Welke Cross over ???
Moderator: Beheerdersteam
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Welke Cross over ???
er zijn mensen die "less is more" naar de letter toepassen zonder t echt te begrijpen....
-
wouter
- Ook commercieel actief
- Berichten: 9198
- Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
- Locatie: Lelystad
Re: Welke Cross over ???
En die gast is op MP behoorlijk actief met het betere spul. Hoe klonk het dan? Slecht, heel goed, of als iets met wat werk en een dito prijsstelling?RobertJan schreef:Deze set is door "Sublow Frequentie" te Amersfoort verkocht in deze staat, aan een meneer
in Amsterdam, met daarbij het verhaal dat ze zouden zijn gebouwd door OLS te Breda.
Ook werd door Sublow verteld, dat het een z.g....."Reference 3A" filterconcept zou zijn.
Of te wel, kat in de zak (mooi verhaal, lulkoek) of slimme koop mits er een goed filter in komt?
Re: Welke Cross over ???
Ik denk dat de foto's van het filter genoeg zeggen...toch?
Zo zijn ze door Sublow afgeleverd.
Die meneer in Amsterdam van wie ik ze heb gekocht, heeft er in deze staat €700 voor betaald.
Als je er heel zachtjes mee draait, dan valt het wel mee, maar zet je ze wat harder,
dan schreeuwen ze je de oren van je hoofd.
Dan is het niet om aan te horen.
Groeten ....RobertJan.
Zo zijn ze door Sublow afgeleverd.
Die meneer in Amsterdam van wie ik ze heb gekocht, heeft er in deze staat €700 voor betaald.
Als je er heel zachtjes mee draait, dan valt het wel mee, maar zet je ze wat harder,
dan schreeuwen ze je de oren van je hoofd.
Dan is het niet om aan te horen.
Groeten ....RobertJan.
Re: Welke Cross over ???
Haha, even gezocht en ik herken de wijze waarop hij de naam aan zijn advertenties geeft ... de Tilde man ~~Plaats hier je titel~~ over het algemeen pijnlijk hoge prijzen.wouter schreef:En die gast is op MP behoorlijk actief met het betere spul.
-
wouter
- Ook commercieel actief
- Berichten: 9198
- Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
- Locatie: Lelystad
Re: Welke Cross over ???
Doorgaans biedt hij nette producten aan tegen een wat hogere prijs maar het ziet er dan ook gelikt uit.

Hoe het klinkt... tja. OLS zal het zo vast niet afgeleverd hebbenSinds Jan 2012 eenmanszaak begonnen: gespecialiseerd in herstel,styling,restauratie en verkoop van 2 de hands luidsprekers en subwoofers. KVK.54526752 Opleiding LTS en MTS auto techniek met Certificaten APK-keurmeester en eerste auto elektricien.(Diagnose technicus.) Meer dan 20 Jaar ervaring bij Volkswagen,Audi,Seat,Skoda. Naam .Marcel
- stessaja
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
- Berichten: 111
- Lid geworden op: do 03 jan 2008, 20:53
- Locatie: Almere
Re: Welke Cross over ???
wouter schreef:En die gast is op MP behoorlijk actief met het betere spul.
wouter schreef:Doorgaans biedt hij nette producten aan tegen een wat hogere prijs maar het ziet er dan ook gelikt uit.
Tsja,... uiterlijk zegt niet alles, activiteit op marktplaats ook niet.Hoe het klinkt... tja. OLS zal het zo vast niet afgeleverd hebben
En wat er gebeurt is tussen OLS en Sublow hebben we ook al geen zicht op. Dus direct al te veroordelend wijzen naar een actieve handelaar (van tweedehands spul) ) is ook niet helemaal eerlijk
Je zou hooguit kunnen zeggen, misschien, dat als Sublow kennis heeft van de producten die hij verkoopt, dit rare filter misschien al had kunnen duiden
Aan de andere kant begrijp ik dat de meneer uit Amsterdam 700 euro's heeft betaald maar de topicstarter mogelijk een ander (lager?) bedrag. En dan zou het gezien de kwaliteit van de units en de opbouw van de kast best nog wel eens GEEN kat in de zak hoeven te zijn! Zeker niet als forum-lid pappaleo zich daar tegenaan mag/gaat bemoeien
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Welke Cross over ???
Dat gaat dus niet gebeuren, hoorde ik vanavond. De luidsprekers zijn inmiddels weer doorverkocht.stessaja schreef:Zeker niet als forum-lid pappaleo zich daar tegenaan mag/gaat bemoeien
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Welke Cross over ???
Dan wachten we toch gewoon op de nieuwe eigenaar tot die zich hier meld.pappaleo schreef:Dat gaat dus niet gebeuren, hoorde ik vanavond. De luidsprekers zijn inmiddels weer doorverkocht.stessaja schreef:Zeker niet als forum-lid pappaleo zich daar tegenaan mag/gaat bemoeien
Re: Welke Cross over ???
Benieuwd waar ze naartoe zijn gegaan, misschien wel iemand in de buurt van Arnhem ?

- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Welke Cross over ???
Kom er niet uit wat je bedoelt.ray5150 schreef:Benieuwd waar ze naartoe zijn gegaan, misschien wel iemand in de buurt van Arnhem ?![]()
Weet je meer, of moet ik denken aan N.E.C. Vitesse omdat je
