Welke Cross over ???

Conventionele filters zonder actieve elektronica.

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Welke Cross over ???

Bericht door Henkjan »

er zijn mensen die "less is more" naar de letter toepassen zonder t echt te begrijpen....
wouter
Ook commercieel actief
Berichten: 9198
Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
Locatie: Lelystad

Re: Welke Cross over ???

Bericht door wouter »

RobertJan schreef:
Deze set is door "Sublow Frequentie" te Amersfoort verkocht in deze staat, aan een meneer
in Amsterdam, met daarbij het verhaal dat ze zouden zijn gebouwd door OLS te Breda.
Ook werd door Sublow verteld, dat het een z.g....."Reference 3A" filterconcept zou zijn.
En die gast is op MP behoorlijk actief met het betere spul. Hoe klonk het dan? Slecht, heel goed, of als iets met wat werk en een dito prijsstelling?

Of te wel, kat in de zak (mooi verhaal, lulkoek) of slimme koop mits er een goed filter in komt?
RobertJan
Berichten: 8
Lid geworden op: do 03 dec 2015, 17:38
Locatie: Den Haag

Re: Welke Cross over ???

Bericht door RobertJan »

Ik denk dat de foto's van het filter genoeg zeggen...toch?
Zo zijn ze door Sublow afgeleverd.
Die meneer in Amsterdam van wie ik ze heb gekocht, heeft er in deze staat €700 voor betaald.

Als je er heel zachtjes mee draait, dan valt het wel mee, maar zet je ze wat harder,
dan schreeuwen ze je de oren van je hoofd.
Dan is het niet om aan te horen.
Groeten ....RobertJan.
Gebruikersavatar
SARK
Berichten: 7728
Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam

Re: Welke Cross over ???

Bericht door SARK »

wouter schreef:
En die gast is op MP behoorlijk actief met het betere spul.
Haha, even gezocht en ik herken de wijze waarop hij de naam aan zijn advertenties geeft ... de Tilde man ~~Plaats hier je titel~~ over het algemeen pijnlijk hoge prijzen.
wouter
Ook commercieel actief
Berichten: 9198
Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
Locatie: Lelystad

Re: Welke Cross over ???

Bericht door wouter »

Doorgaans biedt hij nette producten aan tegen een wat hogere prijs maar het ziet er dan ook gelikt uit.
Sinds Jan 2012 eenmanszaak begonnen: gespecialiseerd in herstel,styling,restauratie en verkoop van 2 de hands luidsprekers en subwoofers. KVK.54526752 Opleiding LTS en MTS auto techniek met Certificaten APK-keurmeester en eerste auto elektricien.(Diagnose technicus.) Meer dan 20 Jaar ervaring bij Volkswagen,Audi,Seat,Skoda. Naam .Marcel
Hoe het klinkt... tja. OLS zal het zo vast niet afgeleverd hebben :wink:
Gebruikersavatar
stessaja
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Berichten: 111
Lid geworden op: do 03 jan 2008, 20:53
Locatie: Almere

Re: Welke Cross over ???

Bericht door stessaja »

wouter schreef:
En die gast is op MP behoorlijk actief met het betere spul.
wouter schreef:
Doorgaans biedt hij nette producten aan tegen een wat hogere prijs maar het ziet er dan ook gelikt uit.
Hoe het klinkt... tja. OLS zal het zo vast niet afgeleverd hebben :wink:
Tsja,... uiterlijk zegt niet alles, activiteit op marktplaats ook niet.
En wat er gebeurt is tussen OLS en Sublow hebben we ook al geen zicht op. Dus direct al te veroordelend wijzen naar een actieve handelaar (van tweedehands spul) ) is ook niet helemaal eerlijk :-) denk ik :think:

Je zou hooguit kunnen zeggen, misschien, dat als Sublow kennis heeft van de producten die hij verkoopt, dit rare filter misschien al had kunnen duiden :mrgreen: . En zelfs dat heeft hij al gedaan met de verwijzing naar het 'Reference 3A'-filter concept. Conclusie mijnerzijds, koop nooit luidsprekers zonder dat je ze gehoord hebt of zorg anders dat je weet wat je doet :-)

Aan de andere kant begrijp ik dat de meneer uit Amsterdam 700 euro's heeft betaald maar de topicstarter mogelijk een ander (lager?) bedrag. En dan zou het gezien de kwaliteit van de units en de opbouw van de kast best nog wel eens GEEN kat in de zak hoeven te zijn! Zeker niet als forum-lid pappaleo zich daar tegenaan mag/gaat bemoeien :-)
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Welke Cross over ???

Bericht door pappaleo »

stessaja schreef:
Zeker niet als forum-lid pappaleo zich daar tegenaan mag/gaat bemoeien :-)
Dat gaat dus niet gebeuren, hoorde ik vanavond. De luidsprekers zijn inmiddels weer doorverkocht.
Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: Welke Cross over ???

Bericht door bas focal m180 »

pappaleo schreef:
stessaja schreef:
Zeker niet als forum-lid pappaleo zich daar tegenaan mag/gaat bemoeien :-)
Dat gaat dus niet gebeuren, hoorde ik vanavond. De luidsprekers zijn inmiddels weer doorverkocht.
Dan wachten we toch gewoon op de nieuwe eigenaar tot die zich hier meld.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Welke Cross over ???

Bericht door ray5150 »

Benieuwd waar ze naartoe zijn gegaan, misschien wel iemand in de buurt van Arnhem ? :mrgreen: :hide:
Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: Welke Cross over ???

Bericht door bas focal m180 »

ray5150 schreef:
Benieuwd waar ze naartoe zijn gegaan, misschien wel iemand in de buurt van Arnhem ? :mrgreen: :hide:
Kom er niet uit wat je bedoelt.
Weet je meer, of moet ik denken aan N.E.C. Vitesse omdat je :hide: erbij plaatst.
Gebruikersavatar
markbakk
Berichten: 5698
Lid geworden op: wo 15 sep 2010, 21:27
Locatie: Arnhem

Re: Welke Cross over ???

Bericht door markbakk »

Gaat het een beetje, daar onder de zeespiegel? :sure:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Welke Cross over ???

Bericht door ray5150 »

Hap ! :lol: :lol:
Plaats reactie

Terug naar “Filterontwerp & Passieve Filters”