch goed uit)
4
11%
 
Totaal aantal stemmen: 37

Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: inventarisatie kost ruimte en drinken

Bericht door OpaBert »

Tja is misschien een idee een marktkraam erbij te doen
waarop goederen komen waarvan de opbrengst voor een deel naar de organisatie gaat
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: inventarisatie kost ruimte en drinken

Bericht door Shadow »

Nou dat wou ik niet zo zeer opperen, maar het komt wel goed bedoel ik :beer:
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: inventarisatie kost ruimte en drinken

Bericht door Pjotr »

Eerst maar eens een locatie en een datum...
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: inventarisatie kost ruimte en drinken

Bericht door Wowly »

Yup, vandaag langsgereden vanuit het budelse. Ruimtes zijn akoestisch de beste die ik ooit heb gezien/gehoord voor een luisterdag.
Er zijn 4 ruimtes:
1) grote toneelzaal: 8 x 25 meter (ongeveer): loodrechte flutter echo aanwezig, verder akoestische plafond, dansvloer (soort rubberen vloer), muren en ramen met gordijnen. 45 man zittend?
2) midden stilteruimte 8 x 12: perfecte akoestiek, geen flutter, akoestische plafond, muren en ramen met gordijnen. 25 man.
3 en 4) 2 kleinere ruimtes (4 x 4 meter): akoestiek, geen flutter, akoestische plafond, geschikte voor maximaal 5 a 6 man

Heel mooi pleintje waar ruimte is om evt pizza te kunnen eten.
Parkeerruimte voldoende voor 100 man in de wijk, echter niet vlakbij om uit te laden, je moet een breed paadje door van zo'n 50 meter lang: voor grotere systemen is een steekwagentje echt noodzakelijk.
Er zijn 80 klapstoeltjes aanwezig, zitplaatsen in de gang met allerlei moderne zitstoelen.
En vandaag rook het heerlijk naar een soort wierookachtig/bloemig luchtje.
Zeer vriendelijke verhuurders. Hebben een oud kleuterschooltje helemaal omgebouwd.

Ik denk dat het echt wat is. Hier kunnen we evt groeien vanwege de mogelijk prima akoestiek tot een bezoekersaantal van 80 man. Inschrijven wordt weer een verplichting. ik vermoed dat hier systemen echt kunnen presteren. De akoestiek is er tenminste beter dan bij mij thuis (helaas haha).
Ga straks even bellen hoe een en ander financieel mogelijk wordt.
Gebruikersavatar
AatV
Berichten: 3807
Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft

Re: inventarisatie kost ruimte en drinken

Bericht door AatV »

Klinkt goed! :mrgreen:

groet,
Aat
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: inventarisatie kost ruimte en drinken

Bericht door Pjotr »

Mooi Jan! Belooft wat.
AatV schreef:
Klinkt goed! :mrgreen:

groet,
Aat
Jij bent paranormaal... :shock: Komt vast door de wierook. Dat komt hier niet door het spamfilter heen :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Pjotr op vr 28 apr 2017, 20:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15171
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: inventarisatie kost ruimte en drinken

Bericht door Barry2001 »

Klinkt zeker goed! Erg benieuwd, kom graag langs als de datum schikt in de planning.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: inventarisatie kost ruimte en drinken

Bericht door ds23man »

Als we allemaal wat stokjes wierrook meenemen dan moet de huur toch wel richting nul gaan..... :lol:
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: inventarisatie kost ruimte en drinken

Bericht door Pjotr »

Nu ook al in Hengelo te horen? Jongens we hoeven straks niet meer op pad :lol:
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15171
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: inventarisatie kost ruimte en drinken

Bericht door Barry2001 »

Je vindt het zelf wel grappig blijkbaar?
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: inventarisatie kost ruimte en drinken

Bericht door Pjotr »

