Jou DSO quad is volgens mij net zo goed of misschien wel beter dan de picoscope 2203, heb even naar de specs gekeken en er zit niet veel verschil tussen.toetertje schreef:Zou ik daar mee mee kunnen/ zou die beter zijn dan mijn Dso quad?paulebappie schreef:Picoscope 2203toetertje schreef:Welke Picoscope heeft Paulebappie eigenlijk?
De signaalgenerator heeft een maximale uitgangsspanning van 2,8V probeer hem daar eens op in te stellen. Kies voor een 100Hz blokgolf.
Dat je meting niet wil lukken heeft dus niets met de scope te maken, tenzij hij stuk is natuurlijk.
Kan je een foto maken van de meetopstelling? Dan kunnen we die even bekijken.
