Was jij die stagiaire?ds23man schreef:De smpsen van hypex hebben een relais in het primaire circuit. Wordt deze aangestuurd dan schakelt de 220v af. Dat er gekozen is voor 12v in om af te schakelen is gedaan omdat de meeste gebruikers de voedingen niet met een standby stand gebruiken. Als er 12v nodig was geweest dan hadden die allemaal een standby voeding moeten gebruiken om de smps in te kunnen schakelen.
Hypex Ncore
Moderator: Beheerdersteam
Re: Hypex Ncore
Zeg Peter wil je niet zo grappig doen. Ik nam net een slok koffie en die ligt nu op mijn toetsenbord.
Coffie
Coffie
Kan er blijkbaar tegencve schreef:Zeg Peter wil je niet zo grappig doen. Ik nam net een slok koffie en die ligt nu op mijn toetsenbord.
Coffie
Anne
Het meeste kwam op mijn Wacom terecht, die kan daar wel tegen.Ah!buis schreef:Kan er blijkbaar tegencve schreef:Zeg Peter wil je niet zo grappig doen. Ik nam net een slok koffie en die ligt nu op mijn toetsenbord.
Coffie, ja anders had je dit niet meer kunnen intikken
![]()
Anne
Co
Dat met het relais is toch makkelijk aan te passen.
Waarom zit er eigenlijk niet een prikker om te kiezen ?
Anne
Waarom zit er eigenlijk niet een prikker om te kiezen ?
Anne
- Bijlagen
-
- HypRel.~png.jpg (26.08 KiB) 500 keer bekeken
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Ja hallo, wees blij dat Hypex er een relais in heeft gezet. Met een zuinig stand-by voedinkje voldoe je aan de energie normen en heb je de handel van de 220v gescheiden als ie in standby staat.
Liever zonder dat zuinige voedinkje. Was toch handiger met een simpele keuzemogelijkheid geweest.ds23man schreef:Ja hallo, wees blij dat Hypex er een relais in heeft gezet. Met een zuinig stand-by voedinkje voldoe je aan de energie normen en heb je de handel van de 220v gescheiden als ie in standby staat.
Anne
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Dat zijn allemaal keuzes Anne en een jumpertje in de 220v lijn lijkt me ook niet zo'n lekker idee. Overigens heb je al een standby voeding nodig als je een momentaan schakelaar wil gebruiken of iets met een AB wil doen.
Zoals voor 115/230V ?ds23man schreef:Dat zijn allemaal keuzes Anne en een jumpertje in de 220v lijn lijkt me ook niet zo'n lekker idee.
Vandaar, liever niet vast maar keuzemogelijkheid.Overigens heb je al een standby voeding nodig als je een momentaan schakelaar wil gebruiken of iets met een AB wil doen.
Anne
'tJa, als hadden komt is hebben gedaands23man schreef:
Anne
Omdat je dit al maanden in je mailbox hebt, kan je er vast veel meer over vertellen, ook als het eigenlijk jouw taak niet is.ds23man schreef:Laatste roddel:
Het blijft onder ons want het aantal lezers van dit topic valt (op wereldschaal) te verwaarlozen.
groet,
Aat
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Het is toch Ncore nieuws?
Grappig detail: er komt ook een NC100 tweeter amp. Op de NCxxxMP zit een speciale aansluiting voor deze module.
Grappig detail: er komt ook een NC100 tweeter amp. Op de NCxxxMP zit een speciale aansluiting voor deze module.
Zit je mij nu gewoon lekker te maken met iets dat voor mij niet beschikbaar is, terwijl je weet dat ik eigenlijk een actief systeem wil bouwen, maar een beetje aan hik tegen de prijs van de N-core400ds23man schreef:Het is toch Ncore nieuws?
Wel een leuk systeem mee te bouwen
Laatst gewijzigd door Zweitse op vr 12 feb 2016, 8:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Jammer dat het alleen voor OEM is en niet voor DIYds23man schreef:Yep, maar dan veel beter.![]()
Het is een manier om je haar te drogen, en dan kun je ook weer sparen voor de Ampjes.ds23man schreef:Yep, maar dan veel beter.![]()
Moet je niet eens naar de kapper?
Idd. wel eigenaardig.Zweitse schreef:Jammer dat het alleen voor OEM is en niet voor DIYds23man schreef:Yep, maar dan veel beter.![]()
Dit, met alles aan elkaar, is makkelijker.Een uitkomst voor wie al moeilijkheden krijgt bij het aan de voeding hangen van de versterker.
Mooi ding "versterkerbouw door dummy's"
Anne
Bijna alles. Ik neem aan geen buffer, net als andere OEM producten (?).
Assumption is the mother of all f*ckups...
Assumption is the mother of all f*ckups...