Walt schreef:Ik ben ook wel benieuwd naar het idee achter de kurk, zat deze er al op?
Neen, dat zat er nog niet op...
RNacoustics schreef:dre schreef:Goed bezig Ray!
Nu kan er aan het filter gesleuteld gaan worden!

Is deze dan nog niet ontworpen

Zeker wel, zie het schema in post hierboven en deze foto van het fysieke exemplaar :
(is misschien een beetje schrikken, omdat er zo goedkoop mogelijke onderdelen opzitten.
daar is juist bewust voor gekozen, met het oog op uitwisselen met andere waardes.)
Het filter zelf bevind zich alleen nog niet bij mij, maar verder weg dan Delft of Drievliet...

Een dezer dagen ga ik deze oppikken, en ik hoop thuis in het komende weekeinde een eerste luistertest te kunnen doen.
Oorspronkelijk was er ook het plan om vóór Breda dat Leo nog een aantal metingen aan de definitieve kast zou uitvoeren.
Door diverse (prive) oorzaken kon dit geen doorgang vinden, ondanks verwoede pogingen om de agenda's op elkaar af te stemmen.
Daar kwam nog bij dat een geplande locatie om te meten op het laatste moment werd afgezegd.
Gisteravond kwam bij mij het idee bovendrijven om Leo's meetset mee naar Breda te nemen en deze op te stellen in de grote zaal.
Zodat er in de ochtend een meetsessie uitgevoerd kan worden (dan kan 's middags er gewoon geluisterd worden).
Ik zag dat er dit jaar vooralsnog geen "grote systemen" zijn aangemeld, qua indeling moet denk ik het wel kunnen.
Ook heb ik hier contact over opgenomen met Wowly/Jan, en ook hij geen bezwaar.
Blijft over de vraag of de andere bezoekers/deelnemers van de komende luisterdag hiermee akkoord gaan ?