Niet overdrijven hèknuisje schreef:+VIN geeft spanning zolang de bufferelco's niet leeggelopen zijn. De witte leds zullen dan nog uren lang nagloeien.Ah!buis schreef:Als je 't mij vraagt,gooi D9,D10,T4 en R13 eruit.Zet dan de led's in serie met een weerstand (~2k,1W) tussen GND en +VIN als ie niet uit moet bij fout of aan DC+1/DC+2 als ie wel uit moet.
Anne
Er zit 10k over de elco, RC=1,5min , elke LM3886 trekt minstens 50mA zonder geluid (blijven aangesloten, relais los) is ie op 3sec ongeveer halfleeg (of halfvol
Anne
