Heb een paar maanden geleden deze bij mijn ouders geplaatst.richard schreef:Logisch. De Itho blijft in ieder geval op de meest onverklaarbare momenten in te schakelen, erg vervelend.Kappa7 schreef:Ik gok dat Barry de ab van de TV bedoelt.
Die zie je namelijk niet zo vaak radiografisch.
https://www.warmteservice.nl/Huis-%26-G ... p/85471110
Werkt erg goed en is erg stil.
De ab hebben we op het toilet geplaatst.
Met de vochtsensor is extra schakelen alleen nog nodig als er imand naar het toilet is geweest.
Hij schakelt niet op lucht
