hahads23man schreef:Een stijve rig op een meter boven de vloer heb je nodig.
leuk
Moderator: Beheerdersteam
hahads23man schreef:Een stijve rig op een meter boven de vloer heb je nodig.
dit gaat mooi toch, hier leer ik nog eens wat vanMarcoSQ schreef:Volgens mij wordt hier meer verwarring, dan helderheid geschept....
Welke vraag proberen jullie nou te beantwoorden ? (De basisvraag, wat is Fpoort, is toch al lang beantwoord ?)
Secondly : waarom twijfelen jullie aan de TSP uit het datablad ? Dat je ze niet ingevoerd krijgt, betekent niet dat er iets mis mee is.
Er is helemaal niets raars mee. (Ook niet met de zelfinducties die Architect zelf meet, overigens....)
de kast functioneert toch best prima?ds23man schreef:Het probleem is dat Architect uitgegaan is van de T&S parameters die door de vorige eigenaar zijn gemaakt. Die wijken totaal af van de specsheet.. De simulatie die daar op is gemaakt klopt daardoor van geen kant.
jep ik zie het uH vs mHMarcoSQ schreef:Eh,,hoezo Le een factor honderd te hoog ? Heb je in de gaten dat je MICRO(!!)Henry's meet ?