Barry2001 schreef:
Je vindt het zelf wel grappig blijkbaar?
Ik vind van mijzelf niks. Maar een aantal hier zijn wel erge droogkloten geworden. Zo op afstand heeft dit Breda gebeuren weer een hoog soapgehalte. Niks mis mee trouwens...
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: inventarisatie kost ruimte en drinken

Bericht door ray5150 »

Wowly schreef:
Yup, vandaag langsgereden vanuit het budelse. Ruimtes zijn akoestisch de beste die ik ooit heb gezien/gehoord voor een luisterdag.
Er zijn 4 ruimtes:
1) grote toneelzaal: 8 x 25 meter (ongeveer): loodrechte flutter echo aanwezig, verder akoestische plafond, dansvloer (soort rubberen vloer), muren en ramen met gordijnen. 45 man zittend?
2) midden stilteruimte 8 x 12: perfecte akoestiek, geen flutter, akoestische plafond, muren en ramen met gordijnen. 25 man.
3 en 4) 2 kleinere ruimtes (4 x 4 meter): akoestiek, geen flutter, akoestische plafond, geschikte voor maximaal 5 a 6 man

Heel mooi pleintje waar ruimte is om evt pizza te kunnen eten.
Parkeerruimte voldoende voor 100 man in de wijk, echter niet vlakbij om uit te laden, je moet een breed paadje door van zo'n 50 meter lang: voor grotere systemen is een steekwagentje echt noodzakelijk.
Er zijn 80 klapstoeltjes aanwezig, zitplaatsen in de gang met allerlei moderne zitstoelen.
En vandaag rook het heerlijk naar een soort wierookachtig/bloemig luchtje.
Zeer vriendelijke verhuurders. Hebben een oud kleuterschooltje helemaal omgebouwd.

Ik denk dat het echt wat is. Hier kunnen we evt groeien vanwege de mogelijk prima akoestiek tot een bezoekersaantal van 80 man. Inschrijven wordt weer een verplichting. ik vermoed dat hier systemen echt kunnen presteren. De akoestiek is er tenminste beter dan bij mij thuis (helaas haha).
Ga straks even bellen hoe een en ander financieel mogelijk wordt.

Klinkt Het komt op mij positief over. Ik ben benieuwd :goedzo: :goedzo:
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: inventarisatie kost ruimte en drinken

Bericht door Wowly »

Goed nieuws jongens, ik heb beslist: HET GAAT DOOR!!! mochten er te weinig mensen komen dan sta ik garant voor de kosten. 50 mensen is een beetje het break even point zullen we maar zeggen dus ik heb er wel vertrouwen in dat dat gaat lukken :shock: :oops:

Een paar veranderingen. Dit jaar houden we het (als het aan mij ligt) op ZONDAG 28 MEI!!!!!!!
Beginnen smorgens en we mogen blijven tot 7 uur savonds: dan moet het dicht en gaan ze alles schoonmaken omdat de dag erna er weer huurders zijn. We mogen daar de pizza eten, maar ze willen dit niet opruimen en dergelijke. Nou deden we dat allemaal zelf altijd al maar je snapt hun zorgen: ze hadden geen behoefte om als een halve cateraar voor ons een avondmaaltijd te verzorgen, en ik snap dat.
Ik vind dat ze zeer schappelijk zijn geweest met de prijs: we hebben nu het hele pand voor onszelf.
Waarom op zondag: op zaterdagen was er blijkbaar nog een groep in de grote toneelzaal, oeps! Maar nu hebben we het hele gebouw voor onszelf, YEAH!
Het is dan wel duurder dan voorheen, maar alles bij elkaar is het wel ook beter nu.

prijs is als volgt:
6 euro pp voor de zaalhuur altijd te betalen vast bedrag
4 euro pp per dagdeel voor het drinken (koffie, thee (verschillende soorten), water (blijkbaar ook verschillende soorten, en sapjes zelfs?, we gaan omhoog in de wereld jongens!).

Dus als je alleen de ochtend komt: 10 euro totaal (6 plus 4 euro) en als je de ochtend en middag komt 14 euro (6 +4 +4 euro).

