Hier wil ik na meer dan een jaar de Phonodude eindelijk afwerken.
Maar vooraleer verder te gaan heb ik op diyaudio van een lid hier (denk ik toch
http://www.diyaudio.com/forums/analogue ... ition.html
Dus wat zijn de ideeën hier over ?
Moderator: Beheerdersteam
Gaat niet om het regelgebeuren.In het schema van de visboer is de gloei zonder meer zevend.ronnydepony schreef:Oeps, ja, was bij de hoogspanning aan het kijken.
Maar werkt dit of is de Maida regulator beter ?
En van diie "originele" heb ik er een met weer andere waardesronnydepony schreef:Ondertussen nog een type gevonden
maida pmillett.jpg
maida2.png
en de "originele" Maida
over de waardes van de "originele" zie ik wel nogal wat afwijkingen, iemand een idee wat bruikbaar is voor de phonodude ?
en welke is aan te raden ?