Nee, niet anders dan dat ik het fijn spul vind om mee te werken.A3Baak schreef:@Leo, jij doet alles met multiplex is daar nog een reden voor?
Ik was van plan gewoon 12 mm MDF te gebruiken.
Het was ook in eerste instantie de bedoeling om de hele kast van berken te maken.
Wegens tijdelijke verkrijgbaarheid is een deel populier geworden. Dat is een stuk lichter en nog makkelijker te bewerken.
Ik heb het maar zo gelaten, want het was eigenlijk maar bedoeld als grap, een tweede inzending voor de wedstrijd te maken.
Maar het pakte onverwacht goed uit.
De binnenzijwanden zijn bij mij populier en de buitenlaag is berken. Twee verschillende houtsoorten op elkaar geeft een betere inwendige demping van het paneel.
Maar dat verschil is bij dergelijke kleine wandjes bijna te verwaarlozen.
