Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
kuiperik
Berichten: 502
Lid geworden op: vr 05 nov 2004, 17:52
Locatie: Omg. Eindhoven
Contacteer:

Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo

Bericht door kuiperik »

Hans Nootdorp schreef:
Hans Nootdorp schreef:
Op zich lijkt mij deze workshop erg interessant, maar ik heb die dag al een andere afspraak. Zou het mogelijk zijn om een videocamera te laten meedraaien en later het filmpje van de workshop via wetransfer te delen? Er zijn vast ook andere forumleden die het interessant vinden, maar niet naar Hengelo kunnen/willen.
Zou een erg mooie service zijn.
ds23man schreef:
Mijn kop is al genoeg op tv geweest. :lol:
Misschien nog even overwegen? Zullen velen waarderen, denk ik.
+1
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo

Bericht door pappaleo »

Doe mij maar een plaatsje in de middagsessie.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28471
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo

Bericht door ds23man »

Leo in de middag.
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo

Bericht door FR_Aad »

Hans Nootdorp schreef:
Er zijn vast ook andere forumleden die het interessant vinden, maar niet naar Hengelo kunnen/willen.
Lijkt mij een kwestie van prioriteiten stellen. :mrgreen:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28471
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo

Bericht door ds23man »

Geen opnames. Het gaat mij om de interactie met de deelnemers.
HansvS
Berichten: 50
Lid geworden op: zo 29 mar 2015, 10:39

Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo

Bericht door HansvS »

Ik graag de middag sessie, als ik goed heb begrepen is dat dus van 12.45 tot 14.15, toch?
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo

Bericht door ray5150 »

Niet helemaal :
Barry2001 schreef:
De Workshop meten, DSPen met de Hypex DLCP van ds23man is opgesplitst in 2 sessies:

Sessie 1 10:00 - 11:30
Sessie 2 15:30 - 17:00

Verdere info, aanmelden e.d. in Gerhard z'n topic: viewtopic.php?f=26&t=23127
Bron : http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 0#p1786980
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo

Bericht door Leeuwarden »

SSassen schreef:
ds23man schreef:
13/2= 6,5......... :lol:

Ik zet je erbij!
Uhh ... doen wij een privé sessie achteraf Gerhad?
Jammer Sander... Na wat gebruikelijke onbeschoftheden, die gelukkig verwijderd zijn, negeert hij je nog steeds. Viel te verwachten natuurlijk...
Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo

Bericht door bas focal m180 »

Leeuwarden schreef:

Jammer Sander... Na wat gebruikelijke onbeschoftheden, die gelukkig verwijderd zijn, negeert hij je nog steeds. Viel te verwachten natuurlijk...
Als twee personen elkaar niet zo liggen moeten die elkaar gewoon mijden.
Ze zullen elkaar wel tegen het lijf lopen dat is niet te vermijden, maar om elkaar op te zoeken daarbij zet ik mijn vraagtekens.

Natuurlijk mag Sander aan Gerhard vragen om bij het dlcp gebeuren aanwezig te zijn, maar of dat nu wijsheid is.

Mij lijkt gezien de verstandhoudingen het wijzer van Sander geweest om het überhaupt niet eens te vragen.

Misschien is het niet netjes van Gerhard om Sander geen duidelijk antwoord te geven, maar dat kan ook wijsheid zijn om eventuele escalatie te voorkomen.

Ik denk dat de boodschap van Gerhard duidelijk is.
Gebruikersavatar
Hans Nootdorp
Berichten: 2036
Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
Locatie: Nootdorp

Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo

Bericht door Hans Nootdorp »

ds23man schreef:
Geen opnames. Het gaat mij om de interactie met de deelnemers.
Ik snap dat wel. Maar ik vind het ook erg jammer om de jouw workshop te moeten missen...
Of doe je de workshop binnenkort nog een keer (en misschien wat meer in het westen/midden van het land?
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo

Bericht door Barry2001 »

ray5150 schreef:
Niet helemaal :
Barry2001 schreef:
De Workshop meten, DSPen met de Hypex DLCP van ds23man is opgesplitst in 2 sessies:

