[Longterm] MiniSharc + AFDAC2 + UcD
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Re: [Longterm] MiniSharc + AFDAC2 + UcD
Print uit China gearriveerd, componenten waren er ook al, dus even solderen....
Een voedingsblokje moet nog geleverd worden.
Re: [Longterm] MiniSharc + AFDAC2 + UcD
Ik ben daar wel nieuwsgierig naar hoe die dan presteert, of dat ook kan voor een Raspberry b.v.
Een leuke ontwikkeling.
Een leuke ontwikkeling.
Re: [Longterm] MiniSharc + AFDAC2 + UcD
Je bedoelt dat mini SMPS'je van Myrra? In een zwaardere uitvoering kun je er een RPi wel mee voeden maar ik zou het niet als voeding voor audio willen gebruiken, denkelijk ben je dan toch beter af met een andere voeding.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15170
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: [Longterm] MiniSharc + AFDAC2 + UcD
Staat de trafo nou naast het bord? Of zit 'ie
nog niet vast daar..
nog niet vast daar..
Re: [Longterm] MiniSharc + AFDAC2 + UcD
Zit gewoon normaal op het printje gesoldeerd.Barry2001 schreef:Staat de trafo nou naast het bord? Of zit 'ie
nog niet vast daar..
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15170
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: [Longterm] MiniSharc + AFDAC2 + UcD
Het is schaduw zie ik nu, vertekend op m'n tlf. Heb niks gezegd..
Re: [Longterm] MiniSharc + AFDAC2 + UcD
van naar
- Hans Nootdorp
- Berichten: 2036
- Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
- Locatie: Nootdorp
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: [Longterm] MiniSharc + AFDAC2 + UcD
Dat kan niet he, een Weller sponsje in een ELV station. Foei!

- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: [Longterm] MiniSharc + AFDAC2 + UcD
Die upgrade heb ik laatst ook uitgevoerd. Maar ik heb dan wel een -weliswaar antieke- Weller. 
Re: [Longterm] MiniSharc + AFDAC2 + UcD
Code geflashed en even een eerste testje.
Na een cold-boot de trigger ingang 60 seconden negeren: dus de versterker niet direct in standby zetten direct na het aanzetten wanneer het trigger signaal nog ontbreekt omdat de AFDAC2 nog niet aan staat. Groene LED aan
Maar na 60 seconden mag hij dan wel alsnog in standby gaan. Rode LED aan.
Na een cold-boot de trigger ingang 60 seconden negeren: dus de versterker niet direct in standby zetten direct na het aanzetten wanneer het trigger signaal nog ontbreekt omdat de AFDAC2 nog niet aan staat. Groene LED aan
Maar na 60 seconden mag hij dan wel alsnog in standby gaan. Rode LED aan.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: [Longterm] MiniSharc + AFDAC2 + UcD
60 seconden, je neemt wel de tijd. Of is dat een Brabants kwartiertje? 
Re: [Longterm] MiniSharc + AFDAC2 + UcD
Limburgs minuutje. Nou, bij de eerste keer flashen klopte de #define F_CPU en de fusebit CLKDIV8 niet met elkaar en waren het 480 seconden......
Re: [Longterm] MiniSharc + AFDAC2 + UcD
Begonnen met het fatsoeneren van de ingewanden.
Voor: Audiofiele kroonstenen: Na: Audiofiel Aluminium: Nog wel wat meer te doen, dus wordt vervolgt.
Voor: Audiofiele kroonstenen: Na: Audiofiel Aluminium: Nog wel wat meer te doen, dus wordt vervolgt.
Re: [Longterm] MiniSharc + AFDAC2 + UcD
Ik vind het een nette oplossing zo, origineel bedacht. 