Zeer fijne mensen om mee te praten! Denken fijn mee en zij hoopt dat we een fijne dag zullen hebben. Ze zijn oorspronkelijk gestart als facilitators voor toneelgezelschappen, en zijn eigenlijk op de bedrijfs-weg moeten gaan om de boel financieel houdbaar te houden. Waar onze vorige lokatie echt rudimentair was, is deze duidelijk zachter, prettiger. Zoals ik zei, een stap omhoog! Het zou me niet verbazen als de meesten die dit jaar komen enthousiast zullen zijn.

Ik ga nu ff aandacht aan de kids geven, morgen ga ik de beginpagina en de inschrijvingen regelen is dat goed? Kei kapot van de drukke dag al geeft dit me wel een boel positieve energie! Ik hoop echt dat jullie weer een fijne dag hebben straks :goedzo:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: inventarisatie kost ruimte en drinken

Bericht door ray5150 »

:yeah: :yeah: :yeah: :yeah:
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: inventarisatie kost ruimte en drinken

Bericht door Pjotr »

Helemaal TOP Jan :goedzo: :rock: :proost: Dat belooft een erg mooie dag te worden! Prijs is erg netjes zo. Ook geen gedoe met afzonderlijk afrekenen van de consumpties.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: inventarisatie kost ruimte en drinken

Bericht door Wowly »

Precies!
Gebruikersavatar
AatV
Berichten: 3807
Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft

Re: inventarisatie kost ruimte en drinken

Bericht door AatV »

Wowly schreef:
Waar onze vorige lokatie echt rudimentair was, is deze duidelijk zachter, prettiger.
Niets ten nadele van de "Beemdentil" hoor! [-X
Veel goede herinneringen.

groet,
Aat
Gebruikersavatar
sander1238
Berichten: 1762
Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
Locatie: wanroij

Re: inventarisatie kost ruimte en drinken

Bericht door sander1238 »

Ik zeg aplaus voor wowly =D> =D> =D>

Ik heb er nu al zin in.
Gebruikersavatar
John P
Berichten: 4374
Lid geworden op: do 06 nov 2008, 15:04
Locatie: Maastricht

Re: inventarisatie kost ruimte en drinken

Bericht door John P »

Alvast Kudos, het gezeik komt naderhand wel. :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: inventarisatie kost ruimte en drinken

Bericht door Henkjan »

Goed nieuws.zeg.

Het aftellen kan beginnen :yeah:
Gebruikersavatar
meanman64
Berichten: 2617
Lid geworden op: di 31 jul 2007, 23:41
Locatie: peer belgium

Re: inventarisatie kost ruimte en drinken

Bericht door meanman64 »

Das top Jan , zal van de partij zijn voor heel de dag .
Gebruikersavatar
pvanlingen
Berichten: 1587
Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
Locatie: Dronten

Re: inventarisatie kost ruimte en drinken

Bericht door pvanlingen »

@Wowly.

Bedankt voor al je moeite Jan. :D
Zodra het mogelijk is zal ik me inschrijven.

Paul.
rdv300b833
Berichten: 317
Lid geworden op: zo 26 nov 2006, 16:06
Locatie: Elst

Re: inventarisatie kost ruimte en drinken

Bericht door rdv300b833 »

Goedemorgen Wowly,

nogmaals dank voor al het voor-geregel.
En nu afwachtend op de inschrijving.....ben heel benieuwd hoeveel mede-audioten op komen duiken.

Ik kijk er echt naar uit.
Met muzikale groet,
Reinout
Gebruikersavatar
cool
Berichten: 1126
Lid geworden op: ma 09 okt 2006, 11:35
Locatie: Den Haag

Re: inventarisatie kost ruimte en drinken

Bericht door cool »

:rock: Deze datum komt mij goed uit !
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: inventarisatie kost ruimte en drinken

Bericht door ds23man »

Gesloten

Terug naar “DIY Events door leden”