Zeer blij dat weer online zijn

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28471
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Zeer blij dat weer online zijn

Bericht door ds23man »

ray5150 schreef:
Ja, wat heb jij zo de laatste weken uitgevoerd, Gerhard ? :mrgreen:
Badkamer getegeld, schilderen, ventilatie aanleggen, hoofdstroom kabel getrokken, wc potten gemonteerd, wastafel opgehangen enz........
Gebruikersavatar
RobertD
Berichten: 4408
Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:

Re: Zeer blij dat weer online zijn

Bericht door RobertD »

Ha, we zijn er weer!!

Intussen al aan een oude radio geknutseld en een heel klein stapje voor mijn 807SE versterker gezet.... Begon al te twijfelen of ik meer op het DIY forum moest gaan kijken, maar dan hou ik helemaal geen hobbytijd meer over.

Nu snel weer alles doornemen.

Thanks allemaal!
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Zeer blij dat weer online zijn

Bericht door Barry2001 »

Mooi dat de boel weer online is, forumbeheer bedankt daarvoor :goedzo:
Gebruikersavatar
Dan
Berichten: 1509
Lid geworden op: zo 17 jul 2011, 12:08
Locatie: Den Helder

Re: Zeer blij dat weer online zijn

Bericht door Dan »

Jeeej :goedzo:
Gebruikersavatar
TheoK
Berichten: 1471
Lid geworden op: di 28 sep 2010, 7:22
Locatie: Kitchener

Re: Zeer blij dat weer online zijn

Bericht door TheoK »

Ook al ben ik niet meer actief bezig heb ik het forum wel gemist.
Mag het graag lezen. Hulde voor de beheerders van de site.
Gebruikersavatar
AatV
Berichten: 3807
Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft

Re: Zeer blij dat weer online zijn

Bericht door AatV »

ds23man schreef:
Badkamer getegeld, schilderen, ventilatie aanleggen, hoofdstroom kabel getrokken, wc potten gemonteerd, wastafel opgehangen enz........
Misschien een tip; altijd - zowel bij installatie als gebruik - de wc pot en de wastafel goed uit elkaar houden! :mrgreen:

groet,
Aat
Gebruikersavatar
Blamm
Berichten: 14
Lid geworden op: ma 28 mar 2005, 14:39
Locatie: Zoetermeer

Re: Zeer blij dat weer online zijn

Bericht door Blamm »

Mooi werk!
Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: Zeer blij dat weer online zijn

Bericht door bas focal m180 »

Heb het druk dus even een korte reactie.
Eindelijk weer online.

Alleen elke bericht verspringt van kleur, das erg wennen.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Zeer blij dat weer online zijn

Bericht door Pjotr »

Mooi mannen, goed werk! :goedzo:

En i.d.d. Bas, misschien gelijk een opfrisbeurt van het wat roestige oubollige kleurgebruik ?
Aaad
Berichten: 861
Lid geworden op: di 15 mar 2011, 21:54

Re: Zeer blij dat weer online zijn

Bericht door Aaad »

Blij dat de boel weer in de lucht is, petje af voor de wizkids.
Ik had ineens `s avonds tijd over, ik wist niet dat er zoveel geschreven werd hier, of ik lees heel langzaam... :lol:
Ik was alleen niet zo desperate als Ray, dus geen Vivaforum hier, wel soms eentje van de conculegaas

Aad
Led
Berichten: 318
Lid geworden op: vr 01 jul 2016, 10:19

Re: Zeer blij dat weer online zijn

Bericht door Led »

Blij om het forum weer te zien!
Onmisbaar voor mij voor het inlezen tijdens mn eerste bouw!
Gebruikersavatar
holco
Berichten: 1706
Lid geworden op: za 14 jan 2006, 21:10
Locatie: Capelle aan den IJssel

Re: Zeer blij dat weer online zijn

Bericht door holco »

Erg blij dat de boel weer draait :goedzo:
Gebruikersavatar
kuiperik
Berichten: 502
Lid geworden op: vr 05 nov 2004, 17:52
Locatie: Omg. Eindhoven
Contacteer:

Re: Zeer blij dat weer online zijn

Bericht door kuiperik »

Fijn dat het forum weer online is. Degene die hieraan hebben geholpen, bedankt voor de inspanningen :goedzo:
Gebruikersavatar
ronnydepony
Berichten: 1163
Lid geworden op: ma 19 feb 2007, 20:22
Locatie: Lichtervelde (B)

Re: Zeer blij dat weer online zijn

Bericht door ronnydepony »

iedere dag opnieuw, neen nog niet, slecht slapen op nachtmerries na, maar ja hoor het is er weer \:D/ \:D/ \:D/
moet inderdaad heel wat werk zijn ingekropen, dus hulde voor iedereen :goedzo:
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Zeer blij dat weer online zijn

Bericht door OpaBert »

O:) Ja ik begin weer in mn dagelijkse Fijne routine te geraken :yeah:
:relax: krantje lezen , Dit Forum bekijken of er nieuwe berichten zijn :relax:
Voor de Moderatoren hartelijk dank voor het opnieuw online zetten van het forum =D> :dank:
En daarmee een stuk hobby plezier aan mij terug gegeven
Gebruikersavatar
Thomox
Berichten: 972
Lid geworden op: za 19 mar 2011, 18:53

Re: Zeer blij dat weer online zijn

Bericht door Thomox »

Top, het forum is weer online :yeah: ! Bedankt en kudo's voor de personen die het compleet opnieuw hebben gebouwd, petje af.
Ik had 's avonds gewoon tijd over toen het forum offline was :lagge:

Blij dat ik de grappen en grollen weer kan lezen van het forum :dank:
Gebruikersavatar
RNacoustics
Berichten: 381
Lid geworden op: di 27 aug 2013, 19:07
Contacteer:

Re: Zeer blij dat weer online zijn

Bericht door RNacoustics »

Zo, ik zie dat de forum weer online is. Afgelopen week weer de 4daagse gelopen. Dus weinig van gemerkt.
Beheerders, TOP!
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28471
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Zeer blij dat weer online zijn

Bericht door ds23man »

Twee foutjes:

1. Geen mogelijkheid meer om de tekstkleur aan te passen in een onderschrift.
2. Verberg mijn online status werkt niet.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28471
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Zeer blij dat weer online zijn

Bericht door ds23man »

Punt 2 werkt dus wel, maar in deze nieuwe versie zie je zelf cursief in de lijst.
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Zeer blij dat weer online zijn

Bericht door pappaleo »

Mooi dat de boel weer werkt. :goedzo:
De mobile modus werkt alleen niet. Op mijn telefoon is het dus niet te lezen. :(
Dat wordt dus 90% minder forumgebruik.
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Zeer blij dat weer online zijn

Bericht door Barry2001 »

Waar bekijk je dat forum op dan, een smart watch :?: De mobile versie was idd beter te zien op je feun, maar om nou te zeggen dat het niet te lezen is..
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8108
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: Zeer blij dat weer online zijn

Bericht door Kappa7 »

Zo ziet het forum er uit op mij telefoon.
Gewoon met Chrome als browser.
Lijkt me nie echt handig he.
Screenshot_20160726-113457.png
En dan heb ik nog een 5.5 inch scherm.
Je zal maar een 4 inch hebben dan zie je volgens mij alleen nog maar een roestige waas.
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8108
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: Zeer blij dat weer online zijn

Bericht door Kappa7 »

Ander ding.
Er wordt nu wel een nieuwe pagina geopend als je een foto aan klikt maar krijg alleen een wit scherm te zien.
Lijkt me niet echt de bedoeling.
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Zeer blij dat weer online zijn

Bericht door Barry2001 »

iPhone4S met een 3.5" scherm :!: is gewoon te lezen hoor. Maar nogmaals, de mobile versie was beter.
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Zeer blij dat weer online zijn

Bericht door Barry2001 »

Kappa7 schreef:
Ander ding.
Er wordt nu wel een nieuwe pagina geopend als je een foto aan klikt maar krijg alleen een wit scherm te zien.
Lijkt me niet echt de bedoeling.
Er wordt hier gevraagd of popups toegestaan zijn, en dan worden er 2 schermen geopend: een lege, en 1 met het plaatje. Denk dat men er nu mee aan het knutselen is :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”