Eenvoudig CDA naar FLAC
Moderator: Beheerdersteam
Eenvoudig CDA naar FLAC
Iemand ervaring met een zeer gebruiksvriendelijk convertprogramma van cda naar flac?
Dus CD erin en automatisch converteren.
Dus CD erin en automatisch converteren.
Re: Eenvoudig CDA naar FLAC
Ik heb daar ook wel MediaMonkey voor gebruikt.
Ik gebruikte de gratis versie, ging ook goed.
Maar nu gebruik dan al wel een poosje dBpowerAmp, met licentie kunnen mijn 6 cores het aardig snel doen, is meer de beperking in snelheid van de DVD/CD speler.
Ik gebruikte de gratis versie, ging ook goed.
Maar nu gebruik dan al wel een poosje dBpowerAmp, met licentie kunnen mijn 6 cores het aardig snel doen, is meer de beperking in snelheid van de DVD/CD speler.
Iedereen bedankt voor de reacties.
Ik ga van het weekeind eens ermee aan de slag
.
Ik ga van het weekeind eens ermee aan de slag
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
Ook al jaren tevreden gebruiker !Henkjan schreef:
http://www.exactaudiocopy.de/
vind ik zelf prettig werken en is erg accuraad.
EAC werkt ook goed, alleen lang niet zo makkelijk/overzichtelijk en snel als dBpoweramp. De laatste update van dBp zie ik, kan ook DSD heen en weer converteren.
- Hans Nootdorp
Ik heb afgelopen weken ca. 300 CD's geript naar FLAC met MusicBee. Beviel mij prima.
Musicbee kan ook (achteraf) FLAC weer converteren naar andere formaten zoals bijv. MP3 of WAV.
Musicbee kan ook (achteraf) FLAC weer converteren naar andere formaten zoals bijv. MP3 of WAV.
En MB is ook gratis
Maar wat ik weer niet snap is dat als je zoveel moeite en tijd besteedt om honderden/duizenden CD's te rippen dat dat per se gratis moet. En men niet een tiental euries over heeft voor een probleemloos dedicated programma dat zich meer dan bewezen heeft.
Inderdaad, en als je het 1 keer hebt ingesteld, loopt de procedure vlekkeloos en snel.
Haha, ik moet eerlijk bekennen dat ik ook wel eens erg hard om mijzelf moet lachen als ik op een verkeerd moment of om de verkeerde reden "zuinig" aan het doen ben .... het lijkt af en toe wel een sport om zaken zo goedkoop mogelijk te doenPjotr schreef:En MB is ook gratisMaar wat ik weer niet snap is dat als je zoveel moeite en tijd besteedt om honderden/duizenden CD's te rippen dat dat per se gratis moet. En men niet een tiental euries over heeft voor een probleemloos dedicated programma dat zich meer dan bewezen heeft.
Werkt idd prima! Weer lekker bezig.Hans Nootdorp schreef:Ik heb afgelopen weken ca. 300 CD's geript naar FLAC met MusicBee. Beviel mij prima.
Ga ik ook proberen.Kappa7 schreef:http://www.exactaudiocopy.de/
Hondasnl schreef:Werkt idd prima! Weer lekker bezig.Hans Nootdorp schreef:Ik heb afgelopen weken ca. 300 CD's geript naar FLAC met MusicBee. Beviel mij prima.
dB poweramp converter, eventueel van de al op de HD aanwezige muziek per batch laten converteren. Makkelijker gaat het niet..