Elektrostaten ut Grunn......
Moderator: Beheerdersteam
Re: Elektrostaten ut Grunn......
Begrijp ik niet helemaal.Bij de speakers van Blanko staat de ultieme luisterbeleving voorop. Geen gebruik van elektronische hulpmiddelen om het signaal te beïnvloeden. Geen filters, geen toonregeling, geen luidsprekerkast en zelfs geen volumeregeling. Bewezen buizentechniek de speciaal ontworpen step-up transformator en het sublieme geluid van een fullrange elektrostaat maken het luisteren naar deze weergever tot een waarachtige beleving.
Het enige wat u nodig heeft is een geluidsbron CD speler of een audiostreamer met volume regeling.
De Blanko speaker is niet alleen een waarachtig klinkende speaker, maar ook een mooi, kunstzinnig object in de woonkamer. Doordat de speakers volledig met de hand worden gemaakt is ieder paar uniek. Voordeel daarbij is dat kleine veranderingen of verbeteringen direct kunnen worden doorgevoerd.
- RNacoustics
- Contacteer:
Als ze maar muzikaal klinkenknuisje schreef:Begrijp ik niet helemaal.Bij de speakers van Blanko staat de ultieme luisterbeleving voorop. Geen gebruik van elektronische hulpmiddelen om het signaal te beïnvloeden. Geen filters, geen toonregeling, geen luidsprekerkast en zelfs geen volumeregeling. Bewezen buizentechniek de speciaal ontworpen step-up transformator en het sublieme geluid van een fullrange elektrostaat maken het luisteren naar deze weergever tot een waarachtige beleving.
Het enige wat u nodig heeft is een geluidsbron CD speler of een audiostreamer met volume regeling.
De Blanko speaker is niet alleen een waarachtig klinkende speaker, maar ook een mooi, kunstzinnig object in de woonkamer. Doordat de speakers volledig met de hand worden gemaakt is ieder paar uniek. Voordeel daarbij is dat kleine veranderingen of verbeteringen direct kunnen worden doorgevoerd.
Daar gaat het uiteindelijk om.
- Leeuwarden
Iedereen zaterdag even naar Veendam om een genadeloos oordeel te vellen?
Ik denk dat ik inderdaad even ga kijkenLeeuwarden schreef:Iedereen zaterdag even naar Veendam om een genadeloos oordeel te vellen?
Het schijnt een Demodag te worden. Demo? Waar forumlid Democles al niet stilletjes mee bezig is..
groet,
Aat
groet,
Aat
Als er geen filter in zit, zijn ze dan ook niet in segmenten onderverdeeld? Zo, nee dan is het weer een studie in bundeling.
€19000,- voor een set is ook niet misselijk. Voor dat geld zou ik bij 'contact' wel een adres willen zien plus KvK nummer en niet alleen een 06 nummer.
Gerrit
€19000,- voor een set is ook niet misselijk. Voor dat geld zou ik bij 'contact' wel een adres willen zien plus KvK nummer en niet alleen een 06 nummer.
Gerrit
Je zou verwachten dat ze voor dit bedrag ook wel spellingcontrole zouden hebben 
Mompelt iets met 'weerstanden'...Gerrit schreef:Als er geen filter in zit, zijn ze dan ook niet in segmenten onderverdeeld?
[Edit] Overigens kun je met een 'speciale step-uptrafo' ook wel spreken van een filter.
[Edit2] En wel heel fijn dat zo'n ongetwijfeld hoogohmige (aan de ingang dan) buizenbak alleen maar is aan te sturen met een RCA-asymmetrische bron. Hoe gaan we dat alles nou eens neerzetten zonder ellenlange aansluitkabeltjes en flinke storingsgevoeligheid als gevolg?
De condensator(en) had je immers almarkbakk schreef:Mompelt iets met 'weerstanden'...Gerrit schreef:Als er geen filter in zit, zijn ze dan ook niet in segmenten onderverdeeld?
[Edit] Overigens kun je met een 'speciale step-uptrafo' ook wel spreken van een filter.
[Edit2] En wel heel fijn dat zo'n ongetwijfeld hoogohmige (aan de ingang dan) buizenbak alleen maar is aan te sturen met een RCA-asymmetrische bron. Hoe gaan we dat alles nou eens neerzetten zonder ellenlange aansluitkabeltjes en flinke storingsgevoeligheid als gevolg?
Geen XLR, dat was mij ook al opgevallen, en dat terwijl je met trafo's zo mooi volledig galvanisch gescheiden gebalanceerde ingangen kunt maken en als je wilt ook meteen een fasedraaier.
Gerrit
Da's een gevaarlijke...Ik denk dat het publiek toen live niet hoor wat ik hoor.
Net zoals die alu behuizing in mijn ogen maar goed, wie ben ik
Ik vind het erg mooi gemaakt en een mooie combinatie van vellen met buizenversterkers.
Zit er over na te denken om zaterdag even te gaan luisteren.
Zit er over na te denken om zaterdag even te gaan luisteren.
Ik vind ze erg mooi om te zien. En ik vind het knap dat mensen dit doen. De recensies zijn tot nu toe goed, be benieuwd wat kritische forummembers van het geluid vinden...
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Leuk concept, mooi afgewerkt, mag zeker een kans hebben. Alleen puur praktisch, hoop voor de aspirant koper dat er geen kinderen of huisdieren rondlopen, of een schoonmaakster van het type dat hier komt, want dan zijn de buisjes geen lang leven gegeven zo dicht bij de grond..
Leuk die foto's in zo'n oude strokartonfabriek.ds23man schreef:
Eigenlijk ben ik het daarmee helemaal eens.Wowly schreef:Ik vind ze erg mooi om te zien. En ik vind het knap dat mensen dit doen. De recensies zijn tot nu toe goed, be benieuwd wat kritische forummembers van het geluid vinden...
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Ook wel nieuwschierig, maar het is me ver rijden. Ik zou zeggen, een uitgebreide review/ verslag met foto's dan maar Zweitse 
Ik heb niet eens een cameraBarry2001 schreef:Ook wel nieuwschierig, maar het is me ver rijden. Ik zou zeggen, een uitgebreide review/ verslag met foto's dan maar Zweitse
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Vertel me dat type telefoon eens dat je hebt zonder camera
uiterst zeldzaam