Nou niet gaan schelden hètransplanum schreef:Je bent vrij te zeggen dat er "hele goede resultaten" behaald zijn maar dat is wel een leugen.
Niets mis mee om daar iets tegen over te zetten toch? Of hebben we nu ineens die vrijheid niet meer?
Volgens 't boekje is 't een rotding voor een balansversterker, maar blijkt best mee te vallen.
Zolang iedereen het maar niks vindt blijft de prijs mooi laag
Voor deze versterker met dubbele eindbuizen zijn ze niet geschikt, de ELA 100V is wat te licht en de T20 heeft wat weinig windingen.Moet liever iets anders voor te vinden zijn.
Zelfs kurk erop helpt hier niet
Anne
