Composite versterker "De brainstorm"
Moderator: Beheerdersteam
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
Re: Composite versterker "De brainstorm"
Netjes vind ik aan de magere kant Sander. Dit is hogeschool hobby. Zeker ook hoe de bedrading is bedacht.
Flink wat passen en meten Peter maar dat is juist de uitdaging. Hoop hem morgen te kunnen horen
Flink wat passen en meten Peter maar dat is juist de uitdaging. Hoop hem morgen te kunnen horen
Laatst gewijzigd door cool op vr 05 feb 2016, 19:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Composite versterker "De brainstorm"
Dank mannen. Hij is iets, van 6,7 kg Dre, maar dat voelt best zwaar aan voor zo'n klein kastje.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Composite versterker "De brainstorm"
Ziet er retestrak uit!
Typisch gevalletje function follows form met die koeling.
Typisch gevalletje function follows form met die koeling.
- ronnydepony
- Berichten: 1163
- Lid geworden op: ma 19 feb 2007, 20:22
- Locatie: Lichtervelde (B)
Re: Composite versterker "De brainstorm"
Hij is nog niet ingespeeld hèdre schreef:Ik ben echt zeer benieuwd!
Overigens gaat de eer ook een beetje naar Loek. Om die heat pipes zo te buigen gaat niet zomaar. Die pijpjes hebben een wanddikte van 0,2 mm. Dat buig je niet met de hand. Toen ik bij Loek was hebben we er over gebrainstormd en Loek kon misschien wel wat op de TU regelen. Nou mooi niet... Belt ie dinsdag op of ie even lang kan komen. Ja natuurlijk, gezellig. Heeft ie even in een middagje een compleet speciaal buigijzertje geklust
Laatst gewijzigd door Pjotr op vr 05 feb 2016, 20:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Composite versterker "De brainstorm"
Loek heeft voor mij ook eens zo iets geweldigs in elkaar geknutseld!
Dat gaat 'm prima af!
Dat gaat 'm prima af!
- pappaleo
- Berichten: 12411
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Composite versterker "De brainstorm"
Werkelijk schitterend

Zijn die heatpipes gewoon hol of zit daar nog wat in?
Ik heb het al gelezen.
Ik heb het al gelezen.
Laatst gewijzigd door pappaleo op vr 05 feb 2016, 20:42, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Composite versterker "De brainstorm"
En het is ook nog erg leuk om te doen, zeker als het werktdre schreef:Loek heeft voor mij ook eens zo iets geweldigs in elkaar geknutseld!
Dat gaat 'm prima af!
Re: Composite versterker "De brainstorm"
Toch knap om alles zo in de kast te krijgen.
Ben overigens benieuwd waar je klik aan en weer uit printjes zitten.
Zitten vermoedelijk achter het front maar zien we nu niets van.
Had je daar ook nog een plaatje van?
Ben overigens benieuwd waar je klik aan en weer uit printjes zitten.
Zitten vermoedelijk achter het front maar zien we nu niets van.
Had je daar ook nog een plaatje van?
Re: Composite versterker "De brainstorm"
Mooie versterker. Ik hoop dat ik hem een keer kan beluisteren 
Re: Composite versterker "De brainstorm"
Klik-aan-klik-uit ging niet meer lukken om die er ook nog in te klussen voor morgen. Komt later wel.Kappa7 schreef:Toch knap om alles zo in de kast te krijgen.
Ben overigens benieuwd waar je klik aan en weer uit printjes zitten.
Zitten vermoedelijk achter het front maar zien we nu niets van.
Had je daar ook nog een plaatje van?
Re: Composite versterker "De brainstorm"
Nou nou, je hebt er wel werk van gemaaktPjotr schreef:Klik-aan-klik-uit ging niet meer lukken om die er ook nog in te klussen voor morgen. Komt later wel.
Zonder de k-a-k-u moet de stekker er zeker uit
Wordt wel even lastig oppakken na een tijdje flink spelen
Anne
Re: Composite versterker "De brainstorm"
Gutttegut, jij ziet ook overal problemen zegAh!buis schreef:Nou nou, je hebt er wel werk van gemaaktPjotr schreef:Klik-aan-klik-uit ging niet meer lukken om die er ook nog in te klussen voor morgen. Komt later wel.,geen wonder dat 't even moest duren.Maar 't resultaat mag er dan ook wezen
![]()
Zonder de k-a-k-u moet de stekker er zeker uit![]()
Wordt wel even lastig oppakken na een tijdje flink spelen, ene kant te zwaar, andere kant te heet
![]()
Anne
Hoezo even duren? In 3 maanden tijd van idee naar werkend ding in de avonduren en een paar weekends! Het onmogelijke doen we direct maar wonderen duren wat langer
Re: Composite versterker "De brainstorm"
Hè, gelukkig dat er oplossingen zijn voor niet bestaande problemenPjotr schreef:Gutttegut, jij ziet ook overal problemen zegTroost je ze bestaan niet, alleen oplossingen
Hoezo even duren? In 3 maanden tijd van idee naar werkend ding in de avonduren en een paar weekends! Het onmogelijke doen we direct maar wonderen duren wat langer![]()
Ik zou zelfs meer zeggen, petje afMaar toch bedankt dat het resultaat je goedkeuring weg mag dragen
Anne
Re: Composite versterker "De brainstorm"
Zou je niet zeggen aan je avatar te zien.Ah!buis schreef:Ik zou zelfs meer zeggen, petje af![]()
Anne
groet,
Aat
Re: Composite versterker "De brainstorm"
Voor de gelegenheid dan, voor de uitzonderlijke prestatieAatV schreef:Zou je niet zeggen aan je avatar te zien.Ah!buis schreef:Ik zou zelfs meer zeggen, petje af![]()
Anne![]()
groet,
Aat
Anne