Sessie 1 10:00 - 11:30
Sessie 2 15:30 - 17:00

Verdere info, aanmelden e.d. in Gerhard z'n topic: viewtopic.php?f=26&t=23127
Bron : http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 0#p1786980
Op Gerhard's verzoek is de tijd aangepast:
Sessie 1 10:00 - 11:30
Sessie 2 13:45 - 15:15
winfield
Berichten: 43
Lid geworden op: do 19 apr 2007, 18:56
Locatie: Nijmegen

Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo

Bericht door winfield »

Verdere info, aanmelden e.d. in Gerhard z'n topic: viewtopic.php?f=26&t=23127[/quote]

Bron : http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 0#p1786980[/quote]

Op Gerhard's verzoek is de tijd aangepast:
Sessie 1 10:00 - 11:30
Sessie 2 13:45 - 15:15[/quote]


Goedemiddag Gerhard,

Als er nog plek is wil ik me graag aanmelden voor sessie 2.

Groet, Theo
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28471
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo

Bericht door ds23man »

Er is nog plek. Ik zet je erbij.
Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo

Bericht door bas focal m180 »

Ik kom op meeting maar meld me af voor Workshop.

Het kan zijn dat ik later kom en langer blijf of eerder kom en eerder weg ben.

En mocht het allemaal loslopen kijk ik wel of er nog plek is voor in de middag sessie.
Gebruikersavatar
Bean
Berichten: 299
Lid geworden op: di 17 mei 2005, 19:55
Locatie: Gelderland

Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo

Bericht door Bean »

Hallo Gerhard,

Zoals net ge-pb't: leuk initiatief!
Ben wel benieuwd naar de DLCP en de mogelijkheden.

Als er nog plek is voor de ochtend- of middagsessie dan meld ik me hierbij aan.

Groet,
Wouter
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28471
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo

Bericht door ds23man »

Ik heb je bij de ochtendsessie gezet.
Gebruikersavatar
Bean
Berichten: 299
Lid geworden op: di 17 mei 2005, 19:55
Locatie: Gelderland

Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo

Bericht door Bean »

ds23man schreef:
Ik heb je bij de ochtendsessie gezet.
Ok, tot dan!
Gebruikersavatar
PAD
Berichten: 218
Lid geworden op: vr 02 mei 2014, 10:08

Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo

Bericht door PAD »

Ik kom, met name voor de luidsprekerwedstrijd.

Groetjes, Harry
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8108
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo

Bericht door Kappa7 »

Dan hoef jij je niet hier te registreren.
Dit draadje is voor de workshop
Gebruikersavatar
m_cruiser
Berichten: 265
Lid geworden op: wo 23 apr 2014, 7:31
Locatie: Zuiderkempen Belgie ;-)

Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo

Bericht door m_cruiser »

Door omstandigheden moet ik zaterdag in Apeldoorn zijn in de ochtend en kan ik naar de luisterdag komen.
Graag had ik me ingeschreven voor de DLCP workshop.
Ik heb zo'n ding liggen dus ik heb wat aanzet nodig?
Lukt dat?
Veel dank!
Gebruikersavatar
Zweitse
Berichten: 4595
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen

Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo

Bericht door Zweitse »

Heb je voor mij een plekje in de middagsessie?
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28471
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo

Bericht door ds23man »

PAD schreef:
Ik kom, met name voor de luidsprekerwedstrijd.

Groetjes, Harry
Je staat erbij. Gaarne aangeven welke sessie.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28471
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo

Bericht door ds23man »

m_cruiser schreef:
Door omstandigheden moet ik zaterdag in Apeldoorn zijn in de ochtend en kan ik naar de luisterdag komen.
Graag had ik me ingeschreven voor de DLCP workshop.
Ik heb zo'n ding liggen dus ik heb wat aanzet nodig?
Lukt dat?
Veel dank!
Je staat erbij in de middagsessie.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28471
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo

Bericht door ds23man »

Zweitse schreef:
Heb je voor mij een plekje in de middagsessie?
Ook geregeld.
Gebruikersavatar
Zweitse
Berichten: 4595
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen

Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo

Bericht door Zweitse »

ds23man schreef:
Zweitse schreef:
Heb je voor mij een plekje in de middagsessie?
Ook geregeld.
Je kan mij op plaats nummer 17 verwijderen, ik sta al op plaats 3
Gesloten

Terug naar “DIY Events door leden”