Oke,de eindbuizen op 40mA gezet (was eerst 200mV over de kathode weerstand nu 133mV)
De stekker er in en spelen maar,.....geen geluid..................
Kwam er achter dat een huisgenoot zich vannacht te goed heeft gedaan aan de luidspreker kabel.
Deze was compleet doormidden geknaagd.
De boel speelt weer............
Meet nu -31v aan negatieve spanning op de 1K weerstand aan G1, met ingeplugde eindbuizen.
De transistoren blijven koud aanvoelen.
Er veranderd niet veel aan het geluidsbeeld.
Zou ik de buizen toch wat warmer willen afstellen, dan dus de twee BC639 vervangen door de BD139.
Vraagje: De 3x BC547 kunnen dan blijven zitten?