Badkamer getegeld, schilderen, ventilatie aanleggen, hoofdstroom kabel getrokken, wc potten gemonteerd, wastafel opgehangen enz........ray5150 schreef:Ja, wat heb jij zo de laatste weken uitgevoerd, Gerhard ?
Zeer blij dat weer online zijn
Moderator: Beheerdersteam
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Zeer blij dat weer online zijn
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: Zeer blij dat weer online zijn
Ha, we zijn er weer!!
Intussen al aan een oude radio geknutseld en een heel klein stapje voor mijn 807SE versterker gezet.... Begon al te twijfelen of ik meer op het DIY forum moest gaan kijken, maar dan hou ik helemaal geen hobbytijd meer over.
Nu snel weer alles doornemen.
Thanks allemaal!
Intussen al aan een oude radio geknutseld en een heel klein stapje voor mijn 807SE versterker gezet.... Begon al te twijfelen of ik meer op het DIY forum moest gaan kijken, maar dan hou ik helemaal geen hobbytijd meer over.
Nu snel weer alles doornemen.
Thanks allemaal!
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Zeer blij dat weer online zijn
Mooi dat de boel weer online is, forumbeheer bedankt daarvoor 
Re: Zeer blij dat weer online zijn
Ook al ben ik niet meer actief bezig heb ik het forum wel gemist.
Mag het graag lezen. Hulde voor de beheerders van de site.
Mag het graag lezen. Hulde voor de beheerders van de site.
Re: Zeer blij dat weer online zijn
Misschien een tip; altijd - zowel bij installatie als gebruik - de wc pot en de wastafel goed uit elkaar houden!ds23man schreef:Badkamer getegeld, schilderen, ventilatie aanleggen, hoofdstroom kabel getrokken, wc potten gemonteerd, wastafel opgehangen enz........
groet,
Aat
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Zeer blij dat weer online zijn
Heb het druk dus even een korte reactie.
Eindelijk weer online.
Alleen elke bericht verspringt van kleur, das erg wennen.
Eindelijk weer online.
Alleen elke bericht verspringt van kleur, das erg wennen.
Re: Zeer blij dat weer online zijn
Mooi mannen, goed werk! 
En i.d.d. Bas, misschien gelijk een opfrisbeurt van het wat roestige oubollige kleurgebruik ?
En i.d.d. Bas, misschien gelijk een opfrisbeurt van het wat roestige oubollige kleurgebruik ?
Re: Zeer blij dat weer online zijn
Blij dat de boel weer in de lucht is, petje af voor de wizkids.
Ik had ineens `s avonds tijd over, ik wist niet dat er zoveel geschreven werd hier, of ik lees heel langzaam...
Ik was alleen niet zo desperate als Ray, dus geen Vivaforum hier, wel soms eentje van de conculegaas
Aad
Ik had ineens `s avonds tijd over, ik wist niet dat er zoveel geschreven werd hier, of ik lees heel langzaam...
Ik was alleen niet zo desperate als Ray, dus geen Vivaforum hier, wel soms eentje van de conculegaas
Aad
Re: Zeer blij dat weer online zijn
Blij om het forum weer te zien!
Onmisbaar voor mij voor het inlezen tijdens mn eerste bouw!
Onmisbaar voor mij voor het inlezen tijdens mn eerste bouw!
Re: Zeer blij dat weer online zijn
Fijn dat het forum weer online is. Degene die hieraan hebben geholpen, bedankt voor de inspanningen 
- ronnydepony
- Berichten: 1163
- Lid geworden op: ma 19 feb 2007, 20:22
- Locatie: Lichtervelde (B)
Re: Zeer blij dat weer online zijn
iedere dag opnieuw, neen nog niet, slecht slapen op nachtmerries na, maar ja hoor het is er weer
moet inderdaad heel wat werk zijn ingekropen, dus hulde voor iedereen
moet inderdaad heel wat werk zijn ingekropen, dus hulde voor iedereen
Re: Zeer blij dat weer online zijn
Voor de Moderatoren hartelijk dank voor het opnieuw online zetten van het forum
En daarmee een stuk hobby plezier aan mij terug gegeven
Re: Zeer blij dat weer online zijn
Top, het forum is weer online
! Bedankt en kudo's voor de personen die het compleet opnieuw hebben gebouwd, petje af.
Ik had 's avonds gewoon tijd over toen het forum offline was
Blij dat ik de grappen en grollen weer kan lezen van het forum
Ik had 's avonds gewoon tijd over toen het forum offline was
Blij dat ik de grappen en grollen weer kan lezen van het forum
- RNacoustics
- Berichten: 381
- Lid geworden op: di 27 aug 2013, 19:07
- Contacteer:
Re: Zeer blij dat weer online zijn
Zo, ik zie dat de forum weer online is. Afgelopen week weer de 4daagse gelopen. Dus weinig van gemerkt.
Beheerders, TOP!
Beheerders, TOP!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Zeer blij dat weer online zijn
Twee foutjes:
1. Geen mogelijkheid meer om de tekstkleur aan te passen in een onderschrift.
2. Verberg mijn online status werkt niet.
1. Geen mogelijkheid meer om de tekstkleur aan te passen in een onderschrift.
2. Verberg mijn online status werkt niet.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Zeer blij dat weer online zijn
Punt 2 werkt dus wel, maar in deze nieuwe versie zie je zelf cursief in de lijst.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Zeer blij dat weer online zijn
Mooi dat de boel weer werkt. 
De mobile modus werkt alleen niet. Op mijn telefoon is het dus niet te lezen.
Dat wordt dus 90% minder forumgebruik.
De mobile modus werkt alleen niet. Op mijn telefoon is het dus niet te lezen.
Dat wordt dus 90% minder forumgebruik.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Zeer blij dat weer online zijn
Waar bekijk je dat forum op dan, een smart watch
De mobile versie was idd beter te zien op je feun, maar om nou te zeggen dat het niet te lezen is..
Re: Zeer blij dat weer online zijn
Zo ziet het forum er uit op mij telefoon.
Gewoon met Chrome als browser.
Lijkt me nie echt handig he. En dan heb ik nog een 5.5 inch scherm.
Je zal maar een 4 inch hebben dan zie je volgens mij alleen nog maar een roestige waas.
Gewoon met Chrome als browser.
Lijkt me nie echt handig he. En dan heb ik nog een 5.5 inch scherm.
Je zal maar een 4 inch hebben dan zie je volgens mij alleen nog maar een roestige waas.
Re: Zeer blij dat weer online zijn
Ander ding.
Er wordt nu wel een nieuwe pagina geopend als je een foto aan klikt maar krijg alleen een wit scherm te zien.
Lijkt me niet echt de bedoeling.
Er wordt nu wel een nieuwe pagina geopend als je een foto aan klikt maar krijg alleen een wit scherm te zien.
Lijkt me niet echt de bedoeling.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Zeer blij dat weer online zijn
iPhone4S met een 3.5" scherm
is gewoon te lezen hoor. Maar nogmaals, de mobile versie was beter.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Zeer blij dat weer online zijn
Er wordt hier gevraagd of popups toegestaan zijn, en dan worden er 2 schermen geopend: een lege, en 1 met het plaatje. Denk dat men er nu mee aan het knutselen isKappa7 schreef:Ander ding.
Er wordt nu wel een nieuwe pagina geopend als je een foto aan klikt maar krijg alleen een wit scherm te zien.
Lijkt me niet echt de bedoeling.
