zelfbouw buizenversterker Kt88

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Ah!buis
Berichten: 16682
Lid geworden op: ma 15 nov 2010, 22:36
Locatie: Overijse

Re: zelfbouw buizenversterker Kt88

Bericht door Ah!buis »

Bert61 schreef:
ik ben erg , eh nee ZEER nieuwsgierig :?: :P
kun je echt geen schema plaatsen Charro
Nou, ik al lang niet meer :o
Ziet er wel mooi uit maar verder lijkt 't er meer huisvlijt dan een goeie versterker te zijn (te worden) :twisted:
Dikke weerstand en NTC's die, als nuttig gebruikt, heet worden zo tegen een houten kast 8-[
En een hele rits instelpotjes tot in de ingangstrap toe, laat maar :(
Anne
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: zelfbouw buizenversterker Kt88

Bericht door ray5150 »

Bert61 schreef:
ik ben erg , eh nee ZEER nieuwsgierig :?: :P
kun je echt geen schema plaatsen Charro
Kijk eens, Bert. even Googelen , en je hebt een kleine 48.000 schema's :
https://www.google.nl/search?q=kt88+pus ... A&dpr=1.25
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8111
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: zelfbouw buizenversterker Kt88

Bericht door Kappa7 »

Zou charro al deze 48000 schema's gebouwd hebben hier.
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: zelfbouw buizenversterker Kt88

Bericht door OpaBert »

Ik zie er daar allerlei buisje onder het hout staan 2x OB2 ofzo
en dan op een voedings print nog eens 2
Gebruikersavatar
John P
Berichten: 4374
Lid geworden op: do 06 nov 2008, 15:04
Locatie: Maastricht

Re: zelfbouw buizenversterker Kt88

Bericht door John P »

Voor mij als een niet buizenbouwer ziet het er imposant uit. Ik heb dan wel een vraag en een opmerking. Hoe gaat dat met dat hout en de warmte van de lampen, en als laatste had ik een wat mooiere aan-uit schakelaar wel op zijn plaats gevonden.
NewSound
Berichten: 47
Lid geworden op: vr 27 mei 2016, 11:48

Re: zelfbouw buizenversterker Kt88

Bericht door NewSound »

Volgens mij zag ik deze versterker laatst op marktplaats voorbij komen
Audiolicious

Re: zelfbouw buizenversterker Kt88

Bericht door Audiolicious »

Ik vind 't een hoop gefröbel in houten kastje waar de knutselaar in kwestie mee wegkomt omdat buizen van nature nogal vergevingsgezind zijn, ik heb sterk de indruk dat er van enige kennis van zaken geen sprake is gezien de hoeveelheid kroonsteentjes en het gebrek aan veiligheidsmaatregelen, zeker in een houten kast.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: zelfbouw buizenversterker Kt88

Bericht door ray5150 »

Als het nou goed klinkt in de oren van de ts, en hij is er blij mee, wat is het probleem dan ?
Audiolicious

Re: zelfbouw buizenversterker Kt88

Bericht door Audiolicious »

ray5150 schreef:
Als het nou goed klinkt in de oren van de ts, en hij is er blij mee, wat is het probleem dan ?
Schreef ik dat er ergens een probleem was dan?
Gebruikersavatar
Ah!buis
Berichten: 16682
Lid geworden op: ma 15 nov 2010, 22:36
Locatie: Overijse

Re: zelfbouw buizenversterker Kt88

Bericht door Ah!buis »

Ach, zolang ie een goeie brandverzekering heeft en de buren gewaarschuwd :lol:
Anne
charro
Berichten: 10
Lid geworden op: vr 01 mei 2015, 21:44

Re: zelfbouw buizenversterker Kt88

Bericht door charro »

topic closed
Laatst gewijzigd door charro op ma 21 nov 2016, 20:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: zelfbouw buizenversterker Kt88

Bericht door pappaleo »

Eh [-X
Niet blaffen naar de baas, hè?
Denk er om. :D
Gebruikersavatar
Ah!buis
Berichten: 16682
Lid geworden op: ma 15 nov 2010, 22:36
Locatie: Overijse

Re: zelfbouw buizenversterker Kt88

Bericht door Ah!buis »

charro schreef:
Ah!buis ik weet niet wat jou probleem is met jou goeie brandverzekering de versterker draait al 3 jaar zonder een probleem bla bla bla bla
Da's mooi, da's heel mooi :D houwen zo :sure:
Alleen dat doet niemand je hier na :o ,ja want we weten nog steeds niet wat en hoe 't er vanbinnenin toegaat :( .
Anne
Plaats reactie