Ik ben voor m'n pre-amp besturing aan 't zoeken naar een bruikbare uController oplossing en ben gecharmeerd van de LCDuino.
Ik krijg echter foutmeldingen bij het compilen van de Arduino software, hebben hier meer mensen last van ?
lcd1_libs.cpp:36:56: fatal error: WConstants.h: No such file or directory
#include "WConstants.h" // all things wiring / arduino
^
compilation terminated.
Fout bij compileren.
Heb destijds de software via AMB.org verkregen, maar een lange tijd niets mee gedaan.
Het lijkt alsof ik een library mis.
Grt
Nick
Als je #include "bestandsnaam" gebruikt dan dient dit bestand in dezelfde map te staan als het bestand dat het #include bevat;
Bij #include bestandsnaam zoekt hij in de algemene mappen van je omgeving. Als je het bestand hebt kun je het dus copiëren naar dezelfde map of je vaagt de aanhalingstekens weg.
Ja, weet ik.
Maar die library wordt al jaren niet gebruikt in de Arduino software. 't Is even zoeken, maar de library kan vervangen worden voor Liquid-Crystal.h.
Moet je alleen wel alle verwijzijzingen aanpassen.
Nee, dit ontwerp is niet gestopt. Maar nadat ik de versterker in een testopstelling had laten horen aan de opdrachtgever kwam deze met de leuke mededeling: geweldig, maar wij willen hem toch maar liever in 1 kast ipv. in 2 aparte kasten. Ze hadden een nieuw meubel gekocht en daar was maar ruimte voor 1. En of ik dat nog kon regelen. Alles kan, maar daar moest ik nog stevig voor puzzelen om alles netjes in een kast te kunnen krijgen. Inmiddels is het meeste freeswerk gedaan, ontelbare gaten getapt en is de opbouw begonnen. Nu maar proberen er een beetje de vaart erin te houden. Dan kan ik eindelijk eens aan iets anders beginnen.
Het achterpaneel is binnen. Keurig werk weer van Schaeffer. Mag ook wel voor de prijs. Inmiddels begonnen met de definitieve opbouw. De Soekris en bijbehorende voeding en toebehoren op een schot. De linker volume en ingangen op het tegenoverstaande schot.
Het enige waar ik nog over twijfel is de voeding voor de Ncore's. Omdat er toch weinig ruimte is overweeg ik om ipv. 2x de smps600 te kiezen voor 1 smps1200A400.
Weer wat vorderingen gemaakt. Alleen nog niet besloten of ik 1 of 2 voedingen ga toepassen voor de ncore's. Nog wat draadjes en alles netjes vastzetten. Verder heb ik alleen nog een frontpaneel en hout voor de zijpanelen nodig.
Bedankt, die op eBay zijn prima, precies wat ik zoek. Modelbouwwinkels vragen ook de hoofdprijs voor een paar boutjes. Kruiskop vind ik gewoon niet zo mooi staan bovenop. En 1x uitschieten en de kop is lelijk, of erger nog de kast.
Het frontpaneel is binnen, dus nu kan de echte afbouw beginnen. Nog wat kabeltjes verleggen, venstertje maken, zijpanelen fineren en dan de zaak dichtschroeven.
Dit is toch niet leuk meer ? ik word er gewoon depressief van.
Is net of je maat zegt dat ie een nieuwe vriendin heeft, en dan een foto van Doutzen laat zien....
Dit is toch niet leuk meer ? ik word er gewoon depressief van.
Is net of je maat zegt dat ie een nieuwe vriendin heeft, en dan een foto van Doutzen laat zien....
Ik ben het helemaal met je eens, het blijft tobben met die Co.
Co öperatie is dan wel geslaagd, maar geeft jaloerse blikken, niet goed, en Co is Great Again. Co first.