is een pandapunt voor woestijnbewonersds23man schreef:Een kameelpunt is nieuw voor mij, of heb ik een bonusaanbieding gemist?![]()
![]()
![]()
Henkjan schreef:Wat mag een ZEN XO dan zijn???
Moderator: Beheerdersteam
is een pandapunt voor woestijnbewonersds23man schreef:Een kameelpunt is nieuw voor mij, of heb ik een bonusaanbieding gemist?![]()
![]()
![]()
Henkjan schreef:Wat mag een ZEN XO dan zijn???
Hij neemt er de tijd voor.ds23man schreef:Volgens mij is Zen XO een nieuw slaapmiddel.
Betekent dat voor de fullrange of mid-hoog: weerstand- spoel//speaker; en voor laag; alleen spoel-speaker?een absurd XO : zonder capaciteit, echt geen enkele, NADA, en symmetrisch. Dus helemaal geen condendatoren en zo. en bijna alles dubbel .
Ik had dat ook.leonidas schreef:Is er iemand , die me kan vertellen , waarom , als ik mijn fotoos er recht opzet , ze 90 graden gedraaid op het scherm komen ?
De ene keer goed en de andere keer gaat het gewoon mis?
Vind het behoorlijk irritant.
mvgr. Leon
dat komt (waarschijnlijk) omdat niet altijd de orientatie exif tag goed gezet wordt bij overzetten van de camera naar de PC. t forum kijkt naar die tag om de foto evt te kantelen of niet.leonidas schreef:Is er iemand , die me kan vertellen , waarom , als ik mijn fotoos er recht opzet , ze 90 graden gedraaid op het scherm komen ?
Als je de foto open klikt staat hij wel rechtop.Henkjan schreef:dat komt (waarschijnlijk) omdat niet altijd de orientatie exif tag goed gezet wordt bij overzetten van de camera naar de PC. t forum kijkt naar die tag om de foto evt te kantelen of niet.leonidas schreef:Is er iemand , die me kan vertellen , waarom , als ik mijn fotoos er recht opzet , ze 90 graden gedraaid op het scherm komen ?
Aardig concept. Maar wat is het idee er achter om het filter symmetrisch uit te voeren? Elektrisch zou het niet uit moeten maken op welke plaats in de keten de spoel of weerstand zit.leonidas schreef:Nu is je XO volledig symmetrisch en er zitten GEEN condensatoren in.
Sorry Richard , normaal reageer ik op jou vlugger.richard schreef:Aardig concept. Maar wat is het idee er achter om het filter symmetrisch uit te voeren? Elektrisch zou het niet uit moeten maken op welke plaats in de keten de spoel of weerstand zit.leonidas schreef:Nu is je XO volledig symmetrisch en er zitten GEEN condensatoren in.
Let je er bij de symmetrie ook op dat de ene spoel van buiten naar binnen wordt aangesproken en de andere juist van binnen naar buiten? Bij condensatoren het zelfde, bijvoorbeeld de beide binnenste wikkelingen aan de tweeter, de buitenste aan de versterker?