Ultrazooom 3.0 aka De Punt
Moderator: Beheerdersteam
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Ultrazooom 3.0 aka De Punt
Zoals gewoonlijk lees je weer eens niet. Ik heb een grote ruimte van ca 300m2 waar 8 gebintpoten in staan op een regelmatige afstand van 5.5meter.
Hoe je ook past of meet, je komt op ruimtes uit van 30m2 die bijna vierkant zijn. Je wil toch geen boom middenin je woon of slaapkamer? Overigens heb ook nog eens te maken met vloerverwarming en zijn alle vloeren per ruimte gestort na het plaatsen van de wanden. Even een wandje verplaatsen is er niet bij.......
Hoe je ook past of meet, je komt op ruimtes uit van 30m2 die bijna vierkant zijn. Je wil toch geen boom middenin je woon of slaapkamer? Overigens heb ook nog eens te maken met vloerverwarming en zijn alle vloeren per ruimte gestort na het plaatsen van de wanden. Even een wandje verplaatsen is er niet bij.......
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Ultrazooom 3.0 aka De Punt
Da's gemakkelijk op te lossen met een stuk stalen H balk en twee wanden waarop je deze balk afsteunt, zet zo'n gebintpoot erop en zaag 'm eronder af en klaar is Gerhard.ds23man schreef:Zoals gewoonlijk lees je weer eens niet. Ik heb een grote ruimte van ca 300m2 waar 8 gebintpoten in staan op een regelmatige afstand van 5.5meter.
Hoe je ook past of meet, je komt op ruimtes uit van 30m2 die bijna vierkant zijn. Je wil toch geen boom middenin je woon of slaapkamer? Overigens heb ook nog eens te maken met vloerverwarming en zijn alle vloeren per ruimte gestort na het plaatsen van de wanden. Even een wandje verplaatsen is er niet bij.......
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Ultrazooom 3.0 aka De Punt
In een rijksmonumentale schuur die we in 2009 voor 2 ton gerestaureerd hebben?
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Ultrazooom 3.0 aka De Punt
Maak je geen illusies, lezen doe ik juist wél.ds23man schreef:Zoals gewoonlijk lees je weer eens niet.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Ultrazooom 3.0 aka De Punt
Jij zegt dat 't niet kan, ik geef aan dat 't wel kan, jij maakt dus een keuze, moet je later ook niet gaan mopperen als die keuze consequenties heeft. Vind 't spijtig voor je dat 't kwa akoestiek niet zo goed uitpakt, maar dit had je natuurlijk aan kunnen zien komen.ds23man schreef:In een rijksmonumentale schuur die we in 2009 voor 2 ton gerestaureerd hebben?![]()
![]()
![]()
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Ultrazooom 3.0 aka De Punt
SSassen schreef:Maak je geen illusies, lezen doe ik juist wél.ds23man schreef:Zoals gewoonlijk lees je weer eens niet.
http://leestrainer.nl/Begrijpend%20leze ... 20en/8.htm
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Ultrazooom 3.0 aka De Punt
Nu lees ik (!) eerder dat dit voor voorlopig is, wat zeur je dan feitelijk? Of wil je gewoon vlot richting de 15.000 reacties?
-
wouter
- Ook commercieel actief
- Berichten: 9199
- Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
- Locatie: Lelystad
Re: Ultrazooom 3.0 aka De Punt
Je helpt in ieder geval lekker mee Sander
En verder mag het best inhoudelijk blijven als ik zo tussen de regels door lees
En verder mag het best inhoudelijk blijven als ik zo tussen de regels door lees
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Ultrazooom 3.0 aka De Punt
Ik stap zo in de auto hoor met een kettingzaag en help Gerhard even met 't inkorten van z'n gebintpoot, neem ik gelijk ook een paar ingevroren kippen mee voor de krokodillenwouter schreef:Je helpt in ieder geval lekker mee Sander![]()
En verder mag het best inhoudelijk blijven als ik zo tussen de regels door lees
-
wouter
- Ook commercieel actief
- Berichten: 9199
- Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
- Locatie: Lelystad
Re: Ultrazooom 3.0 aka De Punt
Gebruik die tijd maar om de zaag uit te pakken die nog op de pallet staat, Gerhard heeft hem al bijna perfect afgesteld werken. Nu jij nog, CNC meneer 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Ultrazooom 3.0 aka De Punt
Dit is tijdelijke woonruimte die beschikbaar moet blijven voor toekomstige calamiteiten of bouwkundig versterken. De indeling is daar als zodanig op ontworpen met de benodigde ruimtes om te kunnen wonen. Als ik iets gebouwd had als luisterruimte had ik andere afmetingen gekozen.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Ultrazooom 3.0 aka De Punt
wouter schreef:Gebruik die tijd maar om de zaag uit te pakken die nog op de pallet staat, Gerhard heeft hem al bijna perfect afgesteld werken. Nu jij nog, CNC meneer
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Ultrazooom 3.0 aka De Punt
Ik ben nog druk met m'n luisterkamer, die moet eerst af, daarna de rest.wouter schreef:Gebruik die tijd maar om de zaag uit te pakken die nog op de pallet staat, Gerhard heeft hem al bijna perfect afgesteld werken. Nu jij nog, CNC meneer
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Ultrazooom 3.0 aka De Punt
Komt goed uit, mevrouw uit Amersfoort is eindelijk eens onder de plank gekomen sinds de verhuizing in oktober:SSassen schreef:Ik stap zo in de auto hoor met een kettingzaag en help Gerhard even met 't inkorten van z'n gebintpoot, neem ik gelijk ook een paar ingevroren kippen mee voor de krokodillenwouter schreef:Je helpt in ieder geval lekker mee Sander![]()
En verder mag het best inhoudelijk blijven als ik zo tussen de regels door lees
En reserveer er dan ook 1 voor ons mannetje in Amersfoort, die heeft ook sinds oktober niet meer gegeten.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Ultrazooom 3.0 aka De Punt
Nou dan, maak je dan niet druk, accepteren zoals het is en door met belangrijkere zaken.ds23man schreef:Dit is tijdelijke woonruimte die beschikbaar moet blijven voor toekomstige calamiteiten of bouwkundig versterken. De indeling is daar als zodanig op ontworpen met de benodigde ruimtes om te kunnen wonen. Als ik iets gebouwd had als luisterruimte had ik andere afmetingen gekozen.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Ultrazooom 3.0 aka De Punt
Maare, weer terug on topic, hoe staat het met die veredelde stukken folie uit Italië en je prehistorische JBL elektrodynamische omzetters?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Ultrazooom 3.0 aka De Punt
Ik maak me helemaal niet druk, maar je kunt in deze praktijksituatie mooi zien dan je een totale bass suck out kunt krijgen met een vierkante ruimte.SSassen schreef:Nou dan, maak je dan niet druk, accepteren zoals het is en door met belangrijkere zaken.ds23man schreef:Dit is tijdelijke woonruimte die beschikbaar moet blijven voor toekomstige calamiteiten of bouwkundig versterken. De indeling is daar als zodanig op ontworpen met de benodigde ruimtes om te kunnen wonen. Als ik iets gebouwd had als luisterruimte had ik andere afmetingen gekozen.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Ultrazooom 3.0 aka De Punt
Je mocht wensen dat je deze drivers had.SSassen schreef:Maare, weer terug on topic, hoe staat het met die veredelde stukken folie uit Italië en je prehistorische JBL elektrodynamische omzetters?
Eerst de ruimte even op orde.
-
wouter
- Ook commercieel actief
- Berichten: 9199
- Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
- Locatie: Lelystad
Re: Ultrazooom 3.0 aka De Punt
En dan kun jij nog een andere positie kiezen... ik heb hier een -18dB krater op de luisterpositie, bij 52 Hz... Als het onder de 60 Hz komt wordt wordt het een bizar storende puinbak hier... Heb al tijden geen serieuze speakers meer in de kamer gehad (net afgelopen week weer wat terug gezet).
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Ultrazooom 3.0 aka De Punt
Oh, maak je geen illusies hoor, als ik ze wilde hebben kocht ik ze morgen, maar ik plaatste een ietwat schertsende opmerking, misschien beter lezen? (houdt Gerhard een spiegel voor).ds23man schreef:Je mocht wensen dat je deze drivers had.SSassen schreef:Maare, weer terug on topic, hoe staat het met die veredelde stukken folie uit Italië en je prehistorische JBL elektrodynamische omzetters?
Eerst de ruimte even op orde.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Ultrazooom 3.0 aka De Punt
P.s. geef die krokodil even een matras of zo, dit ligt toch niet lekker? Ik zou d'r ook chagerijnig van worden 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Ultrazooom 3.0 aka De Punt
Sander, als je een manische periode hebt, zou je dan zo vriendelijk willen zijn dit af te reageren op je eigen audioforum i.p.v. van hier?
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Ultrazooom 3.0 aka De Punt
Ik dacht eerlijk jou even door je crisis heen te helpen, want kennelijk zit het je hoog? Dus wilde je toch even met raad en daad bijstaan, maar ik begrijp dat je alles al onder controle hebt?ds23man schreef:Sander, als je een manische periode hebt, zou je dan zo vriendelijk willen zijn dit af te reageren op je eigen audioforum i.p.v. van hier?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Ultrazooom 3.0 aka De Punt
Ik heb alles onder controle, vandaag weer een variëteit aan DSM scores voorbij zien komen waar een langdurige opname nodig is.SSassen schreef:Ik dacht eerlijk jou even door je crisis heen te helpen, want kennelijk zit het je hoog? Dus wilde je toch even met raad en daad bijstaan, maar ik begrijp dat je alles al onder controle hebt?ds23man schreef:Sander, als je een manische periode hebt, zou je dan zo vriendelijk willen zijn dit af te reageren op je eigen audioforum i.p.v. van hier?
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Ultrazooom 3.0 aka De Punt
Je kan altijd bellen/emailen of een PB sturen voor advies waar je naartoe kan voor de dichstbijzijnde behandeling, ik wil je d'r ook best heenbrengen als het moetds23man schreef:Ik heb alles onder controle, vandaag weer een variëteit aan DSM scores voorbij zien komen waar een langdurige opname nodig is.SSassen schreef:Ik dacht eerlijk jou even door je crisis heen te helpen, want kennelijk zit het je hoog? Dus wilde je toch even met raad en daad bijstaan, maar ik begrijp dat je alles al onder controle hebt?ds23man schreef:Sander, als je een manische periode hebt, zou je dan zo vriendelijk willen zijn dit af te reageren op je eigen audioforum i.p.v. van hier?
