Conus behandelen?

Alles over speaker units

Moderator: Beheerdersteam

matjans
Berichten: 447
Lid geworden op: wo 31 mei 2006, 8:50
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Conus behandelen?

Bericht door matjans »

Nou, met 't spul dat ik stook kan je aardig goed de ramen schoonmaken :)
Gebruikersavatar
Jerommel
Berichten: 943
Lid geworden op: ma 20 apr 2009, 18:09
Locatie: den haag

Re: Conus behandelen?

Bericht door Jerommel »

FR_Aad schreef:
Jerommel schreef:
alcohol lost geen vet op.
Dus nu ben je aan het Sonja Bakkeren? :mrgreen:
Nee, gewoon een beetje vet.. :mrgreen:
matjans schreef:
Nou, met 't spul dat ik stook kan je aardig goed de ramen schoonmaken :)
Zonde.
Eigen stook kan toch zeer goed smaken. :proost:

Maar ik twijfelde ook even, dus net toch maar even geprobeerd met 95% bio ethanol en zonnebloem olie, roeren, en uiteindelijk staat de alcohol weer boven op de olie.
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Conus behandelen?

Bericht door pappaleo »

Jerommel schreef:
Maar ik twijfelde ook even, dus net toch maar even geprobeerd met 95% bio ethanol en zonnebloem olie, roeren, en uiteindelijk staat de alcohol weer boven op de olie.
Merkwaardig dan dat je na een flinke ethanolconsumptie toch in de olie raakt?
knubbe
Berichten: 58
Lid geworden op: vr 23 aug 2013, 19:58

Re: Conus behandelen?

Bericht door knubbe »

bas focal m180 schreef:
Is de lak al droog?
Ben er nog niet over het uit of ik het ga doen. Eerst maar eens de kasten afmaken en kijken hoe het oogt.
knubbe
Berichten: 58
Lid geworden op: vr 23 aug 2013, 19:58

Re: Conus behandelen?

Bericht door knubbe »

matjans schreef:
Ik ben nog steeds benieuwd naar het "waarom" :)
Zoals eerder gemeld puur esthetisch.
knubbe
Berichten: 58
Lid geworden op: vr 23 aug 2013, 19:58

Re: Conus behandelen?

Bericht door knubbe »

Het plan is overigens de speakers te gaan meten in een dode ruimte. Daarvoor zal ik dus moeten beslissen of ik het ga doen :D
Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: Conus behandelen?

Bericht door bas focal m180 »

knubbe schreef:
bas focal m180 schreef:
Is de lak al droog?
Ben er nog niet over het uit of ik het ga doen. Eerst maar eens de kasten afmaken en kijken hoe het oogt.
Dit vindt ik goed nieuws, er is nog hoop dat je ze niet..... :boos: ......
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28472
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Conus behandelen?

Bericht door ds23man »

knubbe schreef:
Het plan is overigens de speakers te gaan meten in een dode ruimte.
Bij de plaatselijke uitvaartondernemer?
Gebruikersavatar
SARK
Berichten: 7728
Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam

Re: Conus behandelen?

Bericht door SARK »

Daar is het nou niet bepaald rustig de laatste tijd 8-[
Plaats reactie