Nou, ik al lang niet meerBert61 schreef:ik ben erg , eh nee ZEER nieuwsgierig![]()
![]()
kun je echt geen schema plaatsen Charro
Ziet er wel mooi uit maar verder lijkt 't er meer huisvlijt dan een goeie versterker te zijn (te worden)
Dikke weerstand en NTC's die, als nuttig gebruikt, heet worden zo tegen een houten kast
En een hele rits instelpotjes tot in de ingangstrap toe, laat maar
Anne
