Ultrazooom 3.0 aka De Punt
Moderator: Beheerdersteam
Re: Ultrazooom 3.0 aka De Punt
mooi man,
waren ze een beetje onder de indruk?
of is dit vast voor zaterdag?
waren ze een beetje onder de indruk?
of is dit vast voor zaterdag?
Re: Ultrazooom 3.0 aka De Punt
Merkte je veel verschil met de MolaMola's i.p.v. de ncores op het laag? Kreeg je overigens het laag in de andere ruimte ook goed afgesteld, of had je daar voldoende tijd voor om dit voor te bereiden? Ik neem aan dat je de EQ normaal voor je eigen ruimte geoptimaliseerd hebt ingesteld.ds23man schreef:Zwaar onder de indruk. Let op de MolaMola's op het laag.
Re: Ultrazooom 3.0 aka De Punt
Impressive, most impressive...ds23man schreef:Zwaar onder de indruk. Let op de MolaMola's op het laag.
De zaal is niet leeg gebleven
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Ultrazooom 3.0 aka De Punt
Overigens is Armonia bereid om de behuizingen ongelakt te leveren!
Re: Ultrazooom 3.0 aka De Punt
Ik begrijp hieruit dat de kleur van de huidige exemplaren je niet bevalt ?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Ultrazooom 3.0 aka De Punt
Nee, dat als er mensen zijn die deze driver willen aanschaffen er ook het bijbehorende stuk hout kunnen kopen.
Re: Ultrazooom 3.0 aka De Punt
Hoezo? Worden ze ook zonder houtje geleverd dan?ds23man schreef:Nee, dat als er mensen zijn die deze driver willen aanschaffen er ook het bijbehorende stuk hout kunnen kopen.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Ultrazooom 3.0 aka De Punt
Goed, na een klein uitstapje in de psychoakoestiek maar eens verder met dit project.
Na een AES lezing had ik opeens een aha erlebnis.
60 liter en 120 liter.
Morgen maar eens wat hout halen.
Na een AES lezing had ik opeens een aha erlebnis.
60 liter en 120 liter.
Morgen maar eens wat hout halen.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Ultrazooom 3.0 aka De Punt
Ach, waarom hout halen als je nog genoeg zooi hebt liggen.
En Janus is geboren:
En Janus is geboren:
Re: Ultrazooom 3.0 aka De Punt
Van voor naar achter, van links naar rechts. 
wie zong dat ook al weer?
wie zong dat ook al weer?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Ultrazooom 3.0 aka De Punt
Cardioid. Frontkast 90 liter, achter 60. Wel makkelijk als je nog een paartje JBL 2235 hebt liggen.
Dit is gewoon een experimenteer opstelling.
Dit is gewoon een experimenteer opstelling.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Ultrazooom 3.0 aka De Punt
Kleiner en het is BR, dus geen LR transform.piet1955 schreef:Groter bas kassie. Minder Linkwitz transform?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Ultrazooom 3.0 aka De Punt
Als je een cardioide luidspreker bouwt wil je ook de afstraling meten, een draaiplateau is dan wel handig. Die heb ik dus niet.
Maar aangezien alles ken met de Gamma:
Draaipunt:

Maar aangezien alles ken met de Gamma:
Draaipunt:
