Conus behandelen?
Moderator: Beheerdersteam
Re: Conus behandelen?
Nee, gewoon een beetje vet..FR_Aad schreef:Dus nu ben je aan het Sonja Bakkeren?Jerommel schreef:alcohol lost geen vet op.
Zonde.matjans schreef:Nou, met 't spul dat ik stook kan je aardig goed de ramen schoonmaken
Eigen stook kan toch zeer goed smaken.
Maar ik twijfelde ook even, dus net toch maar even geprobeerd met 95% bio ethanol en zonnebloem olie, roeren, en uiteindelijk staat de alcohol weer boven op de olie.
- pappaleo
- Contacteer:
Merkwaardig dan dat je na een flinke ethanolconsumptie toch in de olie raakt?Jerommel schreef:Maar ik twijfelde ook even, dus net toch maar even geprobeerd met 95% bio ethanol en zonnebloem olie, roeren, en uiteindelijk staat de alcohol weer boven op de olie.
Ben er nog niet over het uit of ik het ga doen. Eerst maar eens de kasten afmaken en kijken hoe het oogt.bas focal m180 schreef:Is de lak al droog?
Zoals eerder gemeld puur esthetisch.matjans schreef:Ik ben nog steeds benieuwd naar het "waarom"![]()
Het plan is overigens de speakers te gaan meten in een dode ruimte. Daarvoor zal ik dus moeten beslissen of ik het ga doen 
- bas focal m180
- Contacteer:
Dit vindt ik goed nieuws, er is nog hoop dat je ze niet.....knubbe schreef:Ben er nog niet over het uit of ik het ga doen. Eerst maar eens de kasten afmaken en kijken hoe het oogt.bas focal m180 schreef:Is de lak al droog?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Bij de plaatselijke uitvaartondernemer?knubbe schreef:Het plan is overigens de speakers te gaan meten in een dode ruimte.