Er is ook nog deze, Weet niet wat het kost vanuit Duitsland ?
Anne
Moderator: Beheerdersteam
'tJa, maar zo'n buis weegt niet veel,zegt weinig.Bert61 schreef:Ja INDERDAAD een rare beschrijving Anne
Ze plaatsen alle denkbare woorden in de beschrijving waarin je hem zou kunnen gebruiken
De reden is dat je hem altijd vind als je naar een Smoorspoel zoekt of iets wilt bouwen waarin er een nodig is![]()
Slimme Chinezen
Post pakketje uit Duitsland was laatst met m'n EL12 €19.05 cent
Ik heb me vergist in de prijs van het verzenden de Buizen 2 stuks 20.24 stuk totaal was 30.50'tJa, maar zo'n buis weegt niet veel,zegt weinig
ik was er Erg zeker van AnneOf dat zo slim is van die Chinezen ?
Met de toepassingen die ze noemen zou je denken, een nul teveel, eerder 40 dan 400mA.
En dan denk ik, bij twijfel niet doen.
Anne
Ik wilde het alleen wat fraaier maken.Ah!buis schreef:"foutje1" ?![]()
Hoeveel was je er van plan dat je ze gaat nummeren ?![]()
Anne
Lijkt idd nergens op.Gelukkig zit de tweede wel snor met 100k en 1k.transplanum schreef:25K Op kathode en rooster op 0V? Dan moet er wel heeeeel weinig stroom door de buis heen gaan.....
Wellicht ergens een komma plaatsen lijkt me beter.
inderdaad, de k verplaatsen is nog beter.Ah!buis schreef:Lijkt idd nergens op.Gelukkig zit de tweede wel snor met 100k en 1k.transplanum schreef:25K Op kathode en rooster op 0V? Dan moet er wel heeeeel weinig stroom door de buis heen gaan.....
Wellicht ergens een komma plaatsen lijkt me beter.
Zet hier maar 68k in (75k) en 1k5 (25k).
Anne
Zou ik niet doen, klopt iets niet.Foto andere kant vd print ?Bert61 schreef:Ok Anne
en alle voor mee denken
ik zal voor de 75K een 68K weerstand en voor de 25K een 1K5 weerstand er in zetten
Wel zo veiligBert61 schreef:ik heb wel een breek mes wat nog niet op is en wel bot