+1Hans Nootdorp schreef:Hans Nootdorp schreef:Op zich lijkt mij deze workshop erg interessant, maar ik heb die dag al een andere afspraak. Zou het mogelijk zijn om een videocamera te laten meedraaien en later het filmpje van de workshop via wetransfer te delen? Er zijn vast ook andere forumleden die het interessant vinden, maar niet naar Hengelo kunnen/willen.
Zou een erg mooie service zijn.Misschien nog even overwegen? Zullen velen waarderen, denk ik.ds23man schreef:Mijn kop is al genoeg op tv geweest.
Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Doe mij maar een plaatsje in de middagsessie.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Leo in de middag.
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Lijkt mij een kwestie van prioriteiten stellen.Hans Nootdorp schreef:Er zijn vast ook andere forumleden die het interessant vinden, maar niet naar Hengelo kunnen/willen.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Geen opnames. Het gaat mij om de interactie met de deelnemers.
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Ik graag de middag sessie, als ik goed heb begrepen is dat dus van 12.45 tot 14.15, toch?
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Niet helemaal :
Bron : http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 0#p1786980Barry2001 schreef:De Workshop meten, DSPen met de Hypex DLCP van ds23man is opgesplitst in 2 sessies:
Sessie 1 10:00 - 11:30
Sessie 2 15:30 - 17:00
Verdere info, aanmelden e.d. in Gerhard z'n topic: viewtopic.php?f=26&t=23127
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Jammer Sander... Na wat gebruikelijke onbeschoftheden, die gelukkig verwijderd zijn, negeert hij je nog steeds. Viel te verwachten natuurlijk...SSassen schreef:Uhh ... doen wij een privé sessie achteraf Gerhad?ds23man schreef:13/2= 6,5.........![]()
Ik zet je erbij!
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Als twee personen elkaar niet zo liggen moeten die elkaar gewoon mijden.Leeuwarden schreef:
Jammer Sander... Na wat gebruikelijke onbeschoftheden, die gelukkig verwijderd zijn, negeert hij je nog steeds. Viel te verwachten natuurlijk...
Ze zullen elkaar wel tegen het lijf lopen dat is niet te vermijden, maar om elkaar op te zoeken daarbij zet ik mijn vraagtekens.
Natuurlijk mag Sander aan Gerhard vragen om bij het dlcp gebeuren aanwezig te zijn, maar of dat nu wijsheid is.
Mij lijkt gezien de verstandhoudingen het wijzer van Sander geweest om het überhaupt niet eens te vragen.
Misschien is het niet netjes van Gerhard om Sander geen duidelijk antwoord te geven, maar dat kan ook wijsheid zijn om eventuele escalatie te voorkomen.
Ik denk dat de boodschap van Gerhard duidelijk is.
- Hans Nootdorp
- Berichten: 2036
- Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
- Locatie: Nootdorp
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Ik snap dat wel. Maar ik vind het ook erg jammer om de jouw workshop te moeten missen...ds23man schreef:Geen opnames. Het gaat mij om de interactie met de deelnemers.
Of doe je de workshop binnenkort nog een keer (en misschien wat meer in het westen/midden van het land?
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Op Gerhard's verzoek is de tijd aangepast:ray5150 schreef:Niet helemaal :Bron : http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 0#p1786980Barry2001 schreef:De Workshop meten, DSPen met de Hypex DLCP van ds23man is opgesplitst in 2 sessies:
Sessie 1 10:00 - 11:30
Sessie 2 15:30 - 17:00
Verdere info, aanmelden e.d. in Gerhard z'n topic: viewtopic.php?f=26&t=23127
Sessie 1 10:00 - 11:30
Sessie 2 13:45 - 15:15
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Verdere info, aanmelden e.d. in Gerhard z'n topic: viewtopic.php?f=26&t=23127[/quote]
Bron : http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 0#p1786980[/quote]
Op Gerhard's verzoek is de tijd aangepast:
Sessie 1 10:00 - 11:30
Sessie 2 13:45 - 15:15[/quote]
Goedemiddag Gerhard,
Als er nog plek is wil ik me graag aanmelden voor sessie 2.
Groet, Theo
Bron : http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 0#p1786980[/quote]
Op Gerhard's verzoek is de tijd aangepast:
Sessie 1 10:00 - 11:30
Sessie 2 13:45 - 15:15[/quote]
Goedemiddag Gerhard,
Als er nog plek is wil ik me graag aanmelden voor sessie 2.
Groet, Theo
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Er is nog plek. Ik zet je erbij.
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Ik kom op meeting maar meld me af voor Workshop.
Het kan zijn dat ik later kom en langer blijf of eerder kom en eerder weg ben.
En mocht het allemaal loslopen kijk ik wel of er nog plek is voor in de middag sessie.
Het kan zijn dat ik later kom en langer blijf of eerder kom en eerder weg ben.
En mocht het allemaal loslopen kijk ik wel of er nog plek is voor in de middag sessie.
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Hallo Gerhard,
Zoals net ge-pb't: leuk initiatief!
Ben wel benieuwd naar de DLCP en de mogelijkheden.
Als er nog plek is voor de ochtend- of middagsessie dan meld ik me hierbij aan.
Groet,
Wouter
Zoals net ge-pb't: leuk initiatief!
Ben wel benieuwd naar de DLCP en de mogelijkheden.
Als er nog plek is voor de ochtend- of middagsessie dan meld ik me hierbij aan.
Groet,
Wouter
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Ik heb je bij de ochtendsessie gezet.
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Ok, tot dan!ds23man schreef:Ik heb je bij de ochtendsessie gezet.
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Ik kom, met name voor de luidsprekerwedstrijd.
Groetjes, Harry
Groetjes, Harry
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Dan hoef jij je niet hier te registreren.
Dit draadje is voor de workshop
Dit draadje is voor de workshop
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Door omstandigheden moet ik zaterdag in Apeldoorn zijn in de ochtend en kan ik naar de luisterdag komen.
Graag had ik me ingeschreven voor de DLCP workshop.
Ik heb zo'n ding liggen dus ik heb wat aanzet nodig?
Lukt dat?
Veel dank!
Graag had ik me ingeschreven voor de DLCP workshop.
Ik heb zo'n ding liggen dus ik heb wat aanzet nodig?
Lukt dat?
Veel dank!
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Heb je voor mij een plekje in de middagsessie?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Je staat erbij. Gaarne aangeven welke sessie.PAD schreef:Ik kom, met name voor de luidsprekerwedstrijd.
Groetjes, Harry
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Je staat erbij in de middagsessie.m_cruiser schreef:Door omstandigheden moet ik zaterdag in Apeldoorn zijn in de ochtend en kan ik naar de luisterdag komen.
Graag had ik me ingeschreven voor de DLCP workshop.
Ik heb zo'n ding liggen dus ik heb wat aanzet nodig?
Lukt dat?
Veel dank!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Ook geregeld.Zweitse schreef:Heb je voor mij een plekje in de middagsessie?
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Je kan mij op plaats nummer 17 verwijderen, ik sta al op plaats 3ds23man schreef:Ook geregeld.Zweitse schreef:Heb je voor mij een plekje in de middagsessie?
