Gevraagd advies over een mediaspeler
Moderator: Beheerdersteam
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Gevraagd advies over een mediaspeler
Wat ik uit verhaal begrijp is het Pre Order, niet Pre release. Het is de definitieve versie die nog maar beperkt beschikbaar komt.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Gevraagd advies over een mediaspeler
Hoe je het ook noemen wilt, pre order doe ik ook niet aan, doe al lang zonder dus eventjes wachten kan er ook nog wel bij
Maar dit moet 'm wel gaan worden.
Re: Gevraagd advies over een mediaspeler
Toch mooi dat je de BDP103 nog hebt kunnen annuleren, stel je voor dat die geleverd wordt en dan zie je dat er een nieuwe aankomt.Barry2001 schreef:Hoe je het ook noemen wilt, pre order doe ik ook niet aan, doe al lang zonder dus eventjes wachten kan er ook nog wel bijMaar dit moet 'm wel gaan worden.
Ben benieuwd wat de specificaties zijn en of er ook een 205 variant komt.
Gerrit
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Gevraagd advies over een mediaspeler
Weet ik niet Gerrit, ik heb het in de aankondigingen nergens gezien in elk geval, maar wie weet. Ik wilde die BDP-103 bestellen en kreeg bericht dat íe niet op voorraad was, of ik wilde wachten of annuleren. Ik heb toen geannuleerd en zag toevallig eigenlijk dat de UDP-203 aangekondigd was. Ik heb een werkende situatie thuis dus besloot toen te wachten.
Het is allemaal een beetje hype, je kunt de europese variant blijkbaar in Frankrijk bestellen, komt er nog btw overheen, is het me allemaal niet waard
zo'n early adopter ben ik ook niet. Denk dat íe in januari wel ergens in NL te koop is.
Het is allemaal een beetje hype, je kunt de europese variant blijkbaar in Frankrijk bestellen, komt er nog btw overheen, is het me allemaal niet waard
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Gevraagd advies over een mediaspeler
Ok, die staat er ook nog niet zo lang dan
Bedankt voor de link.
Re: Gevraagd advies over een mediaspeler
Interessant dat Oppo geen streaming clients meer inbouwt:cool schreef:
Lijkt me een goed beslissing. Toen ik nog Netflix had heb ik wel de client op de Oppo gebruikt maar dan stelde ik eerst op de computer een lijst op. De bediening van Netflix was niet geïntegreerd in de tablet remote voor de Oppo en met de gewone afstandsbediening blijft het toch behelpen.So you may be thinking... with all these features, is there anything the OPPO can't do? And the answer is yes: it doesn't do Netflix. Or Vudu or Amazon Prime or any other streaming service. Instead, the player includes a UHD 4K-compatible HDMI input.
Gerrit
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Gevraagd advies over een mediaspeler
En dan weet je weer waarom je geen early adopter wilt zijn, op de diverse fora wordt melding gemaakt van haperend beeld / geluid met de Oppo UDP-203. Zal vast opgelost kunnen worden met een firmware update, maar dit wil je niet op je super-duper media player. Of mediaplayer is het eigenlijk niet echt, je BR player. Even afwachten hoe dit zich verder ontwikkeld.
Re: Gevraagd advies over een mediaspeler
Voor zo ver ik weet zou het met de oude oppo mogelijk zijn om DVD audio te kunnen rippen.
Of dat met de 203 ook kan weet ik niet maar het zou voor mij een overweging zijn om toch voor de 103 te gaan.
Of dat met de 203 ook kan weet ik niet maar het zou voor mij een overweging zijn om toch voor de 103 te gaan.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Gevraagd advies over een mediaspeler
Als ik nu een andere mediaplayer koop moet 'ie zeker UHD / 4k kunnen, de 103 kan dat niet, anders schiet ik er niet veel mee op.
Met stijgende verbazing lees ik oa op HTforum dat 'ie massaal gekocht wordt, de nieuwe 203 dus. Ding is gewoon niet af, zijn echt nog forse problemen. Vertrouwen op Oppo dat het met een firmware update wel goed komt? Misschien, zit daar toch wat anders in.
Met stijgende verbazing lees ik oa op HTforum dat 'ie massaal gekocht wordt, de nieuwe 203 dus. Ding is gewoon niet af, zijn echt nog forse problemen. Vertrouwen op Oppo dat het met een firmware update wel goed komt? Misschien, zit daar toch wat anders in.
Re: Gevraagd advies over een mediaspeler
Er zijn genoeg programma's om dat vrij simpel op de PC te kunnen doen.Kappa7 schreef:Voor zo ver ik weet zou het met de oude oppo mogelijk zijn om DVD audio te kunnen rippen.
Of dat met de 203 ook kan weet ik niet maar het zou voor mij een overweging zijn om toch voor de 103 te gaan.
Re: Gevraagd advies over een mediaspeler
Owh hoe dan??
Ik ken eigenlijk alleen een PS2 die dat met oude software nog kan op de oppo na dan.
En dan wek graag de DSD audio laag en niet de PCM laag dat kan elk programma op de pc wel.
Ik ken eigenlijk alleen een PS2 die dat met oude software nog kan op de oppo na dan.
En dan wek graag de DSD audio laag en niet de PCM laag dat kan elk programma op de pc wel.
Re: Gevraagd advies over een mediaspeler
Elk programma ?
Lijkt me anders verdomd moeilijk om dat met een tekstverwerker te moeten doen...
Lijkt me anders verdomd moeilijk om dat met een tekstverwerker te moeten doen...
Re: Gevraagd advies over een mediaspeler
Ik ben erg benieuwd naar welke programma's wel DSD audio kunnen rippen Ray
Re: Gevraagd advies over een mediaspeler
Blad muziekray5150 schreef:Elk programma ?
Lijkt me anders verdomd moeilijk om dat met een tekstverwerker te moeten doen...
Re: Gevraagd advies over een mediaspeler
Ik heb geen idee. Je kwam in eerste instantie aan met dvd-audio. Een DSD layer is voor zover ik weet een heel ander verhaal.
Re: Gevraagd advies over een mediaspeler
Volgens mij is het DVD formaat 24/88, en het 1bits SACD formaat alleen met de PS3 te rippen